נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המהפכה הטכנולוגית ותהליך הגלובליזציה בו אנו לוקחים חלק מידי יום, לא פוסח על הסקטור העסקי בישראל. עם עסקאות ענק ואקזיטים של חברות ישראליות, לעיתים נדמה כי אלה מובילים את אותם תהליכים גלובליים. כחלק מהמפכה הטכנולוגית, נוצרו דפוסי עבודה חדשים ותורות שלמות של ייעוץ, תרבות וניהול הארגון, איתם התגבשה התפיסה, כי הארגון כמו כל ייצור חי, הולך ומשתנה עם הזמן על מנת שישרוד לאורך זמן, יש להתאימו לסביבה בה הוא חי בכל פעם מחדש.  

הכלים העיקרים להטמעת אותם תהליכים חדשים הם הדרכה ולמידה. באופן טבעי, יחד עם אותה מהפכה טכנולוגית גדלים ומתפתחים אותם ענפים כה חיוניים להמשך קיומו של הארגון והענפים הנלווים אליהם כמו השכרת חדרי הדרכה והשכרת כיתות לימוד.

בחלק קטן מהמקרים לארגון ישנן כיתות לימוד או חדרי הדרכה שיכולים לארח את אותם פעילויות. בחלק גדול של המקרים, הארגון נאלץ לחפש כיתות לימוד להשכרה או חדרי הדרכה שניתן להשכיר לפרק זמן מסוים של שעות או ימים. חדרי הרצאות הנם למעשה כיתות להשכרה ללימוד שהן גדולות ומאפשרות לאכלס כמות גדולה של משתתפים. לעיתים חדרי ההרצאות מסודרים במבנה תיאטראלי בסגנון אולם כנסים או אולם הופעות, ולעיתים מדובר בחדר/ אולם גדול אשר הוסב לחדר הרצאות באמצעות שינוי סידור הישיבה בו. על חדרי ההרצאות להיות מבודדים מרעש ורצוי שיכילו ציוד טכני המסייע להעברת ההרצאה.

מגוון המקומות המתאימים ללימוד או הדרכה הוא עצום. כיתת לימוד, חדר הדרכה או חדר ישיבות הם המקומות הקלאסיים עליהם חושבים כאשר באים לחפש מקום להדרכה, לגיבוש, או לסדנה. יחד עם זאת, ישנה מגמה חדשה להוציא את חווית הלימוד וההטמעה אל המקומות הלא שגרתיים במטרה להעצים את חווית הלמידה וההדרכה. כיתת לימוד בטבע, כיתת לימוד במגרש גולף, כיתת לימוד ביקב, חדר הדרכה במוזיאון או אפילו בספא הם דוגמא למקומות שיוסיפו צבע ועניין להדרכה.

כשחושבים על השכרת כיתת לימוד או השכרת חדר הדרכה וכיתות להשכרה חשוב לדאוג לכמה דברים: ראשית, כיתת לימוד או חדר ההדרכה צריכים להיות מנוטרלים מרעשים שעלולים להפריע לתהליך הלמידה. שנית, חשוב שיהיו שירותים נלווים בסיסיים כמו חדרי נוחיות קרובים ונקיים, פינת אירוח  ומקום נעים להעביר בו את ההפסקות. אחרון וחשוב לא פחות, יש לדאוג שבכל חדר הדרכה או כיתת לימוד יש את האביזרים הטכניים המאפשרים את העברת מהלך השיעור, או ההדרכה.

יישום מרבית התהליכים החדשים, מבוסס על תוכנות מחשב חדשות ומערכות ERP המוטמעות בכל הארגון. על מנת להדריך, ללמד ולהטמיע את הידע בהון האנושי, העובדים, יש לא פעם צורך בכיתות לימוד ממוחשבות. אותן כיתות לימוד כמו שהכרנו בבית הספר, בתוספת מחשבים על כל שולחן המחוברים ברשת אחת. במבט כמה שנים לאחור, כיתות לימוד ממוחשבות היו מצרך די נדיר. היום לעומת זאת, סקירה פשוטה במנוע החיפוש תעלה מגוון רחב של כיתות לימוד ממוחשבות להשכרה.

עם מגוון כה רחב של כיתות לימוד והדרכה, כיתות מחשבים, כיתות בטבע, חדרי הדרכה במקומות מיוחדים ואותן כיתות לימוד קלאסיות מוכרות, הכפר הגלובלי נראה לעיתים כמו לא יותר מבית ספר אחד גדול לארגונים.  

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת