נגישות
נגישות

גמר מאסטר שף: הפייבוריט הבלתי מעורער לקח את העונה!

הלל גרדי רועה העיזים הלא קונבנציונלי הטריף את השופטים כל הדרך אל הניצחון – תרחיש שהבוחשת חזתה מזמן. אז הנה סיכום של הגמר הלוהט מנקודת מבט בוחשית עד מאוד

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 30/10/2022, 9:47 תאריך עדכון: 30/10/2022, 11:12
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במהלך כל עונת העשור המאסטר שפית בחשתי ובחשתי, אך כדי לבחוש כמו בחשנית מקצועית נאלצתי ללקט מספר רמזים שעזרו לי למצוא את הזוכה של העונה. ולמען האמת, זה כלל לא היה קשה. אז איך ידעתי שהלל הולך לקחת את העונה בלי למצמץ? נו טוב, מסתבר שכל מה שצריך כדי לזכות זה להיות הפייבוריט הבלתי מעורער של מיכל אנסקי. שלא תבינו לא נכון, הלל היה צריך לזכות! חד משמעית – הוא מוכשר, אחר בנוף, והמנות שלו עוררו בבוחשת רטטים לא חוקיים בגוף, וכך גם הכריזמה והחתיכיות שלו. אבל, ויש אבל גדול! לאורך כל העונה התרעתי ללא הפסקה, שהאופן בו הלל נשפט הוא לא ממש הוגן. ומדוע? ובכן, השופטים מצהירים שהם בוחרים האם להשאיר או להדיח מתמודד נטו בשל המנה שהכין פר משימה. ועדיין, היו משימות שהשופטים נחרדו מהמנות שהכין (פיתה עם פומלית וואט דה פאק?), ועדיין! בחרו להשאיר אותו על חשבון מתמודדים אחרים, אפילו שהמנות שהכינו היו יותר טובות יותר מאלה שהוא הכין.

הקרב הלוהט. צילום מסך מתוך "קשת 12".
מי אתה הלל גרדי?
שלא תבינו לא נכון, גם הבוחשת פיתחה חולשה מסוימת לגרדי – הנאיביות שלו, והעובדה שהוא גבר שנמשך לאדמה עם ידיים כאלה טובות גרמו לבוחשת להיות קצת שבויה אחריו. אך למרות שהייתי מוקסמת, יכולתי לזהות שגרדי מקבל יחס מעודף – במיוחד מגברת אנסקי שהתאהבה בו מהרגע הראשון! והתעקשה עליו אפילו שהכין מנות לא משהו בלשון המעטה. אז מצד אחד, להיות פייבוריט של אנסקי זו דרך נפלאה לעלות לגמר, אבל האמת – שצריך עוד כמה דברים בשביל זה. ראשית, גרדי הוא בשלן ייחודי לטוב ולרע, ואת זה לא ניתן לקחת ממנו. הוא מכין מנות ממרכיבים שנלקחו הרגע מהיער של עמי ותמי, והאמת שהוא הוכיח שהוא אמיץ מספיק בשביל להרוג את המכשפה כדי להשיג אותם! משל שאומר על גרדי הכל – יש לו רעל בעיניים! הוא בטוח בעצמו, לא נתן למשימות המלחיצות בטירוף להפיל אותו, ותמיד אבל תמיד ידע לשלוף מהמותן קלף הצלה למנות המשוגעות שלו שלעיתים השתבשו ברגע האחרון. אז כזה מאסטר שפי לא היה לנו עד כה, וזו עובדה. מנות היער המטורפות שלו, יחד עם התעוזה, הכישרון, האומץ והדחיפה הקלה בטוסיק שקיבל מאנסקי הביאו אותו למעמד המכובד הזה, הבוחשת מורידה בפניו את הכובע ומחכה בקוצר רוח לאכול במסעדה האקסצנטרית שיפתח בעתיד.

הבשלן הלא קונבנציונלי. צילום מסך מתוך "קשת 12".
מה היה לנו בגמר?
אז לאחר שנתתי את הכבוד המגיע לאיש שעשה לנו בית הספר כל הדרך אל הניצחון, בואו נדבר קצת על התרחשויות הגמר. במשימה הראשונה הפיינליסטים נדרשו להכין מנת ילדות שלהם – מיכל הכינה גזרים ממולאים, מנה יפיפייה שלבוחשת הזכירה נרות נוזלים ורומנטיים. מדובר במנה שלגמרי מאפיינת את מיכל ואת הדרך שלה בעונה הזו – הבחורה הכי יצירתית אבר! הבוחשת קצת קיוותה שהעוצמה הנשית תביס את שני הגברברים, או לפחות תביא אותה לדו קרב מול הלל הפייבוריט. אך למרות שעל מנת הגמר המושלמת הזו היא קיבלה ציון גבוה מהשופטים, המנה השנייה קצת התפקששה לה מה שהוציא אותה במהירות מהתחרות לצערה המר של הבוחשת. ולאחר שמחיתי את דמעותיי, הבנתי שהולך להיות דו קרב גמר מטורף בין יניב והלל, שצעדו עם מנות הגמר שלהם כמו מלכים כשמאחוריהם עשרות מלצרים וברקע מוזיקה מלכותית ומרגשת (בלי ציניות), ורותי ברודו אחת זוהרת ומחייכת מאוזן לאוזן – פשוט אישה אגדה שהוסיפה לעונה הזו מלא צבע, אפילו שהיא לובשת רק שחור. השיפוט של מנות הגמר נעשה גם על ידי השופטים וגם על ידי מאה משתתפי מאסטר שף מכל העונות.

הצלע הנשית. צילום מסך מתוך "קשת 12".
לכבוד מנת הגמר יניב הכין מנה בנאלית ביחס להלל (כאילו שאפשר להתחרות ביצירתיות המשוגעת שלו) – הוא הכין "שוויה ירושלמית", על מצע לחוח בסגנון אסיאתי ותמני כאחד. המנה קיבלה ציונים מחמיאים, ואינספור קומפלימנטים מהשופטים.

המנה של יניב. צילום מסך מתוך "קשת 12".

אך לא מספיק כדי להביס את הלל – שהכין מנה שנראית כמו ציור מהאגדות, מנה שמזוהה עם כל פיסה בגופו של הלל. הוא קרא למנה "חתיכה מההר", כל המרכיבים בה נלקחו מההר בו הוא עובד כרועה עיזים. המנה הורכבה משורשים, פטריות, גבינה מהחווה שלו ועוד. את המנה עטפו פרחים אבייבים צבעוניים שהפכו את המנה לפשוט נדירה ביופייה. ובשלב הזה, הזכייה של הלל הייתה חתומה ונעולה – היה מדהים לראות איך מקבץ מכובד של בשלני מאסטר שף תמכו במתמודד השנוי במחלוקת, ההיפך מבנאלי, ובעיקר כזה שמבשל את האמת שלו! אז אנסקי, קשה לי לומר זאת אבל כנראה שצדקת שלא ויתרת על אחד הבשלנים המסקרנים שנראו על המסך! אז תודה לך על זה.

המנה של הלל. צילום מסך מתוך "קשת 12".
בשורה התחתונה, עונת העשור של מאסטר שף ערבה לחיך הבוחשת – היא הורכבה ממתמודדים שבישלו מאכלים עדתיים נפלאים כמו יניב, שני, אלעד וג'יזל, לצד מתמודדים ניו אייג'ים שהביאו את היצירתיות המתפרצת שלהם לקדמת הבמה, כמו הלל (כמובן), מיכל, גל, שרה ועוד. אבל אין מה לעשות, המתמודד הבולט ביותר העונה הביס את כולם, והאמת שגם הבוחשת, על אף הסרקזם המתפרץ שלה מסכימה שמדובר בניצחון מוצדק לחלוטין!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל