נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מקומות לאירועים קטנים הופכים מבוקשים יותר ויותר בעת האחרונה. אם בגלל המצב הכלכלי, או בגלל אותם געגועים לאירועים קטנים ואינטימיים שהכרנו פעם. את אותם הפקות גרנדיוזיות, במות מופעים ואטרקציות בשלל צבעים וצלילים מחליפות האינטימיות, הצניעות ושמחתם של הקרובים באמת, בלי הצורך להרשים אורחים מוכרים פחות. אותם מקומות לאירועי ראווה התחלפו עם מקומות לאירועים קטנים. גם אותן חברות שנהגו לסיים שנים מוצלחות באירועים מרשימים, תיגמלו עובדים בערב חברה מושקע או הזמינו סדנת גיבוש מוצלחת, נוהרות אל אותם מקומות קטנים לאירועים. עם אותם מקומות לאירועים קטנים, באים גם התקציב השפוי, ההפקה הצנועה ואירוע שווה לא פחות.

מה זה אומר?
מקום לאירוע קטן הוא כל מקום אשר יכול לאכלס כמות של עד 250 משתתפים מצד אחד, אבל גם כזה שכשיימצאו בו רק 80 משתתפים, הם לא ירגישו שהמקום ריק. מקום לאירוע קטן הוא בדרך כלל יותר ורסטילי ומתאים לסידורים שונים ומגוונים, אם באירוע בסידור קוקטייל, בסידור תיאטרון או סידור בנושא שולחנות עגולים - כל סידור ואופי האירוע אליו הוא מותאם. היתרון האמיתי של המקומות לאירועים קטנים הוא שניתן להתאימם לכל סוג של אירוע.

מקום לכל אירוע
מקומות לאירועים קטנים נמצאים במתחמים רבים ובסוגים שונים ומגוונים. הם יכולים להיות חדרים פרטיים במסעדות, אולמות קטנים לאירועים בבתי מלון, אולמות כנסים קטנים במרכזי קונגרסים, אולמות לאירועי בוטיק, מועדונים קטנים למסיבות או אפילו כיתות לימוד קטנות בבתי הארחה. חשוב מאוד להתאים את אופי המתחם לאופי האירוע, זהו אחד הכללים הבסיסיים ליצירת אירוע מוצלח.

כאשר באים לבחור מקום לאירוע קטן חשוב להקפיד על מספר כללים:
1. וודאו שהמקום מבודד פיזית ואקוסטית ממתחמים נוספים על מנת שתוכלו לחגוג את האירוע בפרטיות מושלמת.
2. בדקו האם המקום ערוך לקיים את האירוע מבחינה טכנית - האם קיימים כל העזרים הדרושים לאירוע או שיש צורך בהזמנת שירותים נוספים מגורם חיצוני (כדון הגברה, מקרנים וכדומה).
3. מקום קטן כמו גם כל מקום גדול לאירוע, חייב להצטייד ברישיון עסק.
4. הקפידו לשאול על סידורי האבטחה וסידורי החניה במקום.
5. הדבר הכי חשוב - בדקו את רמת השירות של הצוות התומך ורמת הניקיון הכללית במקום (והשירותים בפרט).

לסיכום
מקום לאירועים קטנים הוא כורח המציאות הכלכלית החדשה. מקומות אלו יכולים לחסוך לכם הון של כסף ועוד משאבים יקרים נוספים, שלא תמיד נמצאים בזמין. כלומר, אין סיבה לוותר על קיום אירוע בגלל משאבים דלים ומקום לאירועים קטנים יכול להיות פתרון טוב לאירוע אינטימי ואיכותי. חשוב לזכור שגודל האירוע לא משפיע באופן ישיר על הצלחתו ואולי אפילו להיפך. באירועים קטנים, אותה אווירה חמימה ואינטימית שאתם מבקשים להקנות למשתתפים בו תעבור ביתר קלות ולכלל המשתתפים, כך שכולם ירגישו חלק מהאירוע.
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טל פנחס

לשמוח, לא לפסוח
בין הטיפות
אחרי שתתאוששו...
סופגנייה בראש טוב
על צלחת שמחתנו
יש שבועות שפשוט מתחשק...
סילבסטר 2014 במסעדות
אילת, חגים ומה שביניהם
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת