נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש מקומות שאתה מגיע אליהם ופשוט לא רוצה לעזוב, כשזה קורה במסעדה – סימן שמשהו כאן עובד ממש טוב. ביסטרו 56 יושבת בקניון ארנה בהרצליה ומשקיפה על המרינה, התחושה היא של חיבור מאוד חזק בין המסעדה והנראות שלה, לבין הנוף שמגיע מבחוץ.

התאורה החמימה, עיטורי העץ שסובבים את הסועדים, המפות הלבנות ובכלל, העיצוב שמשלב ישן עם חדש – כל אלה מחברים את הסועד לים ולגלים ובהחלט יוצרים תיאבון עז לנסות את כל המנות שבתפריט.

מרינה הרצליה, צילום: שאטרסטוק

ביסטרו 56 היא מסעדת גורמה ותיקה, הפועלת משנת 2004. יתרונה הגדול הוא בכך שהיא גם כשרה ובכך היא הופכת לאופציה מצוינת גם לארוחות משפחתיות גדולות, למסיבות, לאירועים של עבודה ולאירועים בכלל. לא שהיו לנו חששות לפני שהגענו לבקר במסעדת ביסטרו 56, שכן התגובות המפרגנות למסעדה באתרים השונים מחממות את הלב הן מבחינת המנות והן מבחינת השירות – ואכן, לא התאכזבנו.

צוות המסעדה התייחס אלינו בנעימות לאורך כל הארוחה, סיפק הסברים על המנות, על היינות וסייע בכל בקשה ולו הקטנה שלנו. הגענו עם שני ילדינו הקטנים וגם כלפיהם הסבלנות הייתה גדולה והצוות ענה על כל דרישותיהם (ובהחלט יש להם דרישות).

על התפריט במסעדת ביסטרו 56 מנצח השף טל שריקי וניכרת ההתמקדות שלו במנות ים תיכוניות קלאסיות ובמנות מהמטבח העכשווי המודרני. יש מבחר גדול של בשרים מיושנים ואיכותיים בתפריט, אך גם מנות עוף כיפיות ולמי שחובב דגים – כמוני – מדובר במנות מנצחות. המטבח עצמו פתוח לעיני האורחים דבר שרק מגביר את החוויה שבביקור במקום.

צילום: דור מויאל

אנחנו הזמנו למנה ראשונה סביצ'ה דג ים, שהוגש עם אבוקדו, שומר, בצל סגול, סלרי ועוד מלווה ברוטב עשבים אסייתי מרענן. מי שחובב דגים נאים בהחלט ייהנה מהמנה הזו שכולה טריות ושמחה. למנה העיקרית, הזמין בן זוגי ספריבס (צלעות טלה) שבושלו באיטיות והוגשו על פלטת ברזל יצוק לוהטת. המנה מוגשת ברוטב טריאקי מעודן עם צ'יפס וטבעות בצל. בן זוגי לא הותיר דבר בצלחת (מלבד העצמות עצמן) ומשכך, המסקנה המתבקשת היא שמדובר במטה טובה במיוחד. חשוב לציין כי בתפריט גם מספר מנות טבעוניות וצמחוניות לכל מי שאינו אוכל בשר מסיבה זו או אחרת.

צילום: דור מויאל

לעצמי הזמנתי מנת דג פילה מוסר ים, שהוגש עם קרם עגבניות מעושנות, קרם תפו"א וכרישה ובליווי סל עלים. המנה עצמה הייתה יפה וטעימה עד מאוד. ניתן היה לחוש בטריות הדג, בטריות החומרים – בשילוב של כל הדברים יחד, לא הייתי משנה במנה דבר. ילדינו אכלו מתפריט הילדים – שניצל וצ'יפס ופסטה ברוטב עגבניות והביעו שביעות רצון מהמנות שלהם.

צילום: דור מויאל

כולנו בבית חובבים שוקולד, אז קינחנו בקוביית שוקולד חמה שהיא מעין פאדג' שוקולד עשיר עם רוטב שוקולד חם וגלידת וניל. בתוך רגעים ספורים נעלמה העוגה כלא הייתה. בתפריט יש עוד מגוון רחב של קינוחים מפתים ושווה בהחלט לנסות אותם.

ואיך אפשר לאכול את כל המנות הללו, עם הנוף המהמם לים מבלי לתבל את החוויה בקצת אלכוהול? אז הילדים כמובן לא שתו, אבל אני ובן זוגי כן. בעוד הוא בחר בבירה מקומית, אני התפתיתי אחר הקוקטיילים ובחרתי, כיאה לאווירה, בקוקטייל בשם "שקיעה בסנטוריני". הקוקטייל מכיל אוזו, סירופ שקלים, אשכולית ולימון והוא מרענן וכיפי ועושה את העבודה.

צילום: דור מויאל

נציין עוד כי במסעדה קיים חדר פרטי לפגישות ייחודיות בו ניתן ליהנות משירות אישי ומהיר וכמובן מפרטיות. בחלל הלופט שבמקום מתקיימים אירועים קטנים באווירה המיוחדת של המסעדה. בין אם מדובר באירועים פרטיים ומשפחתיים ובין אם מדובר באירועים עסקיים הכשרות שיש למסעדה מקלה על מתכנני האירועים ובסיוע הצוות ניתן להתאים את התפריט כדי לייצר אווירה ייחודית.

ביסטרו 56, מרינה הרצליה - 053-9442795

שעות פתיחה: 

א'-ה' 12:00-00:00

ו' 12:00-15:00

ש' שעה אחרי צאת השבת-00:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח