נגישות
נגישות

טאיפיי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על טאיפיי

Sasha Alexandra - תמונה
Sasha Alexandra מבקר מתחיל
אהבנו מאוד
4.3
15/02/15

מסעדה ביתית וחמודה מאוד. אהבנו מאוד את האוכל. נשארנו עם טעם של עוד. בהחלט נחזור לשם. שירות טוב ומהיר. מנות טעיצות מאוד. הכל הוגש מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osi - תמונה
Osi מבקר מתחיל
זילזול ושירות לקוי ביותר
1.8
16/01/15

הזמנו שולחן מראש וכשהגענו , משפחה עם 2 ילדים, הושיבו אותנו בשולחן צמוד לדלת . כשהערנו למנהל כי השולחן לא נוח לישיבה עם ילדים קטנים בנוסף לכך שכל פתיחה של הדלת מכניסה קור מקפיא זה ממש לא... עניין אותו. לא היינו יושבים לולא השעה כבר היתה מאוחרת והילדים רעבים. המנות היו טפלות, הגיעו לאחר המתנה בת 45 דקות!! היינו צגיכים לנדנד למלצרים כדי לקבל שירות. פשוט זלזול מוחלט בלקוחות. לא נחזור לשם. לא מומלץ גם לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan 2 ביקורות
לא נהננו בכלל
1.8
27/12/14

הגענו למסעדה במקרה אני ובת הזוג שלי, שנכנסנו המסעדה היתה מלאה אז נאלצנו לחכות בערך רבע שעה עד שהושיבו אותנו. הזמנו מרק תירס לפתיחה ומוקפצים צמחוניים ואורז לעיקרית. האוכל היה ברמה נמוכה... מאוד, לא הרגיש שהוא יצא הרגע מהמחבת אלא שהוכן מראש וחומם, האורז היה חסר טעם ויבש והמוקפץ היה לא מטובל בטעם בכלל. השירות במסעדה היה לא טוב ביקשנו רוטב לאורז על מנת להעביר קצת את היובש שלו ופשוט לא התייחסו לבקשה שלנו. בסוף שביקשנו חשבון חיכינו עשרים דקות אחרי שביקשנו מכמה מלצרים חשבון והוא פשוט לא הגיע. אז פשוט הלכנו לקופה ושילמנו ישירות שם. חוויה מיותרת אני לשם לא חוזר בטוח ולא ימליץ לאף אחד לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 23 ביקורות
מולצת , מעט יקרה מידיי
3.5
22/11/14

אחת המסעדות הקבועות שלנו. אווירה שלווה, רומנטית, מנות טעימות (למרות שמגיעות ללא תוספת. והתוספת בתשלום נפרד). יקר שם יחסית.. תמיד אנחנו יוצאים 2 אנשים עם כ200 ש"ח לא כולל טיפ (לבדיל... ממסעדות אחרות ששם החשבון מסתכם ב150 כולל טיפ) הסיבה היא כי המנות קצת קטנות והמחירים גבוהים.. אז תמיד אנחנו מזמינים כ3 מנות לשולחן. אך מנת שוק האווז ברוטב שום ודבש היא האהובה עליי, הבשר נימוח והרוטב נפלא... כמה חבל שהיא מתחסלת כל כך מהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
יחס מזלזל - לא מומלץ !!!
2.3
19/11/14

יחס מזלזל ! נכנסנו השבוע למסעדה, בעל המקום אפילו לא הרים ראשו ואמר "אין מקום - לא עכשיו". פשוט התנהגות לא נאותה (בלשון המעטה) כלפי האורחים - לעולם לא יראה אותי...ומקווה שגם אותכם לא.... אולי כך ילמד לשרת ציבור המפרנס אותו !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/12/2014
בזמן שהגעתם הייתי עם לקוח בטלפון . לצערי לא יכולתי למצא מקום פנוי באותו רגע. ועל כך אני מבקש סליחה.
עפר - תמונה
עפר 35 ביקורות
אוכל מצוין במחירים טובים - השרות יכול להשתפר
4.3
11/11/14

חגגנו אתמול יום הולדת במסעדה, ונהנו מאוד! האווירה במסעדה אותנטית ורגועה, וגם האורחים מסביב מחציתם תיירים מהמזרח. הזמנו מרקים, סלטים סינים, אגרולים ומנות עוף. המתנות טעימות מאוד ובגודל... סביר, רק שימו לב שהמרקים והאורז קטנים ביחד למסעדות סיניות אחרות. הדבר היחידי שקצת הפריע הוא שהמלצריות לא מפגינות יותר מידי בקיאות במנות או ברצון לשרת,והשולחן לא עובר ניקוי בסיסי/הסרת מפה עליונה בין המנות לקינוחים. למרות זאת מסעדה מומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 14 ביקורות
חוויה קולינרית
3.8
01/11/14

ביקרנו במסעדה וכבר מהכניסה מרגישים את החוויה המיוחדת. המקום מעוצב בצורה אוטנטית מאוד שמכניסה לאווירה. הזמנו מנה של עוף עם אננס שהייתה טעימה ומנה נהדרת של ברווז ברוטב תאנים. גם הקינוח של... הבננה הלוהטת והמנת פתיחה היו טעימות מאוד. מומלץ מאוד למי שמחפש מקום עם אוכל ואווירה. תודעת השירות לא גבוהה במיוחד אבל מקצועית

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום - תמונה
תום 35 ביקורות
הטעם הנצחי!
4.8
31/10/14

המסורת של טאיפיי נעוצה בזו של טאיואן , אותה החליפה, אך הטעם הנפלא של האוכל נשאר והחוויה תמיד מיוחדת, גם אחרי 20 שנה של הכירות עם המסעדה. המנות גדולות ומוגשות על משטח חימום שמשאיר אותן... חמות כל הארוחה. אנחנו הזמנו מנת אגרול (שזה שני אגרולים), שני מרקי תירס, מנה צמחונית ומנה בשרית (יש גם בשר חזיר למי שמעונין). אורז נמכר בנפרד, אבל המנה זולה וגדולה. הצוות מסביר פנים ומאוד שירותי. יש גם מועדון חברים, שמקנה הנחות, כמו קנקן שתיה, ממנו נהננו בביקור זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Andrei - תמונה
Andrei מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
03/08/14

הייתי במסעדה הזאת כלפני שבוע עם משפחתי,חייב לציין כי הקבלת פנים הייתה חמה ואוהבת.הזמנו את הברווז פקין שהיה יוצא מן הכלל בנוסף לקינוח הזמנו גלידה מטוגנת שבעיקרון לא נשמע הגיוני איך בכלל... דבר כזה קיים.סינים-לכו תבינו .מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
חביב
3.5
13/05/14

היינו במקום לפני כשבועיים. המקום היה ונשאר נחמד אולם בהחלט זקוק לשיפוץ. הזמנתי מנה של דג ברוטב חריג וזוגתי הזמינה עוף עם אגוזים. לקחנו גם את שאר המנות הראשונות כגון אגרולים סלט סיני... ומרקים שהיו טובים. לסיכום מקום טוב ששומר על המנה. מחירים בהחלט סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה