נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/05/08

היה פשוט טעים! אף מנה לא אכזבה, היה טעים ביותר, וכשהגיעו הקינוחים היינו כבר מלאים לגמרי, אבל פשוט אי אפשר היה להמנע מלטרוף גם אותם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 7 ביקורות
4.7
20/01/08

חגגנו את יום הנשואין האחרון בבית של דורון,ולא התאכזבנו לרגע. האווירה פשוט מושלמת עם מוסיקה טובה. האנטי פסטי שכולל משהו כמו 10 מנות פשוט מעולות אחת אחת עם לחם נפלא.העיקריות היו טובות... מאוד למרות שאנטריקוט שהזמנתי היה בחלקו מעט צמיגי.קינוחים מעולים. תמורה מלאה ל 135 ש"ח לאדם כולל כוס יין. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
4.7
15/01/08

חגגנו ב - 28/12/07 יום הולדת 70 לאבא היינו כ- 20 אנשים מכל רחבי הארץ וגם זוג מלונדון כולם היללו את האוכל והשירות. מומלץ ביותר לארועים משפחתיים ובכלל. האוכל היה מדהים הארוח מפנק, חם... ולבבי קיבלנו יותר ממה שהזמנו.היה פשוט מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי מבקר מתחיל
4.7
30/12/07

חגיגה מופלאה של טעמים המוגשים בנדיבות ועם חיוך - נהננו ובגדול וממליצים בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 3 ביקורות
4.7
17/12/07

פשוט נהדר, אני ובן זוגי נהנינו מאד מהאוכל הנפלא והאווירה הנעימה. כשכל המנות (ללא יוצא מן הכלל) שהוגשו לשולחן היו טעימות להפליא... והשאירו טעם של עוד תודה על החוויה המענגת ציפי ודורון... 14.12.07

עוד פרטים
הוספת תגובה
nava - תמונה
nava 8 ביקורות
4.7
06/10/07

היינו אתמול 5.10.07 נהנינו מהכל : האוכל המעולה העשוי מכל הלב, האוירה הנעימה והשירות המצוין. כדאי לבוא רעבים כדי להצליח ולגמור את המנות הגדולות. מומלץ מאד. נאוה ועזרא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/08/07

היינו אתמול בארוחת ערב אצל דורון, והיה הרבה מעבר לציפיות שלנו. אירוח נעים, אוכל מעולה, מיוחד וגם מגוון מאד. נהננו מאד ונחזור לשם שוב. ממליצים בחום!!! (תודה דורון)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/07

הגענו בשבת לחגוג יום הולדת. המקום נעים ומשרה אוירה נינוחה. את פנינו קיבלו עם כוס יין אדום וקנקן שתיה. לאחר מכן החלו לזרום מנות ראשונות אחת יותר טעימה מהשניה והטריות אין דומה לה. המבחר... היה כה גדול וטעים. כל נגיסה היתה חגיגה לחיך. לאחר מכן הזמנו מנת סטיק ומנת דג. שתיהן עשויות להפליא בטוב טעם. סיימנו עם כוס תה מאחר ולא יכולנו יותר לטעום מהמתוקים מרוב אוכל. ארוחת שף טעימה לעילא ולעילא ומאוד מומלץ לבקר במסעדת "אצל דורון" בכפר הורדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/04/07

אנחנו ממליצים להגיע לבית של דורון ולאכול אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 5 ביקורות
4.7
05/12/06

הגענו למקום מבלי לדעת למה לצפות. המקום נראה כבית פרטי לכל דבר, רק השלט בכניסה "המסעדה של דורון" גרם לנו להבין שהגענו למקום הנכון. המארחת קידמה את פנינו בחיוך ומהרגע הראשון נתנה לנו... להרגיש כמו בבית. התיישבנו ליד אחד השולחנות וכובדנו בכוס יין אדום להתחלה. מיד לאחריה קידמו את פנינו סלסילת ג'בטה חמה מהתנור ו-14 סוגי סלטים, כאשר כל אחד מהם טעים ומקורי יותר מקודמו. ידענו שהגענו למקום הנכון... :) בהמשך הזמנו מרק בטטה למנה ראשונה, שהיה מעולה ולמנה עיקרית הזמנו סטייק אנטריקוט (לא היה ניתן לעשותו טוב יותר - פשוט מושלם!) ומדליוני פילה בקר ברוטב פטריות (כל מדליון - שגעון! :). לקינוח הזמנו בומב שוקולד, שסיים את החוויה בטעם מתוק של עוד... כל אותו הזמן, היחס והשירות היו חמים, אדיבים ונהדרים. מזמן לא נהנו כך במסעדה. והמחיר, אתם תוהים? 110 ש"ח לאדם, כולל שתייה קלה ותה. פשוט כלום בעבור חוויה מושלמת. ביציאה דאגנו לעבור אצל דורון במטבח ולהודות לו אישית על המטעמים שהתקין עבורנו והוא, בחיוך צנוע ולחיצת יד חמימה הזמין אותנו לבקר שוב.לסיכום, מקום נהדר - אל תהססו להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה