נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אירועים עסקיים נחלקים לרוב לשתי קבוצות עיקריות: אירועים חוץ ארגוניים ואירועים פנים ארגוניים.
האירועים החוץ ארגוניים פונים לכל בעלי התפקידים איתם עובד הארגון בשוטף אך אינם נכללים בין בעלי התפקידים המרכיבים אותו: ספקים, לקוחות, יועצים, נותני שירות ושותפים לדרך יהיו המוזמנים העיקריים לאירועים אלו.

בדרך כלל יעסקו אירועים אלו בפעילויות שנועדו לקדם את מטרות החברה, אירועים כמו :
אירוע השקת מוצר, אירוע פתיחת קמפיין או אירוע תחילת עונה שמציגים את הארגון תחת אור הזרקורים. במקביל, מקיים הארגון אירועים פנים ארגוניים הפונים לבעלי התפקידים המרכיבים אותו. הארגון, על כל עובדיו או על חלקם, יהיו המוזמנים העיקריים לאירועים אלו. אירועים אלו יעסקו בפעילות שדואגת לרווחת העובדים ברמות שונות. האירוע יכול להיות ערב חברה להנאת העובדים, אירוע הכרת תודה על מאמציהם, או יום עיון  הנועד להעניק להם ידע בתחום בו עוסק הארגון או בתחומים אחרים. האירוע יכול להיות גם סדנת גיבוש שנועדה לגבש את צוות העובדים ולמצוא כישרונות חבויים בהם שלא באים לידי ביטוי בתפקידם הנוכחי בארגון.

המשותף לשני סוגי האירועים הוא שלשניהם מטרות שעליהם להשיג. התנהלותם התקינה והשגת המטרות תלויה בתכנון וארגון מסודר לפני האירוע ובמהלכו. הצעד הראשון בכל אירוע הינו תהליך הגדרת המטרות. אם מדובר באירוע פנים ארגוני כמו יום גיבוש או יום עיון, המטרות יכולות להיות גיבוש ויצירת הווי בין העובדים או הענקת ידע מקצועי וידע כערך מוסף. אם מדובר באירוע השקת מוצר, כמובן שהמטרות יהיו שונות ויעסקו במיצוב וחשיפה של המוצר או השירות החדשים.

לאחר שהגדרנו וסימנו מטרות, מתחיל השלב בו נקבע התקציב להשגתן. שלב זה מגדיר את המחיר אותו מוכן הארגון לשלם על מנת להשיג את המטרות שהציב לאירוע. ראוי לציין, כי חשיבותם של אירועים פנים ארגוניים כמו יום עיון או סדנת גיבוש חשובים לא פחות מאירוע חברה לספקים או אירוע השקת מוצר ללקוחות. תרומתם של אירועים אלו לארגון יכולה להיות גדולה מכל אירוע חשיפה או אירוע ספקים.

לאחר שהוגדרו המטרות ונקבע התקציב מתחיל השלב בו יש לאתר את המקום שבו יערך האירוע. מקום ליום עיון, מקום לסדנה או מקום לערב גיבוש ניתן למצוא די בקלות. מספר האפשרויות גדול ומגוון בתחום המקומות לאירועים עסקיים. קל וחומר לגבי מקומות לאירועים חוץ ארגוניים כמו השקת מוצר או אירוע לקוחות חשוב. לאחר שנמצאו מספר מקומות מתאימים יש להשוות הצעות מחיר ולבקר ברלוונטיים ביותר. הביקור המקדים יספק לכם את כל האינפורמציה הדרושה על מנת לסגור את העסקה ולבחור את המקום המתאים לכם ביותר.

יש מטרות, יש תקציב, יש מקום ונשאר לדאוג לתוכן. על התוכן להיות מזוהה עם המטרות של האירוע. אם מדובר באירוע חברה לרווחת העובדים חשוב שאלה ייהנו ממנו וירגישו מתוגמלים. אם מדובר באירוע השקת מוצר חשוב שהאורחים יוקסמו ויתרשמו מכל יתרונות הארגון שירותיו ומוצריו. שילוב של מטרות נכונות, תקציב ראוי, מקום מתאים לאירוע ותוכן שנבחר בקפידה ידאגו לכך שהאירוע העסקי יהיה אירוע מוצלח.

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת