נגישות
נגישות

המסעדות הכי שוות של אחרי החגים

קרניבורית, בריאותית או מושחתת? מה אוכלים אחרי סוכות ומהן המסעדות המומלצות לאחרי החגים? קבלו את המסעדות הכי מפנקות ומנחמות לסעודה של היום שאחרי החג

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 03/10/2023, 11:49 תאריך עדכון: 03/10/2023, 11:51

אז מיהן ומהן המסעדות הכי מבוקשות לאחר סוכות? איפה אוכלים אחרי החגים, מהן המסעדות שיעשו לכם את אחרי החגים ואיפה כדאי להתפנק אחרי סוכות? כי מה לעשות שזהו, זה נגמר -  'הטרפת' הזו של ריצות בין ארוחה לארוחה, בין בליסה לבליסה והתובנה שה'סקיני' כנראה כבר לא ייסגר עליכם אחרי החג. אין יותר חופשות, אין את 'אימך', 'חמתך', 'גיסתך' שיבשלו לך ויאביסו את בני ביתך והשגרה מרה יותר מגפילטע מקולקל. עבודה, בישולים, ילדים, בעל חופר, בוס בהיפותרמיה של מנת יתר מה'מישפחולוגיה' שלו ש'נוחת' עלייך כמו נץ על תולעת, בקיצור קשה ואף מכאיב לחזור לשגרה הדלוחה, עייפים ולא ממש מרוצים. אז, מה עושים? איפה תאכלו אוכל אחרי סוכות, ארוחה מיוחדת לאחר החג והיכן תמצאו מסעדות לפינוק אחרי סוכות? זה בדיוק הזמן הנכון לבחור מסעדות מנחמות לאחרי החגים שימתיקו את החזרה לשגרה עם קולינריה בשיאה! בחרנו עבורכם מסעדות מומלצות לאחרי החגים, המסעדות הכי מומלצות לאחר סוכות -  המסעדות הכי חמות אחרי החג שישכיחו את השגרה הקשה;

'גורדוס' 'המפנקת המושחתת' למי שרוצה לטרוף את החיים מחדש, 'ביגה' 'המפנקת הדיאטטית' למי שרואה באופק את גל גדות ובראי עדר פרדות, 'בוצ'רי דה ברילוצ'ה' 'המפנקת הקרניבורית' למביני עניין שרוצים בשרים אמיתיים אחרי הקציצות של החגים, 'פר דרייר' 'המפנקת האלכוהולית' למי שחייב להתנחם על יין מעולה לצד אוכל גורמה, 'קורון פטיסרי' 'המפנקת המתוקית' לאלו שחייבים מתוק לוורידים אחרי הסבל שבחגים ו'שיאן' 'המפנקת האסייתית' למי שקצת אסיה מזכירה לו את הטיול של אחרי צבא- ימים נטולי משפחה, ילדים, דאגות וחמה שהורגת בבישוליה.

'גורדוס' - המפנקת המושחתת עם מנות של גן עדן בגיהינום קלורי

מסעדות לאחרי החגים כוללות גם את 'גורדוס' ('שמנים' בספרדית)  - אחת המסעדות הכי מושחתות בארץ, שקיימת כבר מ- 2016 ומתפקדת ממש כמו דיינר אמריקאי: תמצאו כאן שפע של מנות ענקיות, מושחתות ועמוסות המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס מהסרטים ובעצם כל מה שמשמין ועושה כייף בנשמה.

אוכל אחרי סוכות – 'מקצ'יז' - קציצה בלחמנייה עם מיונז ותבשיל מק אנד צ'יז (פסטה מבושלת בשמנת, מוצרלה וצ'דר) ואת ה'מפורק עליך' - בשר אסאדו מפורק בבישול ארוך בלחמנייה עם מיונז, עלי אייסברג, עגבנייה, מלפפון חמוץ, סלט קולסלאו ופירה צ'דר עם בצל מטוגן, לצד צ'יפס אגדי וטבעות בצל. בקינוחים לא לוותר על קינוח ענקי בשם 'אובמה' - גלידת קרם ברולה ברוטב שוקולד עם שברי בראוניז, שטרויזל עוגיות, מיקס אגוזים ופירות בציפוי שוקולד, גליליות וקאפקייק שוקולד עם נוטלה. מושחת, כבר אמרנו?

'ביגה'  - המפנקת הדיאטטית שמדגמנת בריאות טעימה

מי שרוצה לחסוך קלוריות אבל עדיין לאכול טעים, מוזמן לאחד מסניפי הרשת 'ביגה' - מאפייה שמייצרת לחמים ומאפים שווים במיוחד עם תפריט הכולל מנות בריאות רבות וטעימות להפליא. תמצאו כאן מגוון שלם של כריכים, סלטים ודגים שיגרמו לכם לאושר רב ותחושה של ברביות קולינריות שרוצות אוכל טעים ובריא אך באותה נשימה מפנק ומשובח...

אוכל אחרי סוכות – סלט חקלאי הכולל: עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, שומר, פלפלים, כרוב, חסה ופטרוזיליה, עם ביצה קשה מגורדת, פטה מגורדת וטחינה גולמית, מוגש עם לחם הבית שהוא נפלא בטעמו. בעיקריות, מומלצת מנת הפילה דג לבן עם פולנטה, שעועית ירוקה וסלסת ירקות שרופים וכדי שתהיו מבסוטים, נרשה לכם לקחת את מוצי' - הקינוח המופלא שיש כאן הכולל ארבעה כדורי גלידה עטופים בבצק אורז נימוח בטעמים של מנגו, פסיפלורה וקוקוס.

בוצ'רי דה ברילוצ'ה – הקרניבורית המשובחת של המכורים לנתחים עסיסיים

איפה לאכול אחרי החג? מי שחי בשר, נושם בשר וצריך לטרוף נתח עסיסי, חייב לאכול אחרי הסיוטים של החגים בבוצ'רי ולהתלבט שעות בין מגוון הנתחים הקיימים כאן – עם או בלי שומן, 200 או 500 גרם, מיושן או מחודש ובקיצור....הכול עסיסי, טרי וטעים להפליא.

אוכל אחרי סוכות – נתחי הבשר יוגשו לשולחנכם על פריז'אדה (גריל ארגנטינאי קטן) כשלצידם תקבלו תוספות משתנות – צ'יפס, בטטות, סלט וצ'ימיצ'ורי. תמחור הנתחים הוא לפי 100 גרם כשהמלצרים יסייעו לכם לבחור את הבשרים שמתאימים לכם: אנטרקוט ארגנטינאי בלאק אנגוס, אנטרקוט בקיצוב אמריקאי, פילה בקר, פורטר האוס, סינטה, נתח קצבים, שקדי עגל, כבד אווז, טי בון סטייק, פיקאניה, צלעות טלה, נקניקיות צ'וריסו ובקיצור, כל ארסנל הבשר לקרניבור הרעב.

'פר דרייר-  Par Derriere' המפנקת האלכוהולית עם אוכל גורמה ויין רומנטי

אם שאלתם עצמכם איפה לאכול אחרי סוכות בתל אביב, פר דרייר היא המקום המושלם – אוכל משובח, מנות מעניינות, אווירה רומנטית ובר יין עם עשרות סוגים מהארץ והעולם. תוכלו להתפנק על אוכל צרפתי – ישראלי של דגים, בשרים, מנות ראשונות וקינוחים מושלמים תך כדי לגימת יין שייפתח לכם את הצ'אקרות והאהבה לשגרה של אחרי החגים.

אוכל אחרי סוכות – סיגרים מרוקאים עבודת יד במילוי בשר חריף לצד מנת כנפיי עוף בצ'ילי מתוק וברביקיו, בעיקריות, מומלץ לקחת את 'דואט אנטרקוט' ל'שרינג' רומנטי של אנטרקוט וכבד אווז. בקינוח חובה לקחת את הקרם ברולה המעולה והמלאבי המפנק, לצד אחד מבקבוקי היין של המקום ע"פ המלצת המלצרים.

קורון פטיסרי – 'המפנקת המתוקית' עם קינוחים מהחלומות!

אין ספק שמדובר באחת הקונדיטוריות הכי טובות שיש בארצנו, כזו ששווה להגיע במיוחד בשבילה עד קיבוץ לוחמי הגטאות. תמצאו כאן ויטרינה שמתחשק לגור בתוכה עם שפע של קינוחים אישיים מהוקצעים, בעיצובים מהממים, כשכל אחד מהם נראה כמו יצירת אומנות עם טעם מופלא – פטיפור, אקלר, פחזניות, קרואסונים בטעמים, בריושים, עוגות בחושות ושמרים, מבחר של עוגיות וקינוחים אישיים ואפילו מאפים מלוחים וקישים.

קינוח אחרי סוכות – למי שצלח את החגים מגיע קינוחים משמינים, טעימים וכמה שיותר מהם! מומלץ לעשות שרינג קטלני של: מאפה קרם דיפלומט עם קרם שקדים, קונפי פטל ותותים, קרואסון ערמונים, תבלינים והדרים מסוכרים, טראטלט שוקולד מריר וקרמל מלוח, עוגת גבינה המעולה, פחזנית הדרים ויוזו ומון בלאן.

'שיאן' – המפנקת האסייתית שמביאה אומאמי טעים של אחרי החגים

בתוך טחנת רוח קסומה שבירושלים שוכנת אחת המסעדות האסייתיות המוצלחות שכדאי להכיר – שיאן, קרני שמש בסינית. שיאן אכן מביאה את קרני השמש לקולינריה האסייתית עם תפריט המבוסס על המטבח של צפון סין, הכולל גם מנות ממונגוליה, הונג קונג, תאילנד ויפן - סושי, מוקפצים בווק, מנות מופלאות של אורז, דגים ובשרים.

אוכל אחרי סוכות - אם אתם כמה חבר'ה שבאו להתפנק, מומלץ לקחת את קומבינציית שיאן: 3 רולים עם ירקות מטוגן בפנקו, עטוף באבוקדו, עטוף בבטטה, 4 רולים עם דג 1 סלמון עם טמפורה, עטוף טונה, רול סלמון, רול סלמון עטוף אבוקדו, 10 יחידות של ניגירי מיקס דגים. אם אתם זוג, חובה לקחת 'פילה אנטריקוט' בסגנון אסייתי בציר בקר ופטריות שיטאקי, נודלס חלב קוקוס עם בוטנים, בצל ירוק, צ‘ילי, כוסברה ורוטב קארי ואת מנת הבקר בטמפורה ברוטב חמוץ מתוק.

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

 

חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon