נגישות
נגישות

מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים

מתקפת הפתע של השביעי באוקטובר הפכה את כולנו לעם מגובש ומלא ברוח התנדבות. גם המסעדות תורמות את חלקן אם בשליחת מזון ואם באירוח חיילים בהטבות מיוחדות. לובשי מדים, הכתבה הזו בשבילכם.

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 29/11/2023, 12:27

מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה להשפיע על שגרת היום יום שלנו ובכלל זה על המסעדות בארץ. אבל נדמה שדווקא המלחמה הזו, אחרי הפילוג הגדול שהיה מנת חלקנו לפניה, מגבש את כולנו.

מדאפתנה – דאלית אל – כרמל

המסעדה המשובחת היא שיתוף פעולה טעים במיוחד בין משפחה דרוזית לנוצרית, והמנות המוגשות בה הן תוצאה של שילובים טעימים במיוחד. כל חומרי הגלם טריים מאד, והתפריט עשיר ומורכב ממנות קלאסיות לצד טעמים מוכרים עם טוויסט יצירתי וכל זאת בחווית אירוח דרוזית כהלכתה.

המסעדה מעניקה 30% הנחה על כל התפריט לחיילים!

מדאפתנהדאלית אל-כרמל
באדיבות המסעדה

בויה – עפולה

אם חשקה נפשכם במנה מושחתת של טוסט נקניק, אתם מוזמנים לאחת התחנות הכי שוות בארץ, שם תוכלו למצוא מגוון ענק של נקניקים, ממרחים וכיף פשוט ומענג. כזה שלא עושה חשבון. בבויה, אמת לא עושים חשבון ומזמינים חיילים לובשי מדים לאכול בחינם!

ביף - מודיעין

במסעדה ביף שבמודיעין תוכלו תמיד למצוא ארוחות המבורגרים מצוינות, לצד המנות הכי אהובות בז'אנר – כנפיים, צ'יפס, שניצל, פרגית או רצועות אנטריקוט בלחם פרנה וסלטים למי שחייב משהו בריא ולא מסתפק בחסת האייסברג שעל ההמבורגר. שם, כבר הוציאו 2000 מנות לחיילים בצפון ובדרום ובנוסף, מעניקים לחיילים ולשוטרים במדים הנחה בישיבה במקום בגובה של 15%.

שניצל קוקי – כל הסניפים

בסניפי המזללה האהובה – שניצל קוקי, תוכלי למצוא כפי שאתם בטח יודעים, שניצלים טריים בשלל טעמים, והם תמיד פריכים ומפוצצים בטעם. אפשר לאכול על הדרך – בבגט מתפצח מקראסט או בפיתה רכה ואפשר גם לשבת על צלחת עם שלל תוספות קלאסיות. בכל סניפי שניצל קוקי חיילים מקבלים ארוחות בחינם. כן, הכל בחינם.

אוליברי – תל אביב

הביסטרו הסיציליאני המעולה שבככר החטופים, מגיש בימים כסדרם מנות איטלקיות באיכות גבוהה מאד, כולל פסטות עבודת יד, בצקים מפוארים ומנת לזנייטה עגבניות מיובשות ותרד שאי אפשר להישאר אדישים אליה. בימים האלה, חיילים יכולים ליהנות מהפחמימות המעולות של המסעדה בשילוב עם הרטבים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ב 50% הנחה!

מיס אנד מר – ירושלים

במסעדה המצוינת הממוקמת בכיכר המוזיקה שבירושלים, האווירה בוטיקית וכמעט מסתורית. במסעדה, משתמש השף דניאל מרציאנו בחומרי גלם מעולים ורוקח מנות משובחות ויצירתיות, בליווי אלכוהול – בדגש על קוקטיילים – איכותי במיוחד. כל ההכנסות מהקינוח המצוין של המסעדה – הקרם ברולה, מועברות לחיילים.

BBB רחובות

בסניף המצוין של רשת BBB שברחובות, תוכלו להתפנק על ההמבורגר שכל כך התגעגעתם אליו בשטחי הכינוס כשהוא יוצא מהגריל חם וטרי, עם התוספות המושחתות והאהובות, לצד הצ'יפס הפריך והראשונות מלאות הטעם. בסניף מפתיעים את החיילים בהטבות שוות במיוחד שמתחלפות מדי פעם כדי שלא ישעמם לכם.

שפילד – רחובות

מי אמר שלא שותים בתפקיד? בבר המסעדה – שפילד, תוכלו ליהנות מעשרים סוגים של בירות מהחבית, יינות באיכות גבוהה, קוקטיילים מטריפים ואוכל ברים מוקפד ועשיר. האווירה שם יכולה להוציא אתכם לרגע מהשגרה האינטנסיבית ולספק לכם שעות כיפיות של נחת אלכוהולי וקולינרי גם יחד. וגם שם – דואגים לפנק את החיילים שלנו בהפתעות מתחלפות ושוות.

פיצה פצץ – באר שבע

לא צריך להרחיב, נכון? הפיצה הדקה, הגבינה המבעבעת, הפשטות עם הטעם העשיר וחומרי הגלם הטריים על הרוטב האדום, המתקתק הזה. פיצה פצץ שבבאר שבע מציעה הנחות ומבצעים מטורפים לכל הבסיסים שסביבה. רק תרימו טלפון.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon