נגישות
נגישות

טאיפיי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על טאיפיי

alina - תמונה
alina מבקר מתחיל
החוויה המאכזבת
1.0
17/02/13

הננו לקוחות ותיקים של מסעדת טאיפיי עוד מימיה היותה טאיוואן. ביום ו' ה-15 לפברואר, בסביבות השתיים בצהריים הזמנו שולחן ל-2 לאותו ערב באמצעות מערכתzaprest. רצינו לחגוג אירוע מיוחד באווירה... אינטימית. ציינו במפורש שאנו מעוניינים ב"שולחן בפינה שקטה". כאשר הגענו למסעדה בשעה הנקובה, גילינו שרוצים להושיב אותנו בשולחן הכי גרוע במסעדה - העומד ממש במעבר ובצמוד לכניסה למטבח ולשרותים. המסעדה באותו הזמן היתה כמעט ריקה, אך כשאמרנו למארח שהשולחן המוצע לחלוטין לא מתאים לנו, הוא רק ענה בפנים חמוצות וללא צל של התנצלות ש"הכל שמור" הסתובב עם הגב אלינו והלך פנימה. לאור היחס המחפיר והמזלזל כזה, גם אנו הסתובבנו, יצאנו מן המסעדה והלכנו למסעדה אחרת במושבה - שם, גם ללא הזמנת המקום חצי יום מראש קיבלנו גם יחס מקסים וגם אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liz Refaeli - תמונה
Liz Refaeli מבקר מתחיל
ליז רפאלי ק.מוצקין
3.3
17/01/13

אתמול אכלנו במסעדת טאיפיי בחיפה , נהננו מהאווירה ומהמקום ובעיקר מהשירות ומהמלצרית המקסימה.רק בזכותה שווה לחזור עוד פעם !!! משפחת רפאלי ק.מוצקין

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 4 ביקורות
כנראה לא נחזור
2.3
20/10/12

האוכל היה לא רע, אבל השרות היה על הפנים. ברגע שנכנסנו לא נגשו אלינו כמה דקות טובות, ובכלל כל המלצרים היו עם פרצופים חמוצים. לא זכינו אפילו בחיוך אחד. לא מהרו לפנות, או לנקות. אף פעם לא... נגשו לשאול אם הכל בסדר. חגגנו 2 ימי הולדת עם המשפחה אבל האוורה היתה לא נעימה. גם השולחנות היו נורא צפופים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 3 ביקורות
ארוחת צהריים בטאיפיי
1.0
19/09/12

אכלנו 5 אנשים בחג (18.9.12) בשעות הצהריים. המלצר קצר רוח ולא מסביר לגבי המנות. מלצר אחר הגדיל לעשות ונתן לשולחן לידנו פתק וביקש שירשמו לו את מספרי המנות שהם רוצים והוא יבוא בעוד מספר... דקות. המנות שהזמנו שחו בשמן, הצלחות והשולחן לא היו נקיים ובקיצור הסכום ששילמנו ממש לא מצדיק את האוכל והשרות הלא מספקים שקיבלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל  - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
כדאי ללכת...
4.8
17/08/12

אני ובן זוגי הלכנו לפניי מספר ימים עם זוג חברים למסעדת טאיפיי במושבה הגרמנית בחיפה והיה פשוט ערב נעים וטעים ! קודם כל האוירה נעימה, שלווה ואותנטית, השירות היה אדיב והאוכל היה מעולה !... הזמנו מספר מנות וכולן היו טעימות. אני התחלתי עם אגרול שהיה מעולה והמשכתי לעוף סצ'ואן שהיה מושלם בטעמו וגם בעלי התענג על המנות שלו. חברנו הזמינו סושי ואמרו שהיה מעולה.. בקיצור ממליצה בחום להגיע למסעדה למי שרוצה אוכל טעים, אוירה נעימה ושלווה ומחיר בהחלט הגיוני. נגיע בקרוב שוב !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbar - תמונה
inbar מבקר מתחיל
אוכל ושירות מאכזב!
1.8
11/08/12

אני ובן זוגי הלכנו לארוחת ערב במסעדה וממש התאכזבנו, השירות היה מאוד לא נעים עד שהתייחסו אלינו גם לא היה למלצר סבלנות להסביר לנו לגבי מנות שהתעניינו בהם ובסוף פשוט הזמנו בלי לדעת מה יש... בממנות. האוכל הגיע בסדר לא הגיוני והשתייה הגיעה רק אחרי שביקשנו 3 פעמים וגם אז זה יצא כמעט בסוף הארוחה. בקיצור לא נהננו בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רני - תמונה
רני מבקר מתחיל
בחזרה לשנות השמונים
1.0
08/08/12

מסעדה נוראית עיצוב עלוב אוכל משומן ושרות של פקידי היסתדרות. את פנינו קיבל מלצר לא אדיב בכלל שנתן לנו שלושה תפריטים אחד מהם באנגלית. למרות שהזמנו מקום הושיבו אותנו בפינה אפלולית, כמו... שאר המסעדה. התלבטנו איזה מנה להזמין והיות והתפריט לא היה ברור כלל ביקשנו עזרה מהמלצר שהיה היחיד בכל המסעדה , מתברר שהוא דובר עברית רצוצה והאנגלית שלו לא משהו וסבלנות כפי שציינתי של פקיד היסתדרות (בלי להעליב פקידי היסתדרות). המנות הגיעו כולן ביחד ללא תזמון ולא היה מקום על השולחן אז לקחו את הסט עם הסויה והמלח פלפל דבר שיצר בעיה כי הזמנו סושי, המנות עצמן בינוניות מינוס, המחיר חסר כל פרופורציה . והשירות,השירות ......בקיצור כל מי שקנה קופון ויכול להחזיר קדימה לא שווה בכלל!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבה - תמונה
אביבה 11 ביקורות
מומלץ
4.8
16/06/12

הזמנו מקום ליום שישי בצהריים ולמרות שהקדמנו ברבע שעה השולחן היה מוכן עבורנו. האוכל מאד מאד טעים,המנות גדולות והמחיר סביר.מאד נהננו ונחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
corcosn - תמונה
corcosn מבקר מתחיל
ארוחת יום הולדת
4.0
12/06/12

אתמול חגגתי את יום הולדתי והחלטתי לעשות זאת בטאיפיי. אני מכירה מסעדה זו במתכונתה הישנה "טאיוון" שהיתה מצוינת, וגם פה לא הצטערתי כלל על הבחירה. הזמנתי שולחן ואיך שהגענו ישר פנו אלי בשמי... וליוו אותנו לשולחן. המלצר היה אדיב מאוד וחייכן, לקח את הזמנתנו, כמעט ולא חיכינו והגיע המנה הראשונה ולאחריה המנות העיקריות. האוכל היה טעים ומעולה, ערוך יפה. האווירה מאוד רגועה ונעימה ומוסיקה טובה. כמובן שנחזור לשם, מאוד נהנינו וגם המחיר היה סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran Nave - תמונה
Eran Nave 4 ביקורות
טעים וחמים
4.0
19/05/12

האוכל היה מצויין, השירות מהיר ואדיב, והאווירה היתה רגועה ונעימה. הגלידה המטוגנת היתה מדהימה, ובסך הכל המנות יחסית גדולות. שימו לב, במסעדה יש אפשרות לעשות לייק מהסמארטפון (כשאתה נמצא... במסעדה עצמה) ולקבל במתנה אגרול\כוס יין\בננה מטוגנת, אך מבצע זה לא תקף בשישי שבת, למרות שלא רשום על זה שום דבר...

עוד פרטים
הוספת תגובה