נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כתיבת מאמר העוסק במציאת מקום לאירוע בזמן יציאה ממיתון הוא אליה וקוץ בה. מחד, מדובר בתקופה בה חברות שואפות לחסוך בעלויות ולצמצם במספר האירועים – אם בכלל. מנגד, זו תקופה בה יש לחזק את הארגון מבחינת מוטיבציית העובדים, ולהעניק ללקוחות ולספקים תחושה של "עסקים כרגיל". כמו כן, זהו אמצעי מעולה להראות התחזקות בזמן שסימני חולשה ניכרים בקרב המתחרים.

במטרה להמשיך את פעילויות השיווק והרווחה, וליהנות מיתרונותיהם הרבים של אירועים עסקיים בארגונים וחברות, ריכזנו עבורכם מספר כללים בדרך למציאת מקום לאירוע.

1. הצמדו לתקציב - מקום לאירוע מושלם מבחינתכם הוא זה המאפשר לכם לקבל את כל (או לפחות את רוב) בקשותיכם ומילוי ציפיותיכם.

2. נגישות היא שם המשחק - מקום לאירוע טוב הוא מקום המאפשר תנאים אידיאליים וגישה נוחה לבאי האירוע מבחינת תחבורה ציבורית, הסעות או חנייה חופשית. זו גם הזדמנות להגיע למקומות מעניינים ומרוחקים יותר ממיקום המשרדים ולצאת לערים אחרות ולאזורים שונים ברחבי הארץ.

3. סידור והפרדה - שימו לב שהמקום מתאים לצרכיכם מבחינת סידורי הושבה או ארגון האולם וכמו כן, האם הוא מאפשר פיצול מתחמים (ע"י מחיצות או חדרים נפרדים) במידת הצורך. במקרה כזה, ההפרדה כמובן תצטרך להיות מלאה גם מבחינת הסאונד.

4. מיתוג - אחד מהדברים החשובים שצריך לשים אליהם לב בבחירת מקום לאירוע הוא המיתוג האפשרי של הגורמים והמסרים אותם תרצו להעביר למשתתפי האירוע. הקפידו לבחור מקום  מקום המאפשר ויזואליות מרבית ואפשרויות שילוט על מנת למצב ולמתג את המקום ואת האירוע באווירת החברה שלכם.

5.התאמת המקום לקונספט - חשוב לוודא כי המקום שאתם בוחרים מתאים למסרים אותם אתם מעוניינים לשדר. אם תכננתם כנס ללקוחות V.I.P, חשוב שהמקום ישדר אקסקלוסיביות ויוקרה, ולא מסיבת חוף לחברים.

6. שירות לפני הכל - אולי הפרמטר החשוב ביותר כשמגיעים לשטח הוא נושא השירותיות. מקום מוצלח לאירוע הוא זה המעניק יחס אישי ובעל אופי שרותי המאפשר לכם ולקהל הלקוחות המשתתפים באירוע אווירה אדיבה, נעימה ומקבלת פנים. כמו כן, רוב המקומות יעמידו לרשותכם מנהל אירוע" מטעמם שילווה את האירוע באופן צמוד מתחילתו ועד סופו ויוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית.

7. אוכל טוב - כולנו יודעים שהדרך לליבו של אדם עוברת דרך הבטן ולכן, מקום לאירוע טוב הוא זה המספק קייטרינג בסגנון ובכמות המותאמת לאירוע הספציפי שלכם. אם חפצתם במזנון או הגשה, מתאבנים מסתובבים או בר מתוקים בלבד, על המקום להיות גמיש מבחינת רכיבי המזון וצורת ההגשה.  

8. החותמת הסופית - גם אם מצאתם את המקום המושלם עבורכם, אך אין לורישון מסודר, אנו ממליצים לוותר על הסיכון. מקום לאירוע טוב יהיה בעליו הגאים של רישיון עסק מסודר ובעל חוזה התקשרות נח ללקוחות, הניתן להתגמשות.

לסיכום, במקום האידיאלי תוכלו ליהנות מכל החושים, מגמישות תקציבית וטעם של עוד.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת