נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443134 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

ברוניתא בזכרון יעקב
זכרון יעקב
מסעדת קונספט, כשר
סאמא בעכו
עכו
מסעדת קונספט
הזמן שולחן
שרימפס האוס בחיפה
חיפה
מסעדת דגים
צ'אנג בה בחיפה
חיפה
מסעדה תאילנדית
הזמן שולחן
מריפוסה בקיסריה
קיסריה
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב
זכרון יעקב
מסעדת קונספט
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tamar - תמונה
Tamar 3 ביקורות
נחמד
4.3
16/05/19

הגענו 4 זוגות לחגוג לי יום הולדת, בהמלצת חברים שהיו כבר שם וגם הגיעו איתנו. הסלטים בפתיחה היו ממש מגוונים, חלקם די רגילים, חלקם מקוריים. מנה ראשונה כבד אווז היתה טעימה, רק הגודל ענק... ממש, כיוון שזאת מנה שמנה יחסית אי אפשר כל כך הרבה לאכול ממנה. גם אין מבחר גדול במנה הראשונה, היה רק עוד קיש כרישה, שטעמתי מחברה והיה מדהים! למנה עיקרית גם לא היה הרבה מבחר, גם קצת קשה להחליט כשהמנות נאמרות בע״פ ע״י מלצר ולא כתובות..... הזמנו סטייק אנטריקוט שלא שאלו איזה מידת עשיה היינו רוצים אותו, קיבלנו כמעט וול-דן, כשאנו אוכלים מדיום-וול במקסימום. היה לי ממש חבל להחזיר סטייק ענק שיזרק לפח, אז אכלנו בחוסר חשק. הקינוחים היו סטנדרטיים למדי - עוגת שוקולד, קרם ברולה.... ועוד משהו. לסיכום החוויה - המקום מקסים, אבל כשמגיעים לארוחת שף רוצים בהחלט דברים מיוחדים ולא משהו שאפשר יחסית בקלות להכין בבית. גם כשהגענו לא ידענו אם זה שף שמשרת אותנו ורק בסוף הוא יצא וקלטנו שבעתם מלצר היה כל הארוחה איתנו. עם קצת מחשבה אפשר לשדרג את הארוחה פלאים הן בפן השרות והן באוכל. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 6 ביקורות
אווירה משפחתית נעימה ואוכל טעים
4.8
09/04/17

מקום ביתי ומקסים, עם אווירה משפחתית נעימה ואוכל טעים בצורה יוצאת דופן! חגגנו שם אירוע משפחתי וכולם נהנו מאוד ויצאו שבעים ומרוצים. הסלטים היו פשוטים אך כל כך טעימים שלא רצינו להפסיק... לאכול אותם, מגוון של מנות עיקריות כך שכל אחד מצא משהו שמתאים לו. המלצר היה מאוד אדיב וכל הזמן עמד בצד כך שלא ראינו אותו ומצד שני היה שם בכל שנייה שהיינו צריכים משהו. גם כששיגענו אותו עם פתיחת הדלת כשאנשים נכנסו ויצאו והילדים התרוצצו, תמיד נשאר אדיב וסבלני. היה נעים להכיר את השף ולראות מי מבשל לנו, וממש להרגיש שבאנו להתארח בבית שלו. לסיכום, אווירה נעימה ואוכל טעים. מומלץ! (המשפחה של יאנה, 7.4.17)

עוד פרטים
הוספת תגובה
זינה  - תמונה
זינה מבקר מתחיל
תודה ממשפחת גרינברג
4.5
07/09/15

לשירה ודורון היקרים ברצונינו להודות לכם מקרב לב על הארוע המרגש שחגגנו במסעדת דורון שבבעלותכם. מאוד מאוד נהנינו מיופי המקום,מהאוירה הנעימה ביותר וכמובן מאיכות האוכל והיחס החם.תודה רבה... לכם ולצוות העובדים. ממליצים בחום! משפחת גרינברג

עוד פרטים
הוספת תגובה
urialon1 - תמונה
urialon1 7 ביקורות
מאכזב ויקר
1.5
08/08/15

חסן המלצר היה חביב ונחמד, אבל לצערי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר להגיד על המסעדה הזאת. הארוחה הייתה ממש סבירה מינוס, וממש לא שווה את המחיר. ציפינו לאיזה ארוחת שף וקיבלנו ארוחה רגילה לגמרי... וגם לא במיוחד טעימה. קודם כל המסעדה לא עובדת בשיטת התפריט, אלא מביאים לך את כל האוכל ורק בסוף מגלים לך כמה הכל עלה. לדעתי זה מאוד לא הגון, גם אם יגידו לך בסוף שזה עלה 1000 ש״ח לא תהיה לך ברירה אלא לשלם, ובשום הזדמנות עד לחשבון הסופי (גם לא בטלפון כשהזמנו) לא אמרו לנו מה המחיר של הארוחה ושזאת השיטה שזה עובד. למנה ראשונה יש סלטים (תפוחי אדמה, חומוס, חצילים וכו׳) כמו בכל מסעדה ערבית, בלי שום ייחוד, מנה שנייה כבד אווז נחמד אבל לא טירוף, למנה העיקרית ביקשנו סינטה ואנטריקוט. שני הסטייקים היו אכילים, אבל סטנדרטיים לגמרי, בלי שום רוטב או ייחודיות, וקצת יבשים. אני לא מבין בבישול אבל זאת הפעם הראשונה שמביאים לי סטייק כל כך דק, ונראה לי שזה צפוי שסטייק דק יצא יבש. הסטייקים באו בליווי תפוחי אדמה שהמרכז שלהם לא היה מספיק מבושל, עלה חסה וקלח תירס. לקינוח קיבלנו עוגת שוקולד וסורבה תות, שני קינוחים סטנדרטיים לחלוטין כמו בכל בית קפה ממוצע בארץ, ובהחלט לא טעימים יותר מבאף מקום אחר. בהתחלה גם קיבלנו כוס יין ובסוף כוס תה, אבל זה לא היה מספיק בשביל להקל על תחושת האכזבה שאיתה יצאנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/08/2015
צר היה לי לקרוא את חוות דעתכם באתר כאשר הייתם בביתנו היה פשוט וקל למנוע מכם את האכזבה. אם אינני טועה ביקשתם סטייקים במידת עשייה מדיום וול. אנו מעדכנים את אורחינו תמיד לגבי עלות הארוחה מראש ואם לא כך היה אני מתנצל. מוזמנים תמיד לחוויה מתקנת ומהנה.
uri - תמונה
uri מבקר מתחיל
הפתעה מדהימה
4.8
11/04/15

אשתי ואני הגענו במקרה למסעדה. הופתענו לגלות את אחת המסעדות האיכותיות שאכלנו בהן. הכל היה מדהים. מנות ראשונות מגוונות ובשפע, מנת ביניים (כבד אווז על חציל) מדהימה, עיקריות מעולות... וקינוחים טובים. הארוחה כללה גם שתיה קלה, שתיה חמה ויין במחיר של כ-200 ש"ח לסועד. לא זול, אבל בהחלט שווה את הכסף. חייבים לציין לטובה גם את השירות האדיב. החוויה בכללותה הייתה מפתיעה ומומלצת מאוד. מחכים לחזור שוב עם שאר המשפחה. תודה לדורון, שירה וחסן המקסימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
תפריט מגוון
1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מומלץ לארוחה משפחתית
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-9974189

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה