נגישות
נגישות

ליד החרמון: מסעדות מומלצות במג'דל שמס

נוסעים לצפון הרחוק לפני החורף הקר? למרגלות החרמון תפגשו את מג'דל שמס, אחד הכפרים המעניינים והעשירים תרבותית וקולינרית באזור. 3 מסעדות מומלצות שממחישות את המגוון הייחודי של האזור, מאכלים דרוזים מקוריים לצד המבורגרים מושחתים ובית קפה מודרני

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מג'דל שמס הוא הכפר הדרוזי הגדול בארץ, שוכן למרגלות החרמון ומהווה נקודת עצירה של הצצה לתרבות מקומית ומתפתחת. את המסלולים באזור נשאיר לכם לבחור (ביקור בחרמון! בכל מקרה) אבל נמליץ לכם לתבל את היום כיף במרחב קולינרי מלא הפתעות שיחדש לכם מכל הבחינות. מאכלים מהמטבחים הדרוזים ואירוח משפחתי חם ומחבק לצד פיצות, המבורגרים ואווירה צעירה ומודרנית שמשתלבת בבתי האבן של הכפר ומייצרת בילוי אחר ומעשיר.

מסעדות מומלצות ברמת הגולן

 בואו לחלוץ עצמות באל יאסמין. צילום: באדיבות המקום

אל יאסמין

במסעדת "אליאסמין" תמצאו מגוון עשיר של מאכלים דרוזיים מקוריים ואותנטיים, עליהם אמונה השפית הראשית של המסעדה, סועאד. יש מנות אותנטיות קבועות כמו קובה סמבוסק, מקלובה ומרק שעועית מנחם, אבל רוב התפריט לא קבוע אלא משתנה על סמך הבישולים שהחליטה השפית להכין, בהתאם לחומרי הגלם הטריים והמתאימים ביותר לעונה.

הקו הקולינרי של המסעדה חולש על תבשילים מהמטבח הדרוזי ומהמטבח הסורי ומתאפיין בשפע מפנק ואווירה משפחתית שבאה בטוב תמיד ובמיוחד באמצע יום לוהט של טיול בגליל. יש גם לא מעט מנות מותאמות לילדים.

אל יאסמין - Alyasmeen restaurant - מג'דל שמס, 0539369097

 מנות מפתיעות מידי יום. אל יאסמין. צילום: באדיבות המקום

ווסט סייד קפה

בבוקר בית קפה קליל עם ג'אז ובלוז ברקע, אחרי צהריים מנות שחיתות עם קצב של פלייליסט אלקטרוני מעודכן. המרפסת משקיפה להר החרמון בכל שעות היום, והשאנטיות של המקום בולטת בכל זמן שתנחתו כאן. זה השילוב של ווסט סייד קפה שמייצג יותר מכל את הוויב המקומי של מסורת לצד קדמה. אל תתנו לקפה להתעות אתכם. התפריט כאן מגוון הרבה יותר ומציע שילוב מרתק של אוכל אותנטי מקורי לצד אוכל ניו יורקי מודרני. הפיצה של המקום ידועה בפי כל ומושכת למקום מטיילים רבים אל תישארו מאחור.

ווסט סייד קפה - west side cafe - מג'דל שמס, 0539424632

 כאן בבקתה קורים דברים קסומים. בורגר פלייס. צילום: באדיבות המקום

בורגר פלייס

מהבוקר עד שנגמר הבשר – לא תמצאו מחירים כאלו במרכז. באחריות. המיזם הקרניבורי המרשים הזה מציג שלל קציצות בתמחור שכל קופת חיסכון יכולה להתמודד בלי להיפגע. כל זה בבית עץ שנפתח לפני כמה שנים, קוצר הצלחה מטורפת וכבר הספיק להתרחב ל-80 מקומות ישיבה לצד שירותי משלוחים ענפים בכל האזור. שלא תתבלבלו, הבשר כאן איכותי בכל קנה מידה, המיקסים משודרגים והספיישלים מעושנים מכל עבר. אפשר להתחיל לפנטז.

מה תזמינו? המבורגר בקר או טלה לבחירתכם בגדלים שונים ובמחירים של 20-40 שקלים, לצד מבחר גדול של תוספות וגבינות. יש לא מעט אופציות שדרוג כמו סטריט בורגר שמכיל מיקס גבינות, פטריות, בצל מטוגן, חזה אווז ובייקון במחיר הכול כלול של 45 שקלים בלבד או קציצת 'אולד סקול' עם 220 גרם בשר בקר/טלה יבש לצד צ'יידר גאודה וקטף בקר ב-35 שקלים. במחיר כזה תמיד יישאר לכם עודף לחצי ליטר בירה ב-20 שקלים. גם אחרי זה יישאר עודף לנשנושים לנסיעה הביתה.

בורגר פלייס - Burger Place - מג'דל שמס, 0539346031
להזמנת שולחן בבורגר פלייס - Burger Place

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי