נגישות
נגישות

טאיפיי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על טאיפיי

Nehi - תמונה
Nehi מבקר מתחיל
מצויין
4.3
04/04/18

מסעדה סינית ותיקה שעברה מיקום, האוכל היה טעים מאוד נדיב וסופר טרי. לקחנו 3 עסקיות מצויינות במחיר סביר מאוד נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 2 ביקורות
מאוכזב
2.0
01/01/18

מקום נחמד. די צפוף. אוכל די טעים לא מעבר. שירות קצת חלש. המלצרים מתפזרים. מחיר מאוד לא סביר. לא חוזר ולא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימון דוידוביץ - תמונה
רימון דוידוביץ 3 ביקורות
לא מומלץ.
2.0
09/12/17

לא מומלצת בכלל. מנות לא טעימות, חלק מהמנות יצאו בעיכוב ניכר. שירות מאוד לא טוב, המלצר לא הכיר את מרבית התפריט. לכאן לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lian - תמונה
lian מבקר מתחיל
יצאנו מאוכזבים
2.5
25/06/17

טאיפי קיימת הרבה שנים, אך כנראה עברה גם כמה גלגולים. המנות של פעם הם לא של היום. על התפריט היה רשום מנת הדגל: ברווז פקין. קיבלנו ברווז לא רע בהתחשב בחומרי הגלם המקומיים בישראל אבל... גם לא טוב. ה״פנקייקים״ הדקים מלוחים מעט בשמן שומשום שמייחדים את המנה הוחלפו כאן בבלינצ׳ס רוסי מעט מתקתק שאני מכיר טוב מהבית. אולי יתאים כקינוח עם מייפל, לא למנת בשר ובטח לא ברווז פקין. מרגיש ממש כמו לאכול מנת שאוורמה בפנקייק... הרוטב הרגיש כמו רוטב הויסין קנוי לבישול, ולא כרוטב מוכן כלשהוא, היה מר ולא טעים. הירקות.... הרי מנה שמוגשת עם ירקות חתוכים כחלק מהותי מהמנה אמורה לשים עליהם דגש?? היו חתוכים בצורה מאוד מרושלת ולא מזמינה, ולא טריים! אכלנו כאן בעבר את המנה הזו בדיוק והיא הייתה הרבה יותר טובה! אני בטוח שמי שהכין את המנה בחייו לא טעם את המנה המקורית. זו מנה יקרה שעלותה 120₪ ולכן ציפינו גם להשקעה מינימלית. כרגע זו מנה ששווה הרבה פחות ממנת שאוורמה. מרק חמוץ מתוק - לא רשמתם גם מתוק בתפריט. למה להכניס סוכר בכל מנה וכל דבר? אין בחיפה מסעדה סינית טובה, ולטאיפי יש את הפוטנציאל. הלוואי שיתפסו עצמם בידיים וישתפרו, אחרת ישארו פיל לבן וריק במושבה הגרמנית. * אציין שבעל המקום הציע לנו קינוח (לא רצינו) אך הסכים להנחה קטנה על המנה. לבעל המקום שקורא זאת: זו אינה השתלחות, הלוואי שתשתפרו ותחזרו למה שהייתם פעם. כרגע האוכל פשוט לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמנון - תמונה
אמנון מבקר מתחיל
מומלץ!!
5.0
23/04/17

מסעדה רומנטית ושקטה. אוכל משובח. כל מה שהם מכינים - טעים. שירות מעולה. שומר לה אמונים כבר שנים רבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ирина - תמונה
Ирина מבקר מתחיל
לא רוצה יותר
2.5
29/03/17

היום בערב חגגנו יום הולדת רצינו להזמין סושי ולא היה בתפריט. הזמנתי דג ברוטב ולא היה טעם ולא היה נראה. מחירים גבוהים. מסעדה השתנתה לא כמו פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי שפר - תמונה
קובי שפר 2 ביקורות
יחס לא נעים מבעל הבית שהאפיל על הארוחה
3.0
19/02/17

מסעדת טיפיי הייתה!!! אחת מהמסעדות האהובות עלי ועל בני משפחתי עד היום. הערב 19:00 הגענו 2 זוגות (הרשומים כחברים) כהרגלנו ליהנות אך לצערנו התאכזבנו היחס של בעל הבית היה לא נעים כאשר... התעניינו בהזמנה מתפריט העסקי ונתקלנו בסירוב מוחלט. כאשר הצגנו את ה"מתנה" שהמסעדה עצמה החליטה לתת נאמר לנו שוב ע"י בעל הבית שניתן לקבל רק "מתנה" אחת לשולחן (כאמור היינו 2 זוגות) ולא כתוב שכך בשום מקום. לאור הנ"ל לא אמליץ לחברים על מסעדת טיפיי שאינה מכבדת את המתנות שהיא מחלקת ובמיוחד מהיחס הלא!!! נעים של בעל הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal 8 ביקורות
מחכה לחזור שוב
4.5
17/02/17

מחיר סביר יחסית , אווירה רומנטית ושקטה ,הטבות באפליקציה שבניגוד לבתי עסק אחרים שמנסים פחות לתת ,המלצרית באה הציעה לי להוריד ולקבל בקבוק יין אישי מתנה ואגרול ויאטנמי ,השירות שלה היה ממש... נעים ,האוכל ממש נחמד הזמנו מוקפץ ושניצלים וקיגלנו אגרול היה אוכל נחמד אבל שמעתי המלצות על כבודי שהוא יותר מנחמד ,אבל האווירה הייתה ממש טובה כך שבטוח נחזור והאוכל גם היה דיי סבבה בהשוואה למקומות אחרים , ובסהכ על בקבוק יין שקיבלנו ,אגרול שקיבלנו ,מנת שניצלונים ,מנת מוקפץ שהספיקה לשניים לא ממש אכלנים יצא 100 שקלים בערך אולי טיפונת יותר . והמגבון החם ממש אהבתי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 2 ביקורות
היה מושלם !
5.0
14/01/17

אני מדרגת את המסעדה מספר 1 בכל אזור חיפה. אולי גם מחוצה לה, המסעדה באזור הבסיסי בחיפה. מסעדה שתמיד כיף לחזור אליה . המנות טעימות כל פעם מחדש. מקום מומלץ בהחלט גם למי שלא כל כך מתחבר... לאוכל אסייתי . ישנו מגוון רחב של מאכלים ,המטבח כולל כמה סוגי מטבחים שונים מרחבי אסיה. השירות היה מדהים המוזיקה מרעננת שעושה את האווירה האוכל סוף הדרך מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 5 ביקורות
חוויה נעימה, אוכל טוב, שרות טוב ומחיר טוב
4.5
02/11/16

באנו עם שובר של גרופון, זו לא הפעם הראשונה שלנו בטאיפיי אנחנו חוזרים לשם כל פעם שאנחנו עוברים בחיפה. האוכל פשוט טעים, המנות די גדולות, הכל טעים וטרי מאוד, השרות מהיר ואדיב מאוד. המסעדה... היתה די מלאה וכל שנייה המלצרית באה לשאול אם הכל בסדר. הדבר היחיד הטעון שיפור הוא המוזיקה. לסיכום שווה מאוד לאכול בטאיפיי המחיר גם סביר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה