נגישות
נגישות

5 מסעדות מומלצות בחיפה – אוממי חיפאי ונוף פסטורלי

כל הפודיז להתפקד: הכנו לכם רשימה של חמש מסעדות מומלצות בחיפה, בירת הצפון, בהן תקבלו אוכל משובח על מצע של נוף משגע – כל הפרטים בכתבה!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
דניאל קורן
דניאל קורן
תאריך פרסום: 18/01/2022, 13:59
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בין אם אתם מתכננים נופש בחיפה המדהימה ובין אם אתם פודיז במסע קולינרי, החלטנו להיות נחמדים ולקצר לכם את החיפוש המתיש אחרי מסעדה חדשה להתאהב בה. בחיפה לא תענגו רק את החיך אלא גם את העיניים עם הנוף הירוק והפסטורלי של הצפון, ותאמינו לנו, זו ממש לא קלישאה. אלה המקומות שבשבילם יהיה שווה לנווט צפונה ב-2022:

מחברת בין תרבויות: מסעדת שטרודל

מסעדת שטרודל בולטת בנוף הקולינרי המקומי, כשתכנסו במפתן דלתה של המסעדה תחושו תחושת ואוו אדירה. שטרודל ממוקמת בבניין טמפלרי בן 150 שנה, למרגלות הגנים הבהאים עוצרי הנשימה. אנשים מכל העולם מגיעים לאכול במסעדה, והיא מעוצבת בהתאם. ריהוט המסעדה נאסף ממדינות רבות כגון: צ'כיה, אנגליה, הולנד, בלגיה, איטליה וצרפת. למסעדה תפריט מגוון שיכול לקלוע לטעמו של כמעט כל אדם, שילוב של אוכל ים תיכוני עם נגיעות מהמטבח האיטלקי והצרפתי. למסעדה חדר VIP לאירועים פרטיים ועסקיים שנקרא "קראג" – אז אם אתם מתכננים חופשה עם המשפחה המורחבת, או עם קבוצת חברים גדולה, חדר ה-VIP של שטרודל בהחלט יכול להתאים לכם.

צילום: מסעדת שטרודל - Shtroudlצילום: מסעדת שטרודל - Shtroudl

מסעדת שטרודל - Shtroudl, שד' בן גוריון 39, המושבה הגרמנית, חיפה. 053-9344986

הכשרה האיכותית: BP – ביסטרו כשר

מחפשים מסעדת בשרים איכותית וגם כשרה? מצאתם! BP מציעה תפריט בשרים עסיסי ומשובח. מנת הדגל שלה הוא המבורגר מטורף, כזה שלא תוכלו להפסיק לאכול גם אם ממש תרצו. אבל אם אתם לא חובבי המבורגר (איך אפשר שלא?) המסעדה מציעה מנות נוספות ולא פחות טעימות. תוכלו למצוא בתפריט סושי, חומוס בהכנה ביתית, מנות דגים, בשר מעושן, סטייקים, סלטים ועוד. בנוסף, המסעדה מציעה מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים - בירות, יינות וקוקטיילים מיוחדים.

צילום: BP Kosher Bistroצילום: BP Kosher Bistro

בי פי מפרץ חיפה - BP Kosher Bistro, שד' ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310

מזרחית אסלית: מסעדת חאלד עדוי

מחפשים מסעדה מזרחית, מפנקת עם אווירה ביתית? מצאתם! חאלד עדוי היא מסעדה שמאכילה חיפאים ותיירים כבר 30 שנה, עם אוכל אותנטי טעים בטירוף – כי אין יותר טעים מאוכל עממי. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא פיתה חמה שיצאה לפני רגע מהטאבון לצד חומוס אסלי, ועד מגוון מנות עיקריות ערבות לחיך: העראיס המפורסם, סלט פאטוש, קבב חלבי, עוף עדווי עם רוטב שום ולימון, סינייה בטחינה, מקלובה, מנות ילדים ועוד. בנוסף לכל הטוב הזה, המסעדה מציעה עסקיות במחיר מנצח: מנה עיקרית לבחירה, 2 תוספות, חומוס טרי וסלטי הבית.

צילום: חאלד עדויצילום: חאלד עדוי

חאלד עדוירב אלוף דורי יעקב 20, חיפה. 053-9441028

כשמזרח ומערב נפגשים: מסעדת דוזאן

המסעדה שוכנת בבית טמפלרי עתיק ויפיפה שנבנה בשנת 1870. דוזאן היא בעלת עיצוב ייחודי וגם אמירה יפה - כל שולחן במסעדה מעוצב אחרת, וזאת במטרה להעביר מסר חזק, שאמנם כל אדם שונה שונה מרעהו, אך למסעדה יש מקום להכיל את כולם. בדוזאן, כמו בחיפה, העיר בה היא שוכנת, יש מקום לכל המגזרים גם יחד. בתפריט תוכלו למצוא המבוגר עסיסי, כריך אסאדו מפתה, ועיקריות איכותיות, כמו קורדון בלו, אנטרקוט, מדליוני פילה עגל ועוד.

צילום: דוזאןצילום: דוזאן

דוזאן, שד' בן גוריון 35, המושבה הגרמנית, חיפה. 053-9443301

דגים והפתעות: לוקס – LUX

אם אתם בעניין של דגים איכותיים, מסעדת לוקס הממוקמת בנמל חיפה היא הבחירה המושלמת עבורכם. השף העומד בראשה הוא עלאא מוסא, שמכין מנות מפתיעות פרי דמיונו. אך פרט למנות היצירתיות שהוא מכין, למסעדה מנות בית קבועות ומומלצות, כמו סביצ'ה דג ים על לאבנה, פילה מוסר על ריזוטו ותרד, וסטייק ניו יורק עם אספרגוס ופירה חם. למסעדה תפריט אלכוהול איכותי ועשיר. המוטו של המסעדה הוא "אוכל מצוין אפשר לאכול באווירה שמחה ונעימה" – פשוט מושלם!

צילום: לוקס - LUXצילום: לוקס - LUX

לוקס - LUX, הנמל 13, נמל חיפה. 053-9381353

מה למדנו? לצד נוף משגע, בחיפה תוכלו מסעדות איכותיות עם סיפור ייחודי. בשביל חוויה קולינרית בלתי נשכחת, שווה להצפין מידי פעם!

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
053-9442310
חאלד עדוי בחיפה
053-9441028
דוזאן בחיפה
הזמנת שולחן
053-9443301
לוקס בחיפה
053-9381353

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דניאל קורן

מסעדות למשפחות מצפון עד דרום: חגיגות יום המשפחה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח