נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 נעים להכיר

יום שישי בבוקר, השמש החלה לחמם את היום אך עדיין לא הייתה בשיאה, זמן מושלם לטיול למרינה בהרצליה וזמן עוד יותר מושלם לארוחת בוקר מפנקת.

ולכן, החלטתי לקחת את ארוסתי הטרייה לפינוק במסעדת LUCCA בהרצליה.

לוקה, שעברה בשנה האחרונה מתיחת פנים נרחבת, החל מעיצוב המסעדה בהשראת העיירה לוקה שבטוסקנה ועד למדי המלצרים, משרה על הסועדים נינוחות ורוגע מופתי.

ברקע מתנגן לו רחש הים, ובשילוב עם נוף היאכטות המרהיב, הסירות העוגנות אשר מתנודדת קלות ברוח ימית -  מתקבלת תחושה של חופשה חלומית בחו"ל.

שווה במיוחד

ישראל השתבחה בהרבה מסעדות המגישות ארוחות בוקר טובות, אך אם נהיה כנים רובן הגדול דומה מאוד. בלוקה החליטו לשנות את חוקי המשחק וללכת צעד אחד קדימה. וכך, מזמינה אותנו המסעדה ליהנות בימי שישי בין השעות 9:00-13:00 ממזנון בוקר איטלקי.

הרעיון המרענן החל אצל האחות Bleecker, ובעקבות ההצלחה הוחלט להעבירו ללוקה. מזנון בופה בסגנון "אכול כפי יכולתך" , אשר מכיל מכל טוב ואף מעבר: מבחר מגוון של גבינות, נקניקים, סלטים, מאפים, דגים, וניתן לראות שהושקעה בו מחשבה רבה ועשייה מאהבה. בנוסף קיימת עמדת לחם, אשר מכילה כמה סוגי לחם שונים ובופה קינוחים עשיר בכדי לשמור על הפיגורה.

מנה מנצחת

בעודנו מתיישבים, ניגש אלינו מלצר חביב ומברך אותנו לבוקר טוב. הוא מסביר לנו על ארוחת הבוקר, לוקח הזמנה של שתיה קלה/חמה והזמנה של הביצים – אנחנו בחרנו בפשטות: אומלט עם פטריות ובצל. בתום ההזמנה הונחו לפנינו שתי צלחות גדולות ריקות, מבטי ומבט ארוסתי הצטלבו והבנו שזה הזמן לצאת לדרך.

תפסנו את הצלחות ופנינו למזנון אשר מעוצב בסגנון שוק איטלקי. תוך כדי שאנחנו מסיירים במזנון ונתקלים בכמה מאכלים מוכרים, צדו את עיננו מספר לא מבוטל של הברקות מרעננות ומעניינות שמצאו מקומן בצלחת תוך שניות ספורות.  הצלחות התמלאו בכל טוב, ו"הלבן של הצלחת" נעלם מענינו: גבינות, סלטים, מאפה תרד, מיני בליני עם גבינת שמנת וסלמון, לחמניות ביס, פרוסות לחם טריות ורכות...ודי, חזרה לשולחן עם צידה לא רעה כלל.  

מנה שבהחלט ראויה לציון והערצה הייתה המיני בליני (מעין פנקייק מלוח) עם שכבה של גבינת שמנת ומעליה מונחת פרוסה של סלמון כבוש. הבליני היה תוספת מקורית לארוחת הבוקר וטעים להפליא. השילוב בין השמנת לסלמון ובלילת הפנקייק היה בהחלט איזון מושלם של טעמים שמתיישבים בחך ומעלים חיוך קטן על השפה. מנה שבהחלט הותירה עלינו רושם.

החביתות הנהדרות הגיעו אלינו במהרה, זאת על אף כמות האנשים הגדולה שפקדה את המסעדה בבוקר יפה שכזה. נקודה לשיפור מבחינתנו, היא אי היכולת לחמם את המאפים והלחמים. לסיום הזמנו שתיה חמה ושוב הגיש לנו המלצר החביב צלחות ריקות – החלק האהוב עלינו. הפעם קצת יותר קטנות.

מזנון הקינוחים העשיר, גרם לנו לפזול לכיוונו עוד מהרגע הראשון שצעדנו במסעדה. בעודנו אוכלים את ארוחת הבוקר המהנה, ידענו שהסוף יהיה טוב לא פחות. שמנו פעמינו לכיוון מזנון הקינוחים השופע והצבעוני.  את הצלחות עיטרנו בסופלה שוקולד, קרם ברולה, עוגת שוקולד עם אגוזי לוז ועוגת גבינה. הקינוחים מגיעים במנות קטנות ומתוקות ומהוות סיומת מדהימה. אחרי ארוחת בוקר מפנקת ביותר בליווי האישה האהובה, מה צריך עוד? 

האיש שלנו

טל, אחראית המשמרת במסעדה, ארחה וליוותה אותנו כהוגן מהרגע הראשון. כבר שנתיים וחצי שמסעדת LUCCA היא חלק בלתי נפרד מחייה.

הצלחנו "לחטוף" את טל מדי פעם ולשמוע ממנה עוד פרט קטן על "הבייבי LUCCA" שלה. תוך כדי שיחה על חווייתה האישית במסעדה, דואגת טל להיענות לבקשת לקוחות, לברך בבוקר טוב אורחים נוספים ולבקש מהמלצרים לטפל בכמה עניינים – בהחלט אחראית משמרת רצינית ומסורה, יישר כח! טל, בחייכנות ואדיבות מופתית עושה עבודתה נאמנה ונותנת את כל כולה למקום.

חשבון בבקשה

ארוחת הבוקר כוללת ביצים לבחירה (יש גם שקשוקה), שתיה קלה וחמה, צלחת מזנון לארוחה וצלחת מזנון לקינוחים. עלותה 64 ₪ ליחיד או 118 ₪ לזוג .

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בליקר סטריט בהרצליה
053-9442981

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמרי וידל

הזמן עושה את שלו
מיטבול - המבורגר של אלופות
לומדים לעשות בשר
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה