נגישות
נגישות

מסעדת גרסיה: אוכל איטלקי כשר ומשובח

גרסיה היא בית קפה – מסעדה איטלקית נפלאה, הממוקמת במבשרת ציון, למרגלות הרי ירושלים המדהימים ביופיים. גרסיה מציעה ארוחות בוקר עשירות, עסקיות צהריים משתלמות ותפריט ערב משובח שאסור לפספס

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 15/08/2023, 12:26

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מסעדת גרסיה היא המקום המושלם לחובבי האוכל האיטלקי שגם שומרים כשרות. אך גם אם אתם לא שומרים כשרות – ניתן לומר בביטחון כי האוכל במקום ערב לכל חיך ואפילו תוכלו למצוא בו מנות טבעוניות! במקום תוכלו להנות מתפריטי בוקר, ערב וצהריים. תפריטי הבוקר כוללים ארוחות בוקר עשירות ומגרות, בצהריים תוכלו להזמין עסקיות עם מגוון רחב של מנות, ביניהם סלטים רעננים, מנות ישירות מהטבון, פסטות מושלמות, דגים טריים ועוד... וכמובן שלא שכחנו את תפריט הערב, הכולל אוכל נפלא שעושה הרבה כבוד למטבח האיטלקי, ושלמות של טעמים מיוחדים שמתפוצצים בפה ובבטן. אז אם אתם מחפשים מוסד קולינרי יוצא מן הכלל באזור חיוג 02, לכו על מסעדת גרסיה! אז מה עוד תוכלו למצוא במקום? כל הפרטים בשורות הבאות!

צילום: באדיבות המסעדה

שלושת הגרסיות הן ההשראה של המסעדה – וזה אומר הכל!

שלושת הגרסיות מייצגות כל מה שיפה, נעים ומשמח במיתולוגיה היוונית. ואת הווייב המושלם של הגרסיות תוכלו למצוא במסעדת גרסיה. המנות המושקעות והמועצבות, והכי חשוב – טעימות בטירוף, לצד העיצוב הקסום של המסעדה, הופך אותה למקום שפשוט חייב לבקר בו לעיתים תכופות, שלא לומר להפוך את המקום למסעדת הבית שלכם. אז לצד האוכל המעולה, ולעיצוב הייחודי, השירות והאירוח במקום פשוט יוצאים מן הכלל! לקוחות המסעדה תמיד מתקבלים בחיוך ובאהבה.

תפריט בוקר עשיר לצד מנות ילדים שהן השראה

מסעדת גרסיה היא המקום המושלם עבור חובבי ארוחות הבוקר המיוחדות, הטעימות ומהמשביעות! במקום תמצאו שפע ארוחות בוקר  – ביניהן: 'ארוחת בוקר 'גרסיה', ארוחת בוקר קלאסית הכוללת ביצים לבחירה, מטבלים שווים, סלט שוק, לחם הבית ועוד,  מגוון סוגי שקשוקות, ברוסקטת סלמון טעימה בטירוף, תפריט פסטות מטריף, ומגוון סלטים. כמו כן, אם אתם מגיעים למקום עם ילדים, תופתעו לגלות שתפריט הבוקר מכיל מנות מיוחדות לילדים, כגון: בוקר חביתה, פסטה ופיצה. כמו כן, אם לא תחשקו בארוחת בוקר מלאה, תמיד תוכלו לבחור ממגוון המאפים המלאים בכל טוב שיש למקום להציע, לצד קפה מפנק שישלח אתכם להמשיך את היום שלכם עם אנרגיות מרוממות במיוחד. אז בין אם בא לכם לאכול ארוחה מלאה ומשביעה, או סתם לחטוף קפה ומאפה, גרסיה הוא בית הקפה המדויק לכם.

תפריט צהריים בניחוח איטליה

תפריט הצהריים פשוט מושלם עבור חובבי הגבינות והפסטות! בתפריט תמצאו ראשונות יצירתיות ומשובחות, הכוללות כרובית בטמפורה, סטייק כרוב לבן וטרטר דג, בעיקריות תמצאו כמובן פסטות נפלאות, ביניהן פטוצ'יני בעבודת יד, פפרדלה חלמונים, פינק סלמון ועוד. גם חובבי הדגים ימצאו את עצמם מהר מאוד בתפריט הצהריים, המכיל מנות דגים מגוונות ותבשילים נפלאים.

צילום: באדיבות המסעדה

תפריט ערב רומנטי וקסום

אם אתם מחפשים מסעדה שווה לדייט רומנטי, האווירה הקסומה במסעדה בערב היא אווירה מנצחת! ולצד האווירה המהפנטת, בתפריט הערב תוכלו למצוא מנות יוצאות מן הכלל הכוללות מנות ראשונות שוות במיוחד, פסטות, סלטים, מנות טריות היישר מהטבון ועוד.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים אוכל משובח, כשר ואיכותי הממוקם במיקום אסטרטגי במיוחד (רק חמש דקות מכביש 1) חייכו כי מצאתם! המקום פתוח משעות הבוקר עד הערב – בו תמצאו תפריט אלכוהול עשיר ומגוון. במקום תוכלו למצוא הופעות שוות, ובנוסף אם אתם מחפשים מקום לקיים בו אירוע קטן של עד 80 סועדים, תוכלו לקיים את האירועש בגרסיה כמובן!

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon