נגישות
נגישות

טאיפיי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על טאיפיי

Tal - תמונה
Tal 5 ביקורות
חוויה מדהימה ונהדרת
5.0
06/05/14

לא היינו בהרבה מסעדות שעצם זה עברת את סף הדלת הרגשת העולם אחר. מסעדת טאיפיי היא מסעדה שבהחלט נחזור לבקרה בה עוד פעמים רבות! האוכל מדהים, המוזיקה נעימה ומזמינה, השרות מקסים וחייכני. אכן... חוויה, ממליצה בחום על הפינת גן העדן הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
מומלץ!!!
5.0
12/04/14

היתי במסעדה ולא התחרטתי אף לא לרגע. כל מנה ומנה שהוגשה הוכנה מכל הלב. הגענו ספונטניות אני ומשפחתי וקיבלו אותנו בברכה, גם כאשר המקומות היו מוזמנים סידרו לנו שולחן מצויין תוך דקה... ממש. השירות היה אדיב, האוכל טעים, קינוחים יוצאים מן הכלל!! אווירה נהדרת. מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jessi - תמונה
Jessi מבקר מתחיל
מצויין!!!!
4.8
12/04/14

מבקרים מדיי פעם במסעדה זו ומפעם לפעם נהנים יותר. האוכל מדהים, אווירה נהדרת ושירות מצויין. הקינוחים מעניינים ומיוחדים, אין מתחרה ללא כל ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talwong5 - תמונה
talwong5 2 ביקורות
מדהים, מדהים מדהים
4.5
09/04/14

אני חייב לציין את המסעדה לטובה, אוכל שהיה מפנק ברמת מסעדת גורמה ובמחירים סבירים חייב לציין מנה שלטעמי מפתיעה - גלידה מטוגנת בטמפורה-(לא זוכר את השם) קטע מגניב עם הסינים האלו הצליחו לטגן... גלידה ולהשאיר אותה אשכרה קרה בפנים ומבושל מבחוץ ממליץ בחום לכל אוהבי האוכל האסייתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
taimolo - תמונה
taimolo מבקר מתחיל
הקיסר האחרון בחיפה
4.8
08/04/14

ישבנו אשתי אני ועוד זוג חברים והרגשנו כמו קיסרים של איזו שושלת סינית עתיקה זה התחיל מקבלת הפנים המלבלבת למרות שהמקום המה אדם, האוכל הוגש כיד המלך והדאגה עד לפרט האחרון הייתה ממש מורגשת... מומלץ מאוד שוק האווז ברוטב פטריות-ללקק את האצבעות. ממליץ בחוםםםםםםםםם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריקש - תמונה
אריקש 12 ביקורות
בילוי מהנה
3.8
28/12/13

אכלנו בטאיפיי ארוחה זוגית כבר פעמיים, ובכל פעם נהנינו מאוד. המלצרית הייתה אדיבה, האוכל היה טעים, והאוירה הייתה נעימה. ממליץ לנצל את עסקיות הצהריים שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבה - תמונה
אביבה 11 ביקורות
שירות טעון שיפור
2.0
31/08/13

אני מבקרת במסעדה זו מדי פעם משום שהאוכל בדר"כ מאד טעים.זו הסיבה היחידה לבוא למסעדה הזו. אתמול התאכזבנו גם מהאוכל.בעלי הזמין ספריבס ואני עוף חריף. המנה שלו ממש לא היתה טעימה וטריה והמנה... שלי היתה קטנה ביותר - מספר ממש מצומצם של חתיכות עוף בתוך הררי גמבה. השירות גרוע והמלצרים לא סימפטיים.טעון שיפור רציני!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אוכל לא רע שירות לא משהו
3.0
30/08/13

היינו אמש במסעדה חמישה חברים. האוכל לא רע בכלל. המנות גדולות, משביעות אבל המחירים קצת יקרים. המרק סבבה, האגרול סבבה וגם המנות נחמדות. השירות איטי ועייף. לא שאלו אם הכל בסדר, לא... התעניינו. המלצרים עייפים ובעיקר לא ממש מתעניינים בלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
אוכל משובח - שירות טעון שיפור
2.8
27/07/13

אוכל טעים למרות שכמה מנות המצויות בתפריט לא היו קיימות כלל אבל בסה"כ ממה שהיה נהנינו (5 אנשים). לעניין השירות - מלצרים למרות אדיבותם לא היו יעילים לגמרי, ברדק חגג וזמן המתנה לשיחה עם... המלצרים או מישהו אחר היה ארוך מידי. אווירה טובה ונינוחה, מקום ממוזג היטב ומאורגן במראה אסיאתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabriel Levi - תמונה
Gabriel Levi 18 ביקורות
אוכל טעים ומוקפד - שירות ככה ככה
3.0
30/03/13

נתחיל מהדברים הטובים - האוכל טעים. מוגש בכלים נאים והמקום עצמו נראה סביר ונקי. השירות עצמו קצת בעייתי - לעיתים נדמה כי הצוות מתעלם - לעיתים נדמה כי מתלוצץ או אפילו מזלזל (יש שם כמה אנשי... צוות לכל אחד מהם סגנון משלו). הבעלים צריך לקחת בחשבון שכשאנשים יוצאים למסעדה הם מגיעים בגלל האוכל - אבל חוזרים בגלל השירות. המחיר הגון והוגן ובהחלט משקף את טיב המנות ותכולתן.

עוד פרטים
הוספת תגובה