נגישות
נגישות

יאן-יאן - yan-yan ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על יאן-יאן

מנעול הצפון - תמונה
מנעול הצפון מבקר מתחיל
המסעדה לאירוע במקום ובאווירה מיוחדת
4.5
15/11/16

כל הגעה למסעדת יאן יאן היא חוויה מחדש. השירות מאוד אדיב ויעיל. האווירה נעימה והארוחה טעימה. גם התמורה ,למחיר שאינו גבוה במיוחד,היא בהחלט הרבה מעל למצופה. המנות נדיבות ומוגשות בצורה... אסטטית ביותר. ברקע היתה מוזיקה נעימה והמסעדה מוארת ואינה אפלולית כך שגם ניתן לקרוא את התפריט וגם לראות את האוכל המוגש לך. המסעדה מומלצת ביותר לזוגות,משפחות,מטיילים עוברי אורח ולכל מי שרעב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 2 ביקורות
מומלץ בחום רב
5.0
11/11/16

האוכל מצויין מנות גדולות ועשירות. ממולץ לארוחה משפחתית וגםעפ חברים שמוכנים לחלוק יחד את המנות ולטעום מהכל. יחס חם של הצוות ובמיוחד שרות אישי של סי בעלת הבית המקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Grinfeld - תמונה
Grinfeld 2 ביקורות
יאן יאן הסינית שלי בחיפה כמובן
5.0
07/11/16

יאן יאן זו לא עוד מסעדה , זו ח ו ו י ה! כיף להגיע למקום חמים ונעים כמו בית סיני אמיתי מעוצב כראוי בצבעי הממלכה, מיד מקבלת אותכם סי עם חיוך מקסים ומזמין , ישבנו והתענגנו על מבחר מרקים... שהבולט בהם מנה של מרק אטריות עם ברווז ושפע ירקות טריים וקראנציים , יעלו ויבואו אגרול ביתי נהדר עם רוטב חמוץ מתוק, אורז מטוגן , פתאיי, עוף בלימון , מוקפץ בקר, ברווז פריך ועוד מעדנים שמוגשים על פלטות מחוממות כך שהמנה נשארת חמה לאורך כל הסעודה, את כל זה שטפנו עם בירה kirin יפנית מהחבית מיוחדת במינה, קינוח של בננה מטוגנת טובה מאד בליווי גלידת ליצי קוקוס ומנגו חתמה ארוחה סינית אותנטית כיפית במיוחד. מומלץ בחום רב לזוג , משפחה עם ילדים או אפילו סתם עם חברים, מחירים שווים לכל נפש ותמורה מלאה לכספכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ron - תמונה
Ron מבקר מתחיל
ביית
5.0
10/10/16

שנים שזו המסעדה הסינית שלי , אין מיסעדה שנותנת להרגיש כמו בבית כמו המסעדה הזו , סי המדהימה אפילו זוכרת איך אני אוהב את המנות , יחס מדהים מבעלי המסעדה שממש אכפת להם מהלקוח , מנות גדולות... מחירים שפויים , תמיד מזמין אקסטרא כדי שיהיה מיבחר טעמים , והכייף זה שנישאר להמשיך בבית את החגיגה . המקום לחגוג ולקבל יחס אישי , שהרי כמעט ולא קיים במסעדות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
אנחנו עוד נשוב
5.0
08/10/16

הגענו ליאן יאן בעקבות המלצות ונהנו מאוד, אוכל אותנטי טעים מאוד, גם לילדים יש מנות שאוהבים. שרות אדיב ובעלת בית מקסימה. המחיר הוגן כולל השתיה החריפה, הקינוחים טעימים והכל מוגש חם וטרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orian - תמונה
Orian מבקר מתחיל
ארוחה מעולה שירות כיפי ממש נהננו
5.0
24/09/16

איזה כיף לאכול אוכל סיני איכותי ממש חוויה בטוח שנחזור ובקרוב המנות טעימות וגדולות מומלץ להתחיל במרק לפני הארוחה שירות אדיב ומקצועי ואפילו קיבלנו בננה מטוגנת על חשבון הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itan - תמונה
Itan מבקר מתחיל
אוכל סיני אותנטי ומוגש עם חיוך
4.8
24/09/16

היינו משפחה של שישה אנשים בשישי בערב. זאת הייתה הפעם הראשונה שלנו במסעדה, ונהנו מאוד. בעלי המסעדה מאוד אדיבים, והשירות עם חיוך. מאוד נהנו מהמנה הוויאטנאמית, דים סאם עוף עם ג׳ינג׳ר,... מהברווז ברוטב תפוזים ומהקינוח של גלידת ליצ׳י וקוקוס ופירות מטוגנים. יתר המנות שלקחנו (עוף עם ירקות ושרימפס ברוטב צדפות) היו דומות בטעמים ויכול להיות שהבחירה שלנו לא הייתה מספיק מגוונת. נהנו מאוד מהמסעדה ובעיקר מהשירות ובטוח נחזור לאכול שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danny - תמונה
Danny מבקר מתחיל
אחלה מיסעדה אחלה שרות. נהננו
4.5
16/09/16

היינו ונהננו. אוכל ביתי משובח של פעם. החצילים בדום חריף מעולים . הוזמנו מיבפר מנות טופו ונן היו מגוונות בטעם. המרקים משובחים.השרות מעולה. בקיצור לא לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
goregirl - תמונה
goregirl 5 ביקורות
טעים מאוד ומגוון, שירות נהדר
4.8
10/09/16

ישבנו לארוחה משפחתית בשישי בצהריים. התפריט היה מגוון מאוד, גם לצמחונים. השירות היה אדיב ומסביר. המנות היו טעימות ונדיבות. המחיר היה שווה לכל נפש בהתאם לסעודה הגדולה שאכלנו. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ksenia - תמונה
Ksenia מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
24/08/16

אכלתי הרבה פעמים וכל פעם נהנה מחדש . שרות אדיב אוכל אותנטי שרות מהיר ונעים פאד תאי היה ממש טעים ועוד מרק תירס פשוט ולעניין ! משפחתי כולם נהנו מכל ביס מומלץ לחוויה משפחתית וחברים...... ממש ממש נהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה