נגישות
נגישות

מאסטר שף – השופטים כבר החליטו מי יזכה בתחרות!

המשחק במאסטר שף מכור והפרק האחרון הוכיח זאת סופית. כל פרק שעובר מקרב את הלל לניצחון הצפוי להחריד. אז מדוע השופטים עוברים על הכללים שהם בעצמם קבעו?

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 02/10/2022, 12:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אפשר לומר עלי הכול – כישלון קולינרי, שורפת סירים ומחבתות רק בשביל הפאן, מצטיינת בהחזרת מנות במסעדות ומלכת הג'אנק פוד. אבל אי אפשר לומר עלי שאני לא יודעת להריח כשיש באוויר ריח של אוכל מסריח או מקולקל – אבל עזבו אוכל, אני מריחה ממרחקים את הריח של הלוקשים, שהשופטים במאסטר שף מנסים להאכיל אותנו - הצופים החביבים והמסורים שלהם, וזה בדיוק מה שקרה בפרק האחרון של מאסטר שף.

אז נתחיל בסיכום קצרצר של ההתרחשויות – במשימת ההדחה, המתמודדים התבקשו לבחור ירק כלשהו מתוך רשימה מצומצמת ובלתי אפשרית שהשופטים הרכיבו. רשימה המורכבת מבצל, חציל, פלפל חריף, סלק, דלורית וגזר. הם התבקשו להכין מאותו ירק מנה מלוחה ומנה מתוקה, כאשר בכל מקצה כזה יש מודחים. במקצה של המנה המלוחה מודח אחד, ובמקצה של המנה המתוקה שני מודחים. אז איך משימת ההדחה הזו הסתיימה? עם שלושה מועמדים מעולים שהודחו. ההדחות של שני העולים הטריים מצרפת, שרה ודויד, היו מנומקות והגיוניות, ואילו ההדחה של אלעד הייתה בזויה. אל דאגה, הבוחשת עוד תחפור לכם על כך בהמשך!


כל הדרך בחזרה לצרפת
בואו, הרבה יותר פשוט להכין מהירקות שהוקצו למתמודדים מנה מלוחה מאשר מנה מתוקה. ובאמת, רוב המתמודדים עמדו במשימה בהצלחה; דוד הכין מנת גזר לא ברורה המבושלת במיץ גזר. היא כללה פירה גזר, צ'יפס גזר ועוד ורסיות מעצבנות של גזר. אני לא יודעת אם זה מחסום השפה, או הרושם הכללי שלי מדוד, אבל כבר כמה פרקים שאני מרגישה שהוא לא מתקרב לסטנדרטים של שאר המתמודדים, לא ברמת היצירתיות והמקוריות ולא ברמה הקולינרית, אז האמת היא שהבוחשת הסכימה עם עצמה שההדחה שלו רק תהיה פיירית בשלב כזה של התחרות. לאורך הפרק, הוא פלירטט עם רותי אודות מנת הגזר המצחיקה והלא ממש מבריקה שהכין, מה שייצר ביניהם שיח קורע ומשעשע, כשהיא עונה לו במבטא צרפתי חמוד של מגמת תיאטרון בתיכון אליאנס, והוא משיב לה בנישוקים באוויר והוצאת לשון תינוקית. בסוף הוא הודח, בגלל המנה המתוקה שהכין – עוגת גזר שהשופטים די סבלו ממנה. אז אורוואר דוד, אתה איש חביב ומתוק במיוחד, אבל מיצינו.

דוד חובב הגזר. צילום מסך מתוך "קשת 12"


שרה הצרפתיה הקוקטית והחייכנית הכינה קרם דלורית על מצע דניס. השופטים טענו שמדובר במנה לא טובה ושברו את ליבה הפטיט של שרה. בעיני, שרה היא אחת המתמודדות המתוקות שנראו במאסטר שף, אבל כנראה שהיא צריכה עוד להשתפשף במטבח. היא קצת שברה לי את הלב, כי כמה דקות לפני שהודחה, סיפרה שהמשפחה שלה הבטיחה להגיע ולבקר אותה בארץ אם תעלה לגמר, וכמובן שזה כבר לא יקרה. אבל לא נורא, תוכלי לאכול מלא גזר מנחם עם דוד במטוס, כל הדרך בחזרה לצרפת היפה.

מתוקה כמו דלורית. צילום מסך מתוך "קשת 12"


המתמודד שלא יודח לעולם והבשלן המרוקאי שכבר גורם לי להתגעגע...
כאמור, במשימה השנייה, המתמודדים התבקשו להכין מנה מתוקה מהירק שבחרו. מיכל היצירתית והחכמה, הפציצה כרגיל עם ריבת חציל (אף פעם לא שמעתי על זה, וגם לא נשמע מגרה במיוחד, אבל נו, מילא) והשופטים ממש עפו על המנה, ועל כך שהצליחה לעמוד במשימה בהצלחה, פרט לאנסקי שלא הפסיקה לרדת עליה, אך קיבלה על הראש מהאב הרוחני שלה, אייל שני, שנזף בה כמו שנוזפים בילדה עם קוקיות, ואמר לה שהיא פשוט לא מבינה על מה היא מדברת. אלעד הכין סוג של קאטייף במילוי ריבת בצל מתוקה, שהיה נראה טעים בטירוף וגם יפה. השופטים רטנו על כך שהיה צריך להוסיף גבינה ושזה לא מספיק. לא מספיק למי? הבוחשת כמעט בלסה את הטלוויזיה בגלל המנה שלו. למרות התלונות הפולניות שלהם, הם טענו שהוא אכן עמד בדרישות המשימה!

הדחה מיותרת. צילום מסך מתוך "קשת 12"


ועכשיו אנחנו מגיעים לחלק המעניין והמרגיז בפרק הזה - המנה של הלל, מין משמש לא ברור של פלפל חריף עם רכז רימונים ובלי סוכר בכלל; כלומר, הוא לא עמד במהות המשימה, המנה בכלל לא הייתה מתוקה, כי הוא כמובן החליט להתחכם ולא להוסיף סוכר, מאחר ויש לו ביטחון שיש רק לפייבוריטים בלתי מנוצחים. כי ת'כלס, למה שיתאמץ? מתחילת הדרך, השופטים רק מרימים לו ללא הפסק, על כל פלוץ שהוא שורף עם ברנר. אז הבנו שאתם אוהבים אותו נורא, ושאנסקי מאוהבת בו כמו ילדה מתבגרת, אבל לפחות תהיו הוגנים! אהרוני לא הפסיק לומר שהוא לא עמד במשימה, וכולם הסכימו שהמנה לא טובה ובכלל לא מתוקה. הרבה מתמודדים הודחו על הרבה פחות. אך עם כל זה, המודח של הפרק היה אלעד – בשלן מחונן שעמד במשימה ויותר מכך, ומי שכמובן נשאר על חשבונו הוא הלל, שמארק מיי וורד – גם הולך לקחת את העונה. השופטים פשוט מהופנטים ממנו, מהלוק המסוקס ומהאופי הלא תחרותי והזרקני שלו. כי אפילו הוא אמר: "באתי רק ללמוד, לא אכפת לי מהטייטל".

מתחיל לעלות לו. צילום מסך מתוך "קשת 12"


אז כמו שכבר הבנתם, השופטים סימנו להם את הזוכה של העונה – והם לא יתנו לו להיות מודח כל-כך מהר, אפילו כשהוא לא עומד במשימות – וזאת בהשוואה למתמודדים שקורעים את הטוסיק כדי לעמוד במשימות הבלתי אפשריות של השופטים, אבל עדיין מודחים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
סוכות 2022 - מאכלים מסורתיים לכבוד החג
מה אוכלים בסוכות: מנות הטייק אווי המושלמות לסוכות