נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בוקר טוב!
יש משהו מעודד בברכת ה"בוקר טוב" הקבועה של עובדי הבנדיקט. לא משנה מתי תגיעו, יקדמו את פניכם בבוקר טוב חייכני, ויגרמו לכם לשכוח את כל הטעויות שהספקתם לעשות היום ולהרגיש רעננים ומלאי מוטיבציה לקראת היום החדש. גם אם הוא מתחיל באחת עשרה בלילה.הבוקר של חברתי תמר ושלי התחיל ב- 19:00 בערב. יום לימודים ארוך ומייגע עבר על כוחותינו עד לשעה זו, והגענו מורעבות ומלאות מוטיבציה לחוות את כל מה שיש לתפריט להציע. התפריט בבנדיקט מורכב מארוחות בוקר, אך אוחז בהגדרה הרחבה ביותר של המונח "ארוחות בוקר" שתוכלו להעלות על הדעת. חובבי הבשר יוכלו לטרוף כאן סטייק אנטריקוט שמעליו שתי ביצי עין בתוספת הום פרייז, או שלושה המבורגרים קטנים על רושטי תפוחי אדמה. אפשר למצוא כאן גם נקניקיות עם שעועית במסגרת הבוקר האנגלי, ואפילו צלעות חזיר. מי שכל זה גורם לו למחושים קלים באזור הלב, יכול להסתפק בכמה מנות קטנות, צבעוניות ומשתלמות למדי, מאגף הראשונות, וגם חובבי המתוקים ימצאו כאן אושר רב בגזרת הפנקייקים.

בחירות מנצחות
מפאת גודלו ורבגוניותו של התפריט, תיאלצו להסתמך על טעם אישי ועל הרבה אסרטיביות בבואכם לבחור מה לאכול. אבל הבוקר הוא לא שעה נוחה להכרעות קשות ולכן, אם זכיתם לקבל את טל המלצר לשירותכם, ברכו על מזלכם הטוב. אנחנו ממליצות בחום לתת לו לעשות בשבילכם את כל ההחלטות, להישען לאחור וליהנות מבריזת הבוקר שנושבת מהים, או אולי מהמאווררים. כך עשינו אנחנו, וחיוך האושר שהתפרש על פנינו בסופה של הארוחה, העיד שנהגנו בחכמה.

רוב הארוחות כאן מלוות בסלסלת לחמים, סלט ירוק ומשקה לבחירה. עד כאן, מזכירות התוספות ארוחות בוקר עירוניות רבות, אך השוס טמון במשקה. במקום קפה או מיץ סטנדרטיים, תוכלו לקבל, אם תרצו, משקה שמפניה מבעבע וחגיגי במיוחד. אני בחרתי בקיר רויאל שעינג אותי בצבעו האדמדם ובמתיקותו האלכוהולית, ואילו תמר התפתתה לשמפליצ'י - שמפנייה בטעם לי'צי, עם ליצ'י עגול ושמנמן בקרקעית הכוס.


כוכבים גדולים באים במנות קטנות
הארוחה הסקנדינבית שהזמנו כללה פילה סלמון עסיסי, שנח על מאפה תפוחי אדמה המכונה כאן רושטי, אבל מזכיר יותר קוגל אשכנזי בשל עוביו וצורתו הרבועה. החלמונים במנה סופקו על ידי רוטב הולנדייז עשיר, ושלושה גבעולי אספרגוס הוסיפו נופך אצילי. מנת אג - בולס חשפה מקוריות ונדיבות, בזכות כדורי אומלט תפוחים, פרי פיתוחו של השף ושפע של שרימפסים משמחי לב ובטן. אבל עם כל הכבוד למנות מן הים, הכוכבת האמיתית של הארוחה הייתה המנה האחרונה. זו שכמעט פספסנו מטעמי שובע מופרז, אבל טל הזהיר אותנו שאסור לעזוב בלי לטעום אותה, וכבר הבנתם שאנחנו עושות כל מה שטל אומר. שלושה פנקייקים שמנמנים וזהובים נחו זה על זה, מרוצפים במטבעות שוקולד לבן, מלווים באספרסו לוהט וברוטב מייפל איכותי. היינו שבעות למדי עוד לפני הגעת הפנקייקים, וידענו שאנחנו מגזימות, שביס נוסף ועוד אחד כבר יהפכו את המסע חזרה הביתה לבלתי - אפשרי כמעט. הצלחת המבהיקה שהותרנו בסוף העידה על חולשת האופי שלנו, אך בעיקר, על איכותו המזהירה של הפנקייק המושחת ביותר שטעמנו מעודנו.

חשבון בבקשה
פלפל קלוי – 18 ₪
פטריות פורטובלו עם גבינת עיזים – 24 ₪
אג בולס שרימפס – 73 ₪
בוקר סקנדינבי – 96 ₪
פנקייק שוקולד לבן ואספרסו – 38 ₪
סה"כ – 249 ₪

 


*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של אירית שנהב

הרבה מעל הממוצע
בליני נכנעת לאהבה
להתאהב בג'ויה
על פסגת קימל, בגלבוע
מסע אל 206 דגים
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה