נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

doron - תמונה
doron מבקר מתחיל
4.3
03/01/11

ביום הסילוסטר החלטנו לאכול טו הגענו לבית של דורון קיבלו אותנו עם חיוך וחום קיבלנו מבחר של סלטים שלא אכלנו בשום מסעדה בארץ אח"כ הפתעת השף כבד אווז עם חציל חבל על הזמן הסטקים והשרימפס אין... מילים שווה לכל כיס דורון אתה תותח נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רני - תמונה
רני 29 ביקורות
2.4
02/01/11

האווירה אצל דורון נעימה מאוד והקינוח היה טעים. לצערי פה נגמרות המילים הטובות. השירות היה מאוד חובבני, המלצרית, טרחה לאשש בכל רגע "נכון שהוא שף טוב"? לאחר הסלטים שהיו חביבים הוגש כבד... אווז (!) איזו יומרנות להגיש את המאכל הנוראי הזה, על אחת כמה וכמה שציינתי כי אני צמחוני. למנה העקרית קבלתי רבע פשטידה מלוחה מדי. מזל שהקינוח (פרפה לימון) הצליח לתת טעם מתוק חמצמץ לסיום. שנה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuli - תמונה
Shuli 12 ביקורות
4.7
25/12/10

איזה תענוג של מקום! איזה אוכל נפלא!! הגענו באקראי דרך האינטרנט וממש ללא ציפיות.זכינו להפתעה קולינארית מדהימה!! המנות,אחת אחת, מושקעות ועשויות להפליא ,בעסיסיות ובתיבול מדויק...והטעם-גן... עדן !!! (הערה קטנה בכ"ז: רצוי לציין באתר שמדובר בארוחה "פיקס",דבר שלא ידענו עליו מראש.) יצאנו עם חיוך של עונג צרוף ובטן מלאה ומרופדת בכל טוב. המחיר- 160 ש"ח לסועד יותר מסביר. ברכותינו לשף! שאפו שאפו שאפו! עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/10/10

ממליצה בחום לכל מי שאוהב להנות מאוירה נעימה, שקטה ואוכל טעים ומפנק. חיפשנו מסעדה טובה באיזור לחגוג יומולדת לבעלי והגענו למסעדה בלי הרבה ציפיות. השף דורון קיבל את פנינו וכבר ממנת הפתיחה... היה מצוין. פינקו אותנו בכוסית יין ומגוון מנות שכולן היו מ צ ו י י נ ו ת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי ומיקי - תמונה
לי ומיקי מבקר מתחיל
4.7
19/10/10

הגענו ביום שישי בערב מבלי לראות תפריט ועל סמך העובדה שזו המסעדה המומלצת ביותר בחוברת המומלצים שהייתה בצימר שלנו. הופתענו לטובה!! היה פשוט מושלם!! המסעדה הכי טובה שאכלנו בה. השירות היה... חם ומפנק, האווירה אינטימית וביתית בניצוחם של בני הזוג על המסעדה. כל אחת מהמנות הייתה טעימה להפליא, מוגשת בטוב טעם ובנדיבות. ייצאנו שבעים מאוד (!!) ועם טעם של עוד.. כל זה- והמחיר לא בשמים. פשוט חוויה מעולה!  

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eytan - תמונה
Eytan 5 ביקורות
4.0
26/09/10

לפני כשבוע ערכנו מסיבת י"ה, באירוע נכחו 56 מוזמנים. המקום היה מוכן יפה מאוד, שולחנות ערוכים בטוב טעם, השירות היה חביב ויעיל והאוכל מצויין. מספר הערות לאירועים גדולים, ישנו חדר צדדי,... החדר מנתק את אורחיו מיתר האורחים, עדיף לארגן אירועים גדולים ללא שימוש בחדר זה. היתה בעיה בנושא מיזוג, המיזוג במסעדה לא מתאים לכמות גדולה של אורחים בימים חמים. לסיכום, האירוח והאוכל מאוד מאוד מומלצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/09/10

ממליץ לכל האנשים שאוהבים להנות מאוירה נעימה ואוכל מפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
05/09/10

הגענו מזכרון יעקב התקבלנו בחיוך חם המקום מקסים האוכל עולה על כל דמיון כל ביס חויית אורגזמה מאין כמוה הם זוג מקסים ודורון שף מדופלם.. נהננו בטרוף.. שפו..שפו..שפו נשוב לבטח שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/07/10

לקחתי את אישתי ובאתי ממש ללא ציפיות , החל מקבלת הפנים ועד מגוון רחב של מנות כולן מ צ ו י י נ ו ת ! השירות אדיב ונחמד , דורון השף יוצא אליך ומדבר כמה מילים , זה עושה הבדל של שמים... וארץ , ממליץ בחום על המקום ,התפריט ה,מנות המעולות והאוירה רונן

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 5 ביקורות
4.7
24/07/10

ביקרנו ביום שישי בבית של דורון ואיך שנכנסנו קיבלו אותנו בחיוך והיה מאוד נעים.המקום והאוירה נעימים ביותר עם מוסיקת רקע מרגיעה והשירות נפלא.האוכל פשוט נפלא.המנות הראשונות מפתיעות ומענינות... וטעימות ביותר.למנה עיקרית לקחנו סטייק אנטריקוט שהיה פשוט מושלם,התיבול העסיסיות אחד הטובים שאכלתי בשנים האחרונות.לסיכום היה באמת נפלא תודה על האירוח והאוכל הנהדר שלכם המשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה