נגישות
נגישות

יורדים לאילת? 6 מסעדות חובה באילת

בין ים לבריכה, בין שייק לגלידה ובין שגרה לשגרה הבאה – 6 מסעדות מומלצות באילת שיתבלו לכם את החופשה הקרובה עם ספיישלים מרחבי העולם, פסטות טוסקניות, המבורגר סודי, בירה מקומית והמון נשנושים מפנקים עם טעם של עוד

מסעדות בדרום המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי אמר שאין מסעדות טובות באילת? העיר הדרומית ממש לא עוצרת בחופשת בטן גב, אטרקציות ומסיבות. בשנים האחרונות בכלל ובשנה האחרונה בפרט, עם עליית מעמדה של אילת כמקום הנופש האולטימטיבי של כולנו בתוך הכאוס הגדול, אנחנו עדים ליותר ויותר מסעדות עדכניות ומושקעות, תפריטים שחושבים על הכול ועל כולם ובעיקר, בילוי קולינרי שווה שמשתלב בחופשה ומקפיץ אותה קדימה.

עוד מסעדות מומלצות באילת

 הרבה מעבר למבשלת בירה. צילום: באדיבות המקום

המבשלה

מפעל בירה בלב אילת – מסתבר שהעיר הבליינית שלנו ממש לא מסתפקת באטרקציות משפחתיות, מסעדות דגים על החוף ומסיבות אל תוך הלילה. אילת יכולה לרשום לעצמה הישג נוסף עם מבשלת בירה מקומית שמייצרת מגוון בירות כחול לבן עם שימוש בחומרי גלם מובחרים ושיטות בישול ותסיסה הכי מקצועיות שיש. מפעל הבירות משתלב בתפריט האוכל המקפיץ ויחד עם העיצוב הייחודי והתעשייתי הם מצליחים לייצר חוויה כוללת של צבע, טעם וריח באזור התעשייה בעיר.

בתפריט תפגשו מגוון נשנושים (שבאים טוב עם הבירה), סלטים ועיקריות (שבאות בטוב עם, ובכן, בירה) ולא מעט אופציות טבעוניות, קינוחים של מתוק ומנות ילדים (הפעם בלי בירה). קולקציית הבירות מתפארת במגוון צבעים ומרקמים מבירת שיפון קלילה עם דבש, בירת ברי מתובלת במיקס פירות יער ודובדבנים ועד בירת פורטר עם טעמים קלויים שמזכירים קפה וקקאו. יש גם עסקיות צהריים בין השעות 12:00 – 17:00, מזמינים מנה עיקרית ומקבלים מנה ראשונה ושתייה.

המבשלה - האורגים 2, אילת, 0534293499

 בשרים מכל הלב. צילום: באדיבות המקום

הלב הרחב

בשנת 1978 נפתחה באילת מסעדת פלאפל משפחתית ומיוחדת, שבה הכינו פלאפל טרי טעים עם כל הלב והנשמה. עד מהרה היא כבשה את לבבותיהם של תושבי האזור, ולא לחינם הם היו אלו שהעניקו לה את שמה: הלב הרחב. גם כיום היא פועלת בהצלחה, ותקבלו כאן את הפלאפל הכי טוב בסביבה, לצד מגוון שיפודים ואפילו סטייקים. מקום נהדר לבוא אליו כשרעבים. נמליץ לכם על קבבוני לוקוס בתיבול מיוחד. 65 שקלים. וחשוב שתדעו! מבחר הסלטים מבית 'הלב הרחב' ב-30 שקלים למזמיני שיפודים.

הלב הרחב - חיל ההנדסה 6, אילת, 0536111439

אוליבר בר בורגר

באוליבר בר מאמינים באהבה אחת ולכל החיים, חיפשו ובדקו, וברגע שנפלה ההכרעה, אז המבורגר. את המתכון הסודי הם לא מגלים, מה שמוסיף מבחינתנו לוואו הגדול, את הלחמניות (בריוש) הם מכינים במקום, בקיצור, מכורים לאהבה ולקציצה. טעמנו בחיינו הקצרים אינספור קציצות ואנחנו מוכנים לכל הפתעה. מזמינים גם אתכם לחוויה אקסטרימית של מגוון ספיישלים מעושנים והמון בשר טרי ומתובל. גם במשלוחים.

ההמלצות שלנו - אולי ספיישל בורגר'ס, תבחרו מדינה, ישראל/ספרד/מקסיקו/איטליה/צרפת ומשם תמשיכו בבחירת המנה שלכם עם קציצת בשר אנגוס עם המון ירקות, בצל מטוגן וצ'יפס. תוכלו לבחור שלל גדלים מ-100 גרם למצטנעים ועד 500 גרם למורעבים. ואם זה לא ירגיע אתכם יש כאן מגוון תוספות קריספיות ומקלוני בצק מטוגנים עם קינמון, בקיצור צ'ורוס. בתיאבון.

אוליבר בר בורגר - oliver burger - תרשיש 7, אילת, 0536112187
להזמנת שולחן באוליבר בר בורגר - oliver burger

פוטטוס פיצה

מתחת לגשר המרינה מול מלכת שבא תפגשו את פוטטוס פיצה, פיצרייה ומסעדה חלבית איטלקית כשרה עם כל מה שאיטלקי, קריר ומשביע. אחרי שניצלתם טוב טוב את השופינג של אילת, זה זהמן לנוע לכיוון חוף הים ולא לשכוח להצטייד בדרך במגשים מפנקים לכל המשפחה.

פוטטוס פיצה פעילה גם במשלוחים ומציגה תפריט עשיר של פיצות בתנור אבן בגדלים שונים עם כל התופסות האפשריות. יש גם סלטי פוטטוס שמוגשים עם לחם פוק'צה אישי, פסטות בתוספת פרמז'ן ומאפים פיקנטיים שיסגרו פינה בסטייל.

פוטטוס פיצה - אילת, 0539368677

 היכונו למסע סובב עולם. צילום: באדיבות המקום

אולה

מסעדת אולה הכשרה תוציא אתכם להרפתקה קולינרית חובקת עולם. המסעדה שנמצאת בחזית מלון בל, אחת האהודות על הנופשים בעיר, ובצדק. עם תפריט שלא מפספס אף פינה בגלובוס, שלל מנות טבעוניות, ארוחות ילדים והמון סטייל של חו"ל בכל פינה בצלחת, קשה לצאת מכאן מאוכזבים. אם כבר, התחושה הכללית בחניון של המלון, היא טעם של עוד, של געגוע לטיול מעבר לגבול ובעיקר, של סיפוק ואושר ששמור לרגעים שבעים במיוחד.

מתחילים בפיצה ואנטיפסטי מאיטליה, קופצים ללינגוויני טיקה מסאלה מהודו ומסיימים עם קרם ברולה צרפתי. בתוך חגיגת הטעמים הבינלאומית הזו - שומרים מקום של כבוד למטבח הישראלי ומגישים גם פלאפל מפרחי כרובית, דג בתנור, קציצות טלה עם חציל בטחינה ונתח קצבים מרמת הגולן. תמיד תמיד תשאלו על הספיישלים, לא שווה לפספס.

אולה - Olla - תרשיש 7, אילת, 0539442686
להזמנת שולחן באולה - Olla

 חצר קסומה בלב העיר. פסטורי. צילום: באדיבות המקום

פסטורי

פסטורי נטועה עמוק בנוף המקומי עם 30 שנות אירוח מאחוריה וחיבור עמוק לתרבות האיטלקית. במרכז ההמולה של אילת, בין מלון נפטון למלון קיסר, שוכנת לה בשלווה חצר איטלקייה קסומה עם מגוון בשרים ומאכלי ים בניחוח טוסקנה.

קולקציית הפיצות כאן כוללת להיטים כמו פיצה ספינאצ'ה, עם מוצרלה, תרד, גבינת עיזים, ריבת בצל, צנוברים ואורגנו טרי. פיצה תפוחי אדמה וערמונים עם בשמל כמהין, מוצרלה, תפו"א, ערמונים, שמנת חמוצה ועוד ועוד. חגיגה איטלקית קסומה לכל המשפחה. יש כאן תפריט עשיר במיוחד של יינות לצד קוקטיילים שילוו אתכם כל הערב עד החזרה למלון.

פסטורי - pastory - תרשיש 7, אילת, 0539387423

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הלב הרחב באילת
053-6111439
אוליבר שווארמה בורגר אילת באילת
053-6112187
פוטטוס פיצה באילת
053-9368677
אולה באילת
053-9442686
פסטורי באילת
053-2243521

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת
מסעדות כשרות לפסח בדרום – יציאת מצרים כהלכתה