נגישות
נגישות

טאיפיי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על טאיפיי

נילי - תמונה
נילי 2 ביקורות
חוויה טובה
4.3
11/03/12

הזמנו מקום מראש, ליום שבת, 12:30. הגענו משפחה + 4 ילדים בגילאים 16-8. השולחן היה השולחן הספציפי שהזמנו, מוכן לקראתנו. כולם בלי יוצא מן הכלל נהנו מאד. היה מאד טעים (הדג זכה לביקורות... הטובות ביותר מהמבוגרים, צלעות החזיר מהילדים) ומשביע. המלצרית כיוונה ועזרה לנו בהזמנה. הילדים ציינו שהיא מאד נחמדה. הדבר היחיד שהיינו מוסיפים לתפריט הוא גיוון במנות אחרונות. נכון שזו מסעדה סינית ובתהאם לה המנות אבל רוב המנות הן מאד ייחודיות (ילדים לא אוהבים טפיוקה או אננס מטוגן. לפחות לא הילדים שלנו) או גלידה - ונראה לנו קצת מוגזם 22 ש"ח לשני כדורי גלידה (לכן ויתרנו). שילמנו 470 ש"ח כולל טיפ לארוחה של 3 מרקים, סלט סיני, 4 עיקריות ושתי מנות אורז (שתינו מים). לדעתנו בהחלט סכום הוגן למשפחה. לסיכום: חוזרים ובכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
-- - תמונה
-- 8 ביקורות
סינית יקרה
2.3
25/02/12

הזמנו מקום בשבת הגענו בזמן המסעדה היתה עמוסה לעייפה ולקח 10דקות עד שהכינו לנו שולחן.אין מארחת שתגש ותבדוק מי הזמין למתי וינחה למקום הישיבה.המתנו עד שלקחו הזמנה שוב כ10 דקות.אשתי קיבלה... אגרול קר ולא היה מישו זמין לטפל בזאת.אין מפיות נייר על השולחן אוכל ממצע מאוד .המחיר גבוה ביחס לתמורה. לצמחוניים למרות ההצע בתפריט אין הרבה מה לאכול ויוצאים רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alena Khodikin - תמונה
Alena Khodikin מבקר מתחיל
טאיפיי
4.8
20/12/11

נהנינו מאוד מהביקור במסעדה. האוכל היה מעולה, השירות יעיל ומהיר וגם עיצוב מקום נאה ומשרה אווירה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
4.3
31/07/11

אתמול חגגנו מסיבת הפתעה לאימי היקרה.. היינו 12 בני משפחה מתוכם 4 ילדים. האווירה במסעדה חמימה ואוטנטית ממש סינית של פעם עם כל מה שמשתמע מכך. האוכל פשוט מדהים וטעים ביותר!!!!!!! הזמנו 8... מנות עיקריות כמה ראשונות כך שכל אחד טעם מהכל וכולם בפה אחד הסכמנו שהיה פשוט מעולה!!!!!! והשרות היה מצויין ואדיב. גם לילדים היה מה לאכול ובשפע. האגרולים היו צויינים מנות העוף היו מעולות, מנות הבקר היו מדהימות והקינוחים... חבל על הזמן!!!!! מה גם ששילמנו כמעט 700 ש"ח בלבד כולל שתיה. בקיצור שווה ביקור!! (אצטט את בעלי: הסינית הטובה ביותר שאכלתי בה אי פעם!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/11

אוכל ממש טעים ! מנות מפנקות. השפים/בעלים/מלצרים הם אחלה חבר'ה. הסושי שלהם ברמה מאוד גבוהה. הבקר נמס בפה. בקיצור , אוכל סיני במיטבו ! פשוט תענוג ! אנחנו כבר מחכים לפעם הבאה שנלך לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Kopel - תמונה
Tal Kopel 6 ביקורות
4.7
12/07/11

בתור חובב מסעדות סיניות מושבע, לקחתי את אשתי ועוד זוג חברים למסעדת טאיפיי שנפתחה לאחרונה באיזור התיירותי של המושבה הגרמנית בחיפה (במקום מסעדת טאיוון הוותיקה). הזמנו שולחן דרך האתר... וכשהגענו כבר היה לנו שולחן ערוך ששמור רק לנו. חייב לומר לכם שמהרגע שעוברים את דלת המסעדה ממש מרגישים כאילו נחתתם בסין: עיצוב סיני מסורתי אותנטי, צוות אסייתי שמסתובב בין האורחים, מוסיקה סינית נעימה מתנגנת ברגע, פשוט מדהים! הזמנו לראשונות מספר מנות סושי שהאחת הייתה יותר טעימה מהשנייה, כל מנה הוגשה כמו יצירת אומנות והורגש כי שף המסעדה שם דגש גם בפרטים הקטנים במנה. לעיקריות לקחנו עוף סצוא'ן, פאד טאיי, ועוד שתי מנות מיוחדות שאיני זוכר את שם אך לא שוכח את הטעם! מה אני אומר לכם, מי שמחפש מסעדה סינית אמיתית ורוצה ליהנות מאוכל טרי, טעים ומגוון, חייב להגיע למסעדה.....המשיכו לשמור על הטעם והמקצועיות, נחזור בקרוב, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנשה - תמונה
מנשה מבקר מתחיל
4.0
09/07/11

הגענו 2 זוגות לאחר שהבנו שהמסעדה החליפה בעלים. הזמנו מקום מראש וכשהגענו הציעו לנו לשבת צמוד לדלת הכניסה. לאחר שסרבנו בתוקף, מצאו לנו שולחן נוח ומרווח במקום נעים יותר. הייתי ממליץ בזאת... לבעלי המסעדה לבטל את השולחנות ליד דלת הכניסה, מפני שלא ראוי להושיב אורחים במיקום לא נעים זה! הזמנו סושי כמנה ראשונה שהגיע בהפתעה עמוס על אוניה מעץ ואף מפרס הוסיפו לה. הסושי היה סביר בהחלט! למנה עיקרית הזמנו מנות בקר שונות והדגשנו שאנו מעוניינים במנות חריפות במיוחד! המנות, כצפוי, לא היו חריפות ונאלצו להוסיף בעצמנו! בכל אופן המנות העיקריות היו טעימות. למנה אחרונה הזמנו צלחת מעורבת של קינוחים סיניים שיגרתיים (אננס ובננה מטוגנים). לסיכום, העברנו ערב נעים ומשביע בהחלט, קיבלנו שירות איכותי ונעים. ברצוני להוסיף שלטעמנו המחירים מעט גבוהים ביחס למתחרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה