נגישות
נגישות

חותמות את שלב הבתים: גרמניה מול הונגריה במטבח

בשרים שעברו בישול ארוך עם כל טוב ובצקניות בצד, מול ביס שכולל מגוון נתחים מובחרים שמרכיבים נקניקיה מנצחת. קינוח מיוחד שאתם חייבים לטעום, מול בירה איכותית שאתם חייבים ללגום. בואו, לא צריך לבחור אפשר גם וגם

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 10/06/2021, 0:00 תאריך עדכון: 10/06/2021, 11:59
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אל תחכו לדקה ה-90! חוגגים את יורו 2020 בהזמנת משלוח או שולחן ונכנסים להגרלה שבועית על טלוויזיה או מקרר. נכנסים, מנשנשים ומרוויחים – כל הפרטים כאן

המשחק האחרון במחזור השלישי של שלב הבתים יערך ב 23.6 בשעה 22:00 ויחתום את שלב הבתים, לקראת השלבים המכריעים שמתחילים בשמינית הגמר. כמו שכבר הספקתם לקלוט את הראש שלנו, אנחנו חושבים אוכל, תמיד. וגם כאן, במשחק המסכם, יש מפגש טעים ומגניב בין נבחרות שמייצגות אוכל אהוב וטעים, בסגנונות כל-כך שונים שהיה קשה לבחור. בעצם, למה לבחור כשאפשר גם וגם?

ממתיקים את היורו: מצעד קינוחי הנבחרות

בואו נעשה רגע סדר, מלבד טעמים שונים בטירוף זה מזה, האוכל ההונגרי מגיע בדרך כלל בצלחת, כזה שיצא הרגע מהסיר, אוכל של בית, של ארוחת שבת, כזה שמתאים לנו מול משחק בערב שישי עם כל המשפחה. לעומת זאת, מרבית המאכלים הגרמניים ככל הנראה יכללו נקניקיות מבשרים שונים ובצורות שונות, או מנות עם בשר בקר, או חזיר, מלפפון חמוץ, או כרוב כבוש כחלק מהמנה והן בטח גם יוגשו עם בירה בצד, אח! החיים הטובים. כבר אמרנו שקשה לבחור?

 איפה יותר שווה - במטבח או במגרש? צילום: שאטרסטוק

לאכול הונגריה, להרגיש הונגריה: מסעדת טוליפ
המנות ההונגריות המוכרות והאהובות שכמובן יככבו גם בתפריט של טוליפ הן הגולש, תבשיל בקר ברוטב אדמדם שבושל שעות רבות, הנוקדלי שהוא בצקניות שמחליפות אטריות והאמת? טעימות בטירוף, בלינצ'סים מלוחים, או מתוקים, פפריקש עוף ועוד. בקיצור, אוהבי האוכל ההונגרי – להתפקד!

מעבר לאוכל הונגרי בטעמים אותנטיים, מי שבאמת מכיר טוב את האוכל ההונגרי, ירגיש כאן בבית. בעלי המסעדה, הם זוג הונגרי נחמד וחייכן שמגיש כל מנה מהלב. המנות יוצאות עם שמנת פפריקה אסלית.

מנה חובה: בחרנו דווקא בקינוח, ותתפלאו, לא בבלינצ'ס. יש להם מחית ערמונים מעולה עם קצפת, לא מתוקה מדיי, לא מתחנפת, לא מסובכת ולא מושחתת בכלל, פשוט, טעימה ומיוחדת. אנחנו מבטיחים לכם שכזאת עוד לא טעמתם.
{80074499}

 אפשר לוותר על הפחמימות.. צילום: שאטרסטוק

הכי גרמניה שמצאנו: ביירן מרקט
אמרנו נקניקיות, אמרנו בירה, אמרנו כרוב כבוש, בקיצור אמרנו ביירן מרקט. רשת המסעדות ביירן מרקט מציגה אוכל גרמני אותנטי במיטבו, כולל אווירה שמחה ובירה צוננת. כמו שאמרנו, האוכל הגרמני כולל בחלקו הגדול נקניקיות משובחות ואיכותיות מסוגים שונים וכך גם כאן.

לביירן מרקט מסעדות עם ארוחות נקניקייה, תוספות טובות ובירות צוננות וגם חנות אונליין שמציעה את מגוון הבשרים המעולים, ברובם נקניקיות אבל לא רק. חלק מהיתרונות של החנות שלהם, זה שהם נותנים מענה לקהל הרחב החל מנקניקיות כשרות, דרך נקניקיות פליאו ועד נקניקיות שאין כשרות (הן בבשר והן בתוספות הגבינה שבנקניקיה). אז מה בלחמנייה שלכם?

מנה חובה: האמת שהיה קשה לבחור אחת, אבל אנחנו חייבים להמליץ על נקניקיית ארבע העונות שמכילה בתוכה ארבע סוגי גבינות וכמו שאר הנקניקיות בתפריט היא עשויה מנתחי בשר מובחרים ואיכותיים.
ביירן מרקט, בפריסה ארצית

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!