נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחד הסממנים הגדולים של המשבר הכלכלי החדש בחברות וארגונים פרטיים וציבוריים בישראל, הוא התקציב המצומצם ביחס לשנים הקודמות. כשההכנסות יורדות, הרפלקס הלא מותנה של מנהלי הכספים, מורה להם להקטין הוצאות ולמזער את התקציב, עזרה ראשונה לאותה פגיעה קשה במקורות המימון של הארגון.

בחברות אשר רוב פעילותן מתרכזת מעבר לים, עלויות ההתקשרות עם הספקים, הלקוחות והשותפים לעשייה,כרוכה בעלויות גבוהות במיוחד. טיסות, סידורי קרקע, מלונות תחבורה ואשל, הן חלק קטן מאותן עלויות שלהן מתווספת עלות השכר החריג של העובד.

אחד הפתרונות לקיצוץ את אותן עלויות בהתאם למצב הכלכלי החדש, הוא לתקשר באמצעות שיחות וידיאו קונפרנס, או שיחות ועידה וויזואליות. וידיאו קונפרנס מאפשר פעמים רבות לחסוך את אותן עלויות התקשרות יקרות.

ועידת וידאו (Video Conference ) היא כינוי לשימוש בוידיאו במעגל סגור ואמצעי תקשורת שמע
כתחליף למפגש פנים אל פנים. ווידיאו קונפרנס מדמה מצב בו המשתתפים בוועידה רואים זה את זה באמצעות תשדורת וידאו וקול, ויכולים לשתף פעולה מרחוק. וידיאו קונפרנס, לא בא להחליף את המפגשים והתקשרות הבין אישית הדרושה בעסקאות חשובות, אך שמדובר בחברות אשר מתקשרות על בסיס קבוע עם גורמים מעבר לים, שיחות הועידה באמצעות וידיאו קונפרנס יכולות להוות פתרון נפלא לדיונים, התייעצויות ומהלכים חשובים של קבלת החלטות משותפת. באמצעות וידיאו קונפרנס, מתקבלת התחושה כי המתקשרים נוכחים כולם באותו חדר
אף על פי אלפי הקילומטרים המפרידים ביניהם.

הטכנולוגיה המאפשרת לקיים שיחות ועידה, ווידיאו קונפרנס, הייתה זמינה מאז המצאת הטלוויזיה. ועידות הוידיאו קונפרנס הפכו לחלק שגרתי משידורי טלוויזיה מסחריים, כאשר הכתבים משוחחים עם הקריין באולפן. טכניקה זו הפכה לקלה ופשוטה יותר עם עליית שכיחותם של משדרים לווייניים. הטכנולוגיה שהפכה את ועידת ווידאו קונפרנס לזמינה בצורה לה אנו עדים כיום הייתה רשת האינטרנט, ותקשורת בפרוטוקול IP . דחיסת נתונים מתקדמת ורוחבי פס הולכים וגדלים הפכו את ועידות הווידיאו קונפרנס לזמינות לציבור הרחב. במגזר העסקי נעשה שימוש במערכות
יקרות יותר המספקות איכות וקצב רענון טובים מהמוצע למשתמש הביתי.

טכנולוגיית הוידיאו קונפרנס כל כך משוכללת היום, עד שהיא מאפשרת להעביר את הנתונים בצורה הכי קרובה למציאות. מסכי ענק, מצלמות של מיליוני פיקסלים ותשדורת אודיו ברמה הגבוה ביותר יוצרים מערכות וידיאו קונפרנס מדהימות. וידיאו קונפרנס היום, מעביר את הדמויות בגודל אמיתי מלא ובאיכות HD באופן כזה, שהמשתתפים מרגישים שהם "פגשו" את הנוכחים בשיחת הועידה באמת. לחיצת כפתור בוידיאו קונפרנס מאפשר מגע כמעט אמיתי עם כל אחד אחר בכל נקודה בעולם.

וידיאו קונפרנס עדיין לא מחליף את לחיצת היד העסקית, אך הוא רלוונטי היום יותר מבעבר מכיוון שהוא גם חוסך בעלויות הנסיעה וגם פחות מזיק לסביבה ובעיקר מגדיל את הפרודוקטיביות הארגונית.  

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת