נגישות
נגישות

יאן-יאן - yan-yan ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על יאן-יאן

משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מסעדה סינית טעימה מאד ובעלת בית מקסימה
4.5
29/07/16

חזרנו למסעדה לאחר תקופה אחרונה וציפיותינו לא נכזבו. האוכל היה טעים מאד, מגוון ומטובל במידה הנכונה. המחירים סבירים בהחלט . המיקום העיצוב במעבר בין מבני האבן מוסיפים לאווירה הנעימה במקום... , השרות מהיר ואדיב בניצוחה של בעלת המקום המקסימה. אין ספק שנחזור שוב לסעוד במקום ונמליץ בחום לכל חברינו. רחל ומשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal ואופיר - תמונה
Tal ואופיר מבקר מתחיל
אוכל מצוין, שירות מעולה, אווירה ביתית!
5.0
26/07/16

אני מכירה את המסעדה לא מעט שנים והיא לא ירדה ברמתה ואפילו משתפרת. המנות טעימות מאוד (רוטב סצו'אן מעולה) גדולות ומשביעות. המסעדה הסינית הטובה ביותר בארץ. היינו ארבעה סועדים, ושילמנו... בממוצע 60 ש"ח לסועד על מנה ראשונה ועיקרית. המסעדה ממוקמת באמצע חצר יפה ומשוחזרת בעיר התחתית בחיפה, מה שמוסיף לאווירה. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
liav.tei - תמונה
liav.tei מבקר מתחיל
מסעדה סינית צנוכה, עם אוכל מצויין במחירים אטקרטיביים ומנות נדיבות
5.0
18/07/16

אוכל סיני איכותי, ממרכיבים איכותיים במנות נדיבות ומחירים אטרקטיביים. האווירה במסעדה ביתית ושקטה, והשירות נעים. נהנינו מהמגוון הרחב של מנות מסוגים שונים - ביניהן מרק טום יאם, עוף בלימון,... ירקות מוקפצים עם טופו ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
15/07/16

היינו בערב, הזמנו אגרול, הגיעו שניי רולים נוטפים שמן, הזמנו אטריות עם עוף, הגיע מנה יחסית קטנה עם עוף מועט וצמיגי, הזמנו גלידה שלזכותה ניתן לאמר שלא הייתה מתוקה מאוד אך קטנה מאוד, מקום... לא משהו מבחינת עיצוב ואוירה, סתמי עם מחירים ממוצעים ואוכל סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lev - תמונה
Lev מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
5.0
09/07/16

מסעדה עם אוירה מצוינת. האוכל מעולה ואותנטי! תמיד כשאני מגיע השירות יוצא מהכלל. מחיר המנות אינו יקר (עד 70 שקל למנה) למרות שהן נדיבות ביותר. בארוחה האחרונה שלי חגגתי יום הולדת, ונהניתי... מכל רגע. מושלם לאירוע עם החברים או המשפחה. מסעדה שהיא מוסד חיפאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 5 ביקורות
מקום מופלא
5.0
09/07/16

מקום חבוי בסמטה נאה בעיר התחתית המתעוררת. את המסעדה גילינו במקרה ואנחנו לא מפסיקים לפקוד אותה! לא ברור איך היא לא ידועה בכל הארץ! משפחה מקסימה שמכינה אוכל סיני מעולה ומוקפד, באווירה... לבבית וחמה. חובה ללכת על הדים-סאם למיניהם ומנות הברווז. מדובר בברווז בטכניקת בישול סינית מסורתית שעובר שעות של ריכוך בציר ארומתי לפני שהוא מוגש עם רוטב תפוזונים או פריך. הכל במקום עשוי בעבודת יד! וההשקעה מורגשת בכל ביס. שווה שווה שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
מעולה
4.5
22/06/16

מסעדה עם מחירים סבירים, מאוד טעים! המנות גדולות ומספקות והשירות נעים. האווירה טובה ובכללי כיף. שווה ללכת בשביל האירוח והמנות הטעימות. הזמנו מרק תירס ועוף סאיטה ועוף בסצואן והכל היה... מצוין, נהנו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Grinfeld - תמונה
Grinfeld 2 ביקורות
יאן יאן כי סין זה כאן
5.0
04/06/16

את יאן יאן אני מכיר שנים וכבר בביקור הראשון לפני כשנה נקסמתי מהמקום, בשנית בילינו במקום ביום נולדתי בנובמבר האחרון ונהננו מאד מאד מערב שישי של ארוחה מלאה בת כמה מנות , ליום נישואינו... היום החלטנו לחגוג במקום שוב ומה אגיד , חוויה קולינרית אמיתית שכללה מרק וונטון /תירס , אגרולס מדהימים עם סלט גזר/צנון , אורז מטוגן עם שניצלונים ומגוון מנות מוקפצות טעימות טעימות וגדולות עם בקר עוף וכמובן הברווז הצלוי שהשאיר טעם של עוד, את הכל שטפנו עם בירה קירין יפנית קרה קרה , לקינוחים שיש בהיצע כבר לא נשאר מקום (אננס ובננה מטוגנת יחד עם גלידת ליצי וקוקוס ) אך טעמנו אותם בביקור הקודם והיוו פינלה לארוחה סינית אמיתית!! מחירים נוחים לכל נפש ומתאים מאד למשפחות עם ילדים או סתם ארוחה לזוג אוהבים אז באמת תודה לצוות המדהים של סי ואם אתם רוצים לחוות ולהיות בסין לכמה שעות זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
אוכל סיני טעים ואותנטי
4.8
28/05/16

סוף סוף אוכל סיני אותנטי, ועוד בצפון! באנו כבר כמה פעמים לנסות מנות שונות, יצאנו מרוצים בכל פעם. לא זול במיוחד אבל מומלץ בחום, לא לפספס את הדים סם והברווז הצלוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
אוכל טעים ושירות מדהים(:
4.8
25/02/16

המלצרית הייתה מקסימה ונראה שלכל העובדים באמת אכפת שאנחנו נהנים ושהכול בסדר. הזמנו 4 עסקיות והיה מצויין. לבסוף, הזמנו קינוח ענק של פירות מטוגנים וגלידה וקיבלנו תה על חשבון הבית. השירות... מעולה, האוכל מדהים! הגענו למקום במקרה ואנחנו ממש שמחים שזה קרה. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה