נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מסעדת מיט טיים, המסעדה הבשרית החדשה בשוק מחנה יהודה, הצליחה ככל הנראה להפתיע אנשים רבים בתחום המסעדנות, ואפילו בליינים ותיקים: המסעדה הצעירה והנועזת הזו זינקה ישר לטופ המסעדות המומלצות של גוגל, עם מחמאות מפה ועד ירושלים. עבור מי שמכיר את האנשים מאחורי מיט טיים, ההצלחה הזו כנראה פחות הפתיעה.

קודם כל, כי ככה זה כשמשתמשים בחומרי הגלם הכי טובים ומשלבים אותם עם כישרון רב, טעם אישי משובח וניסיון רב שנים בתחום המסעדנות. נוסף לכל אלה, האנשים שעומדים מאחורי המסעדה הסופר מסקרנת הזו, הם גלעד שטרן ודוד אליהו, חברים וגם גיסים, שניהם בעלי קילומטראז' ארוך במטבחים בכלל ובבשרים בפרט. אנשים עם תשוקה מטורפת לבשר ולמנות בשר משוגעות, טעימות ומדויקות.

צילום: באדיבות המסעדה

מה מיוחד במסעדת מיט טיים?

אתם מכירים את זה שאתם הולכים למסעדה מאוד טובה, אבל אתם פשוט לא נהנים, כי כל מנה צריכה להגיע עם הסברים למה היא טובה? אז מסעדת מיט טיים יודעת להגיש גם מנות שנראות לכאורה פשוטות, אבל הן רק נראות ככה, כי הן פשוט טעימות בצורה בלתי רגילה. לדוגמא – מנת הדגל המקום:

בורקס פינוקים

מעורב ירושלמי אסלי, טחינה הר ברכה, סלט עגבניות פיקנטי, מיקס עלים וקריספי בצל, או קרואסון אסאדו - אסאדו מפורק, איולי, כמהין, עלים צעירים, קריספי בצל ושום קונפי. מדובר במנה סופר מפנקת וכייפית, שתמצאו את עצמכם ממש מתגעגעים אליה, וככל הנראה תזמינו שולחן בקרוב במיוחד עבורה.

מסעדת מיט טיים מציעה קונספט ייחודי, שכולל גם מקום שכיף לשבת בו כזוג, וגם מקום אידיאלי לאירועים פרטיים. למעשה, תחום האירועים הפרטיים במסעדת מיט טיים תפס בצורה כזו, שאם אתם מעוניינים לערוך את האירוע שלכם פה, כדאי שתמהרו לשריין מקום, וכמה שיותר מהר.

מנות מיוחדות במסעדה

התפריט, שנבנה באהבה גדולה וידע עשיר על ידי גלעד ודוד, כולל גם מנות מפנקות כמו למשל סלטי פתיחה מרעננים שרק פותחים את התיאבון עוד יותר, וכמובן מנות בשר דומיננטיות. למשל, מסאחן פרגית על ג׳בטה טרייה, מסאחן פרגית, טחינה לבנה,פסטו כוסברה, לימון כבוש, סלט עגבניות רענן, עלי בייבי וקריספי בצל, סטייק אנטריקוט, מינוט סטייק על ג׳בטה, מינוט סטייק, עגבניה, מיקס עלים,חלפיניו כבוש ריבת בצל, איולי חרדל, ממרח עגבניות, רוטב פירות יער ושום קונפי – ועוד. אגב, לילדים יש מנות מיוחדות עבורם, אבל תהיו חכמים ותזמינו להם את מיקס המטוגנים – זה פשוט טעים ומתאים בכל שעה, ולא רק לילדים.

מחירים סבירים שהופכים את האירוע שלכם למשתלם במיוחד

למרות שמסעדת מיט טיים מגישה אוכל משובח, טרי ויוקרתי - היא איננה מסעדה יקרה ולכן היא כל כך משתלמת – השילוב של האוכל הטוב, השירות הנהדר עם המחירים הסבירים לחלוטין הופכים אותה לסוג המסעדות שאנו תמיד מוצאים בחו"ל (ומתלוננים למה אין כאלה בארץ).

אירועים פרטיים

ניתן לערוך במסעדת מיט טיים אירועים פרטיים עד 40 אנשים, וזה אחד הדילים המשתלמים ביותר. מצד אחד, מגוון גדול ושפע נאה של מנות בשר משובחות, מצד שני מחיר שהוא לחלוטין מתאים לכל כיס, ומאפשר לכם לערוך אירוע בקנה מידה מפואר בלי לשלם על כך שנים לאחר מכן בתשלומים.

ניתן לבנות את התפריט לאירוע ביחד עם גלעד ודוד, ולהתאים אותו לקהל היעד, לשעה ולטעם שלכם.

כשרות: רבנות ירושלים מהודרת

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon