נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מקומות לאירועים הם מרכיב חשוב בענף האירועים עצמו. למעשה, מקומות לאירועים נתפסים כבסיס הענף כולו.ענף האירועים בישראל לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. לעיתים נדמה, כי הביקוש לייחודיות, מקוריות וראשוניות, שובר שיאים חדשים. המרוץ האין סופי אחר האירוע שיותיר אחריו את מירב הרושם, מונע משני כוחות עיקריים: הראשון - לקוחות הרוצים להפתיע עם משהו אחר, שונה ומיוחד, השני -  ספקים ונותני שירותים שרוצים להראות שעדיין לא ראינו הכול והמילה האחרונה עדיין לא נאמרה. משותפת לשניהם, השאיפה להפיק את האירוע המרשים, המדהים והמיוחד ביותר, אותו אירוע שידברו עליו המון, בעיקר לפני ואחרי שהתרחש.

אותה מגמה מביאה עימה מגוון עצום של מקומות לאירועים חדשים ומתחדשים. בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה, בר מצווה, ברית או מסיבת יום הולדת או באירוע עסקי כמו השקת מוצר, כנס, ערב חברה, יום כיף, סדנת גיבוש, ימי עיון, סמינרים או הדרכות, תהליך הפקת האירוע מתחיל בחיפוש מקום מתאים מבין מספר מקומות לאירועים שיכולים להיות רלוונטיים.

מבין כל מרכיבי האירוע, את הרושם הגדול ביותר מותיר המקום. אירוע טוב, מתחיל בתיאום אופטימאלי בין מקומות לאירועים נבחרים ובין מטרת האירוע והמסר שלו. השירותים הנלווים, קייטרינג, מוזיקה, תוכן ואי אילו אטרקציות נוספות, מוסיפים נגיעות משלהם לאווירה. אך בשורה התחתונה, מקומות לאירועים הם האחראים העיקריים למיצוב האירוע.

מקומות לאירועים - גני אירועים ואולמות אירועים

הקטגוריה הגדולה בענף מקומות לאירועים מורכבת מגני האירועים ואולמות האירועים. המבחר הוא עצום והתחרות גדולה. כל עונה נפתחים גני אירועים חדשים שמבטיחים להביא משהו שונה וחדש. חלקם מצליחים יותר וחלקם פחות. הקונספט דומה, ובדרך כלל כולל גן חיצוני לקבלת פנים ואולם מפואר ומאובזר לאירוע עצמו. פתרון נוח לאלו שרוצים ללכת על בטוח ולהימנע מהפתעות לא צפויות במהלך האירוע, בבחירה ממגוון רחב של מקומות לאירועים שונים.

מקומות לאירועים על הים

חוף ים, הרבה כחול, רעש של גלים וים של שמיים, הם שילוב מנצח לתפאורה של אירוע. האווירה המרגיעה זורקת את המשתתפים לתחושת חופש נעימה. חוף הים לאורכה של ישראל מציע עשרות מקומות לאירועים על המים. מראש הנקרה בצפון ועד אשקלון בדרום פרוסים מקומות לאירועים שיוסיפו הרבה כחול לאירוע העסקי או הפרטי שלכם. כשמזג האוויר מאפשר זאת, מקומות לאירועים על הים נותנים מענה לכל סוג של אירוע. 

מקומות לאירועים קטנים

ישנם אירועים הנמדדים באיכות ולא בכמות. עבור אותם אירועים אינטימיים, ישנם אין ספור מקומות לאירועים קטנים. לשילוב הקלאסי בין פגישה עסקית וארוחה מוצלחת, אין יותר טוב מחדר פרטי במסעדה. מסעדות רבות מחזיקות חדר ישיבות או אולם קטן לאירועים עסקיים או פרטיים. בחלקן אף ניתן למצוא חדרי ישיבות מאובזרים בציוד חדשני ומעודכן. אותם מתחמים יתאימו גם לערב חברה קטן או גיבוש מחלקתי. מקומות לאירועים קטנים נותנים פתרון נוח גם למי שרוצה לחסוך בעלויות של אירוח ביתי ואת כל ההשלכות הכרוכות בכך.

מקומות לאירועים בטבע

אפשרות מעולה לאירועים קלילים ופחות מחייבים היא נישת המקומות לאירועים בטבע. המגוון הרחב של הנופים העומדים לרשותנו בארצנו הקטנטנה, יוצר אוסף של מקומות בעלי אווירה ייחודית. הצפון הירוק, מרחבי המדבר או קו החוף המדהים, כולם יכולים להיות מקומות לאירועים עם אווירה ייחודית. כמובן שמומלץ לקחת בחשבון את מזג האוויר ומגבלותיו. מצד אחד, הקושי לצפות את מזג האוויר המדויק יכול להקשות על תכנון ארוך טווח. מצד שני, יופיו של הטבע יכול להיות העיצוב המושלם לאירוע.

מקומות לאירועים  - בבר, מועדון, לופט או לאונג'

כשמחפשים מקומות לאירועים עם אווירת מסיבה או קוקטייל אין יותר מתאים ממועדון, בר או לאונג'. אלו מקומות לאירועים, שנותנים לטעום מאווירת חיי הלילה, מסייעים לשבור את הרשמיות ומציעים משהו צעיר ושובב. אם מדובר בערב חברה או סדנת גיבוש, מומלץ לשלב סדנאות אלכוהול, סדנאות מוזיקה או סדנאות מחול. עוד נישה חדשה וחמה בקטגוריה הזו, היא נישת הלופטים. הלופטים הם מתחמים רחבי ידיים הממוקמים בדרך כלל במרכזי הערים ומציעים מקום לאירוע עם עיצוב מתוחכם. אלו מקומות לאירועים בעלי אווירה קלילה ולא מחייבת, אך כזו שעדיין תשאיר את הרושם הנכון.

מקומות לאירועים - אירועים בספא

כמות מתחמי הספא הפותחים את דלתותיהם לאירועים עסקיים ופרטיים הולכת וגדלה. מתחמי הספא מציעים מקומות לאירועים מלאי אווירה הכוללים טיפולים שונים ואירוח מפנק. בצימרים בצפון, במלונות על קו החוף או במרכזי הערים, עם פיזור מעולה ואירוח נעים ושלו עומדים מתחמים המציעים הרבה יותר ממקום לאירוע.   

אווירה מרגיעה, ניתוק ושבירת שיגרה הם רק חלק מהיתרונות של מקומות לאירועים המשלבים טיפול ספא.                      

עד לפני כמה שנים, אירוע בספא היה נשמע כמו מילה גסה, היום, לאירוע כזה כולם רוצים להיות מוזמנים.

מקומות לאירועים מיוחדים

אירוע בספארי, אירוע החלקה על הקרח, אירוע במגרש גולף, אירוע בלונה פארק, אירוע בחוות סוסים או אירוע באתר היסטורי. אלו הם דוגמאות לחלק מהמקומות שנתפסים כמקומות לא שגרתיים לאירועים. מקומות הכוללים רעיון תוכן כללי שמוביל את הנושא העיקרי של האירוע. מקומות לאלו המחפשים את האירוע השונה והמיוחד, ולא מפחדים לנסות חוויות חדשות.

מגוון המקומות רק ילך ויגדל עם הזמן. מה שנחשב אתמול שונה וחריג, הופך להיות למקום החם הבא כבר מחר. בענף שרודף אחרי חידושים והמצאות בקצב מטורף, מעניין לראות מה יוליד יום, ואלו מקומות לאירועים שלא חשבנו עליהם עוד נגלה ונופתע מחדש.  

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת