נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שווה במיוחד

הים. כן, אותה צורת נוף פשוטה וזולה הנפרשת למרגלותיהם של הסועדים במצדה היא אחת המעלות המובהקות של המקום. אמנם, זהו לא תוצר של מיליונים שהושקעו, אבל אוכל עם נוף לים, הוא פשוט לא אותו האוכל, או כמו שפרוסט כתב במילותיו האלמותיות:  "And that has made all the difference"

מנה מנצחת

מה שטוב במצדה הוא שיש לה הרבה מנות מוצלחות. נכון, הז'אנר הוא לא גורמה מפונפן, אבל טעים שם, וזה הרי מה שבאמת חשוב. בתור מי שסעדה בעבר במצדה היה לי קל לבחור את המנה המנצחת של הערב: מנת פתיחה בדמות פטה כבד עוף בקונפיטורת בצל וסילאן עם טוסטונים (39 ₪). אמנם מנת פתיחה שכיחה אבל במצדה היא אחת מהטעימות ביותר שטעמתי, ותאמינו לי, טעמתי. גם קרפצ'יו סינטה עם שמן זית, רוקט, לימון, צנוברים ופרמזן (46 ₪) שהוגש עם לחמניות היה מוצלח למדי ואפילו בן זוגי, שמבחינתו העזה משמעותה להזמין חזה עוף ולא שניצל, הסכים לטעום לראשונה בחייו מהבשר הדק והעסיסי (חזה העוף זכה לאישור המאותגר קולינרית). עוד מנה מעניינת היא מנת סלט קיסר (44 ₪) בתוספת שרימפס (14 ₪). הטוויסט של השרימפס בהחלט שידרג את הסלט, רק חבל שרוטב הקיסר לא היה דומיננטי יותר.

אמנם טעמנו רק קינוח אחד, אך הוא בהחלט מספיק להכתרה: עוגת גבינה עם קרם פרש ופירות יער. בן זוגי היה עדיין מפוצץ מהחזה עוף כך שנאלצתי להתמודד עם הענן השמנתי והמלבני לבדי. ואכן, זו התמודדות קשה לא לסיים את כל הקינוח (או לחילופין לילל כל הלילה מרגשות אשמה), אך הצלחתי איכשהו, עם משמעת שאין לי, להשאיר ביס אחד לפרוטוקול. לכל מקום אהוב יש את המנה שתחזור אליו במיוחד כדי לאכול אותה שוב, במצדה זו בלי ספק עוגת הגבינה.

D.N.A

מצדה היא מסעדה-בית קפה-בר שיכולה להפוך להיות כל מה שתרצו שהיא תהיה: מקום מעולה לדייט שלא יהיה חנוק ולא רועש, אלכוהולי מעט אך נעים, אתר מצוין לקחת את המשפחה לחגוג יום הולדת או את המחלקה לחגיגות מינוי מנהל מחלקה חדש, לוקיישן מגניב ליום שישי בצהריים אחרי הים, או לארוחת בוקר עם החברות. אתמול שאלה אותי חברה איזו חיה אני והתפלאה לשמוע שמעולם לא תהיתי על שאלה זו. לפחות מצדה לא צריכה לשבור את הראש - היא זיקית.

בחודש הקרוב, כך התברר לי לאחר שיחה עם יערה, מנהלת המסעדה, עתיד להשתנות התפריט, כמו שקורה אחת לשנה וחצי. לא התאפשרה לי הצצה לבייבי החדש שעדיין בתהליך של בנייה ופינישים אחרונים אבל הובטח לי שיש למה לחכות - רשמו ביומנים לבקר החורף הקרוב במצדה.

הפתעת הערב

בן זוגי הסכים לטעום קרפצ'יו ופטה כבד והזמין חזה עוף במקום שניצל! אם נתעלם ממה שזה אומר על הבן זוג (אף אחד לא מושלם), מבחינתי זה אומר הרבה על המקום. כל הכבוד למצדה - מה שלא עשתה שנה של זוגיות עשה ביקור אצלכם.

חשבון בבקשה

פטה כבד עוף - 39 ₪

קרפצ'יו סינטה - 46 ₪

סלט קיסר - 44 ₪, תוספת שרימפס - 14 ₪

גרבלקס סלמון - 34 ₪

אסקלופ חזה עוף מושחר בגריל בתוספת צ'יפס - 58 ₪

עוגת גבינה עם קרם פרש ופירות יער - 34 ₪

כוס יקב הבית קיטרון - קברנה סוביניון - 40 ₪

הפוך גדול - 15 ₪

 סה"כ: 324 ₪.

 

* מדור פרסומי.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אם כל הארוחות
ללקק את האצבעות בלוקה
אותו דג רק אחר
אומרים לנו שיש (סוקו) סושי כשר
מסע אל לוקה
יש סושי אחר, בגבעתיים
יש סושי אחר, בגבעתיים
אוקיאנוס סוער
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה