נגישות
נגישות

תתפנקו על ארוחה: סושיות מומלצות במרכז

קודם כל בוחרים סושיה, אחר כך נכנסים לפרטים: רול צמחוני או דגים? מאקי או אינסיידאאוט? כל רול והקטע שלו! סושיות מומלצות במרכז – אלו הכי טובות שמצאנו.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 12/01/2022, 13:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי שאוהב סושי, יודע שזו מנה שהיא הרבה יותר מאהבה, זו התמכרות קשה. ארוחת מלכים מעולה שתמיד, אבל תמיד, באה בטוב. הטעמים שמתערבבים בביס, הגיוון בין הרולים שעל השולחן, המשחק עם הרטבים, הטעמים החריפים של הספייסי והווסאבי, המתיקות של הטריאקי, הסויה המלוחה: כל אלו הופכים את הארוחה לחגיגה של ממש. רק תוסיפו כמה מנות ראשונות קראנצ'יות כמו חמוצים או אגרול, איזה מוקפץ בצד וקיבלתם את סעודת החלומות.

סושי על הים – אושי אושי – נמל תל אביב
תוסיפו לארוחת המלכים שלכם לוקיישן מושלם, כי את הסושי הזה אוכלים ממש על נמל תל אביב. עצה שלנו: לכו בשקיעה, כמה שיפה שם כשהשמש יורדת באופק. בסניף אושי אושי שבנמל תל אביב תוכלו ליהנות מחוויה מחדדת חושים, החל מנוף הורס ובריזה נעימה ועד ארוחה טובה וטעימה לצלילי רחש גלים מרגיע.
מה בתפריט? פטריות בטמפורה מעולות לפתיחה, אבל כמובן שגם גיוזה, אגרול, פיש אנד צ'יפס, סלטים טובים ושאר ירקות. בואו נדבר על התכלס, בתפריט הספיישל סושי יש מבחר רולים שעושה חשק פשוט לקחת הכל: רול עם אורז סלק ורדרד מצופה בסלמון וממולא בירקות אהובים, רול וולקנו, שאנחנו באופן אישי מתים עליו, עם אבוקדו ומלפפון מצופה בעירית קצוצה וסביצ'ה סלמון מעולה ועוד מבחר עשיר.

צילום: אושי אושיצילום: אושי אושי
מומלץ! אושי אושי, האנגר 21, נמל תל-אביב. 053-9443816

קוקטייל ורול ספיישל – נאו סושי - גבעתיים
אם אתם בקטע של ערב סושי ארוך ומשכר, לצד קוקטיילים מרעננים ומיוחדים – נאו סושי בר זה המקום בשבילכם. ב-NEO AFTER DARK, בר הקוקטיילים של המקום, תוכלו להזמין קוקטיילים טעימים ומיוחדים מכל הסוגים והתרכובות, מובטח שיהיו גם כאלו שעוד לא טעמתם!
מה בתפריט? מוקפצים, מנות ווק ואורז, ראשונות מיוחדות ורולים נהדרים. הקאטרפילר היא מנה מעולה: סלמון אפוי ובטטה במעטפת סלמון צרוב ושבבי שקדים קלויים ברוטב איוי אוזו.  מחפשים מנה מרעננת? חפשו את הספיישל מנגו סלמון, את רול הריינבו המוכר ועוד רבים בתפריט.

צילום: נאו סושי ברצילום: נאו סושי בר
מומלץ! נאו סושי בר, כצנלסון 55, גבעתיים. 053-9345529

בוטיק יפני – סואי סושי - גבעתיים
בסואי סושי אוכלים אוכל יפני עם טאצ' מודרני מדליק. התפריט עשיר בניחוחות וטעמים אסייתיים מעולים ותפריט הסושי שמחולק לקטגוריות צמחוני או דגים, מציע המון אפשרויות טובות.
מה בתפריט? תסלחו לנו שאנחנו עפים רק על הרולים עם הדגים, כן? אבל אי אפשר להתעלם ממה שהולך כאן – סלמון נא עם אבוקדו וגזר בתוספת ביצי סלמון, סביצ׳ה סלמון וסלמון סקין רול עם אבוקדו, רול ספיישל סלמון מעושן עם שמנת, אספרגוס ובצל ירוק. הכל מרגיש כל-כך לא מתחנף ולא מתחכם אבל עם קטע וטעם מיוחד.

צילום: סואי סושיצילום: סואי סושי
מומלץ! סואי סושי, סירקין 6, גבעתיים. 053-8094247

סושי (גם ללא אצה) ובאן – זה סושי ZE SUSHI - רעננה
אהבתם את טרנד הבאנים? אנחנו עפים עליו. קודם כל, פחמימה זה תמיד טוב. שנית, עם המילוי הנכון והרוטב המדויק הוא פשוט מעולה! ב-ZE SUSHI מצאנו את לחמניות הבאן המושלמות, עם בשר, דג לבן בטמפורה או עם פורטבלו, כל אחת עם התוספת המדויקת והמתאימה לה.
מה בתפריט? התכנסנו כאן בשביל הסושי ולזה סושי יש קולקציה שלמה. למי שנרתעים מטעם האצה, בזה סושי יש רולים ללא אצה טעימים בטירוף, ובמיוחד הסלמון קרים המיוחד עם שמנת טופו, בצל ירוק ובמעטפת סלמון ללא אצה. לצמחונים מבינינו, יש גם רולים עטופים דפי סויה צבעוניים. ואם אתם בקטע של דיאטה, יש גם רול מטריף ללא אורז בכלל – שווה להציץ בתפריט.

צילום: זה סושיצילום: זה סושי
מומלץ! זה סושי - ZE SUSHI , ויצמן 273, רעננה. 053-8090641

דגים איכותיים, פירות ים וירקות טריים – יוקו סושי – תל אביב

חובבי פירות ים? בואו ליוקו סושי בר חוץ מהמיקום התוסס והאהוב בפלורנטין התל אביבית, יש להם תפריט מעניין ומיוחד שכולל גם פירות ים, ואחד הדברים החשובים במקום שמגיש דגים נאים: חומרי הגלם טריים ומשובחים וכמו הדגים גם הירקות נבחרים בקפידה.
מה בתפריט? אנשים של צמחוני? הספיישל ווג'י שלהם סופר פרשי וטעים עם בטטה טמפורה, קנפיו, מלפפון, גזר, בצל ירוק ומעטפת אבוקדו, אין ספק, דאגו לכם לביס טירוף. אם אתם אנשים של פירות ים אנחנו ממליצים על הוויט פיש עם דג לבן, שרימפס טמפורה, אספרגוס ושיטאקי במעטפת אבוקדו, לא רק שזה רול מפנק שיש בו גם שרימפס וגם דג, שילוב הטעמים בו פשוט נהדר.

צילום: יוקו סושיצילום: יוקו סושי

מומלץ! יוקו סושי בר, פלורנטין 5, תל אביב. 053-9444010

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אושי אושי - בנמל בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9443816
נאו סושי בר בגבעתיים
053-9345529
סואי סושי בגבעתיים
053-8094247
זה סושי ברעננה
053-8090641
יוקו סושי בר בתל אביב
077-3322230

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח