נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מעושרת בחלקה
בכל פעם שמזדמן לי לפקוד את מתחם G לצד מגדלי YOO', אני מרגישה קצת כמו בסצנה מ"מעושרות", במובן החיובי. אני מתמלאת גאווה תל אביבית וחשה מתחככת בשועי עולם (או לפחות בעשירי תל אביב). כולם שם תמיד נראים לי כמו השמנה והסלתה של העיר, למרות שאני יודעת בוודאות שרובם, או לפחות חלקם, הם סתם אנשים רגילים כמוני שקפצו לסופרפארם הכי קרוב, שנמצא במקרה במגדלי G. גם אני גרה מרחק יריקה משם ואלוהים עדי שכל קשר ביני לבין מגורים במגדלי YOO תלוש לחלוטין אבל עדיין - מותר לבחורה לחלום לא?

השבוע ביקרנו שוב ב- G. הפעם, בנוסף לסיבוב הדאווין הרגיל של בחינת חנויות המעצבים החדשות, היינו גם רעבים, אבל למשהו לא כבד מדי. כבר זמן רב שאנחנו זוממים על "רביבה וסיליה", עוד מהימים בהם הסניף היחיד והמיתולוגי היה זה המקורי ברמת השרון. מאז ועד היום, נכנענו לעצלנות שהכריעה אותנו מלנסוע רמת - שרונה, אבל עכשיו, כשהסניף נמצא ממש מתחת לאפנו – תמו התירוצים.

משהו (כאילו) קליל
ישר כשנכנסנו למקום, חיכתה לנו הפתעה חזותית: מבחוץ נראית המסעדה כמו חנות מיניאטורית, אך מרגע שעוברים את מפתן הדלת נגלה עולם ומלואו. מסעדה גדולת מימדים ומפוצצת אנשים ולא מעטים מהם – כאמור - אוחזים בסיגר ומדסקסים בענייני מניות, מציעה מקומות ישיבה בחוץ ובפנים על הבר הרחב המאכלס על דלפקו צעירים ומבוגרים כאחד. מה שמשותף לכולם היה לא המצלצלים בכיסיהם אלא דווקא הרצון למתוקים ועל כך עוד ידובר בהמשך.

לאחר שסיימנו לבחון את האוכלוסייה (נשבעת שהייתה שם מישהי מ"מעושרות"- אבל באמת!) עברנו למנות הראשונות: רביולי ריקוטה ברוטב חמאה ומרווה (44 ₪), סביצ'ה פלמידה לבנה עם ארטישוק, רוטב יוגורט, זיתים וכוסברה (54 ₪) ולמרות הבטחות השווא שפיזרנו לעצמנו על קלילות יתרה - גם מאפה תרד עם גבינת סטרקינו, מוצרלה, לבנה ועיזים (46 ₪). מאיפה להתחיל? הסביצ'ה היה מעולה וטריותו שיחקה תפקיד מרכזי וכשהוגש מאפה התרד נרשמה הפתעה ויזואלית. תשכחו מכל מה שהכרתם, ברביבה וסיליה המאפה מגיע בשתי טורטיות חמודות ממולאות בכל טוב – מפתיע ומעולה. למרות הפתעת המאפה, את ליבנו כבשה דווקא מנת הרביולי שהגיעה בצורת שלוש בצקיות שמנמנות ומענגות, כשלהפתעתנו התעלה הבצק והיה מרגש אפילו יותר מהמילוי. להגיע לדרגת שלמות בבצק של רביולי זו משימה לא פשוטה שרק קונדיטוריה כהלכתה יכולה לעשותו היטב. 

עיקר העניין
למנה עיקרית חלקנו פילה דניס על פנקייק תירס ברוטב סלק והדרים (98 ₪) - מנה מצוינת שהדגימה איך קם הגנן והיכה את המלפפון - למרות שהדניס היה טרי ועסיסי והשתלב נהדר עם הרוטב, פנקייק התירס הממזרי גנב את ההצגה ועשה במנה נפלאות. שווה ביותר. אבל עם כל הכבוד לדגים ולרביולי, אנחנו כאן בשביל המתוק מתוק הזה, שפרסם את רביבה וסיליה. מאחורי ויטרינת ההפתעות מסתתרים שלל חטאים מתוקים, רק תצביעו ותבלסו. דבר ידוע הוא שלהעמיד אותי ואת בחיר ליבי מול ויטרינה כזאת - זהו חטא לא קטן לאנושות כולה. איך אפשר לבחור מבין כל הניסים והנפלאות הללו? לא הייתה ברירה. מישהו חייב לעשות את העבודה הקשה.

פצחנו בשכבות של קרם מסקרפונה שביניהם בישקוטי, שכבת מסקרפונה תותים באמצע ומעל תותים טריים (38 ₪). בדיוק כמו שזה נשמע - מנה מעלפת ומאלפת. קינוח אליפות. למרות שהיה קשה להתרגש ממה שבא אחריו, הצלחנו לעשות את העבודה: גם קינוח קרם הפיסטוק (39 ₪) נעלם אל קרבנו כאילו מעולם לא הוגש בצק עם קרם שקדים, שוקולד לבן, דובדבני אמרנה והמון קרם פיסטוק.

סוף טוב הכל טוב
ישבנו מעולפים ורוויי סוכר, מלאים ומאושרים. בשלב הזה קצת איבדנו את פוזת הכאילו - עשירים -שעברו - על - הדרך ותיכף עולים על מונית ספיישל שתיקח אותם 25 שניות עד הבית, ועברנו לפוזת המעולפים שאכלו ללא הכרה ועכשיו צועדים ברגל עד הבית כדי להרגיע את המצפון ולשרוף קלוריות של רבע רביולי. היה כיף. למרות שלא נגור בYOO  בקרוב, לרביבה וסיליה בוודאות נחזור. יש לפחות עוד חמישה קינוחים שלא טעמנו...

חשבון בבקשה
רביולי ריקוטה - 44 ₪
סביצ'ה פלמידה - 54 ₪
מאפה תרד - 46 ₪
פילה דניס - 98 ₪
קינוח קרם פיסטוק - 39 ₪
קינוח קרם מסקרפונה - 38 ₪
סה"כ - 319 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה