נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 59

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

marina - תמונה
marina מבקר מתחיל
4.3
15/04/06

מסעדה יוצאת מן הכלל, שירות מהיר, מקצועי ואדיב. האוכל מאוד מאוד טעים וכמו כן גם הקינוח שקיבלנו על חשבון הבית היה מאוד טעים. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/03/06

בחום וחיבה מודים באופן מיוחד למלצרית מרים אשר ביחסה החם עושה חשק לבאו שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
17/03/06

אין מה להגיד... מעולה, אוכל גורמה, רק להסתכל, להריח ואחר כך לטעום. שירות מקצועי ומהיר, המצלרים חמודים, מצחקים (חובה להיות), מקצוענים ונדהמנו שהמלצר זכר את כל ההזמנה מבלי לרשום אפילו את... הפרטים הקטנים של הארוחה. מנות אחרונות, טעים. בעל המקום אדיב, נותן כבוד לכל האנשים, פשוט אחלה בן אדם. להזכיר שההפוך שיצא מעולה. מקצועי ביותר, אין הרבה מקומות שמעצבים את ההפוך כמו שצריך.מומלץ לבקר ולאכול המון ולהנות מהיחס האישי שמקבל כל לקוח מהמלצרים ובעל במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/02/06

דוזאן...המקום הכי יפה והכי טוב בשדרות בן גוריון אוכל ברמה עולמית מלצרים ומלצריות עם אופי ויופי והתנהגות נדירה ברמנים חולה עליכם פאדי::: בנאדם אחלה נותן כבוד שאף בעל בית עושה כמוהו... הבגדים שהוא לובש משהו ... אנחנו שתי בחורות אהבנו מאוד את המקום ... אגב הבחור עם הקוצים שעובד במטבח הוא נראה בן 20 בערך כוסון עולמי 90 אחוז אנחנו באות כדיי לראות אותו :) ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/02/06

פאדי, שלום רב!לקח לי מספר ימים כדי לחזור על עצמי אחרי המאמצים סביב לבר-המצווה של הבן שלי.בזמן הזה, קיבלנו אני ואשתי שיחות טלפון מהמשפחה והחברים מכל הארץ ושהשתתפו בשמחה שלנו ולאחר מכן,... סעדו אצלכם.אני לא מתכוון לחזור על מה שכבר נאמר באותו יום, בנוכחות שלך ושל מירים (ושל השף - זה נעשה ללא ידיעתי..).ללא יוצא מן הכלל, כולם חזרו והדגישו שהאירוע שארגנת הייתה ברמה הגבוהה ביותר, מכובדת והאווירה הייתה מאוד נעימה.קשה לי לדרג את הגורמים שהובילו להרגשה קולקטיבית זאת:- האם זה סידור השולחנות?- האם זה האווירה האינטימית והמשפחתית (ה- "ביחד")?- האם זה המקצועיות שלך ושל העובדים שלך, מהרגע שהכרנו ועד ש"סגרנו חשבון"?- האם זה הצניעות והקרבה שלך לאורחים שלך?- האם זה קשור "לנאום השיווקי" כאשר אתה מציג את עצמך וה- "אני מאמין" שלך מול הלקוחות? (ואני יודע שאלה לא רק מילים...)שים לב שלא דיברתי עדיין על האוכל... זה תחום נפרד לגמרי... פאדי, אני לא יכול לתאר במילים את איכות המוצרים, צורת ההגשה, התזמון והטעם (!!! WOW) - זו חוויה שצריכים לעבור כדי להבין.מיותר להוסיף שהכל היה בדיוק כפי שהבטחת שיהיה.פאדי, הפרסומת הראשונה כבר עשיתי לך באותו יום לאחר שנפרדנו. כעת אני רק משלים...תהיה בטוח שמכירים רבים שלנו יבקרו אצלחה אפילו שלא תדע אולי שהם קשורים אלי...אני מתכוון לחזור למסעדה היוצאת מן הכלל שלך עוד פעמים רבות - רק שנהיה בריאים ובשלום!תודה רבה ולהתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/02/06

אין מילים לשבח.המנות טעימות וגדולות.המחיר יוצא מהכלל.והשרות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/01/06

לקוח קבוע, אוכל מצויין, תפריט עשיר במטעמים, שירות מקצועי ומפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/01/06

מקום מדהים, בעל המקום מקסים ומנהיג אמיתי.למקום נכנסים רק אנשים על רמה ומכובדים. פשוט מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/01/06

wonderful place, we love it and visit every time we're in israel

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
4.3
14/01/06

היינו היום וכבר אנחנו כותבים המלצה חמה על המקום. החל באוירה המיוחדת דרך האוכל המצויין וכלה בשירות האדיב ומכניס האורחים. הגענו בקבוצה גדולה והספקנו לנסות מגוון של מנות. פתחנו במנות... העיקריות (קלמרי, ביף סטרוגנוף, אנטריקוט וחזה עוף בפטריות) - כולן מקבלות ציון גבוה בכל המרכיבים: מנות מוקפדות, אסטטיות, טעימות להפליא ולא פחות חשוב -בכמות מספקת. קינחנו במנות האחרונות המצויינות (אשר רק עבורן שווה לבוא ולשבת על כוס קפה): מלבי עם פירות יבשים, אגס שיכור מיין מצופה שוקולד, עוגת שוקולד שכבות מיוחדת ועוגת שוקולד חמה - לא פחות טובה, פרפה תמרים ועוגת קוקוס משובחת בהמלצת הבית.נהננו לא פחות מהכנסת האורחים החמימה והיחס האדיב של פאדי - הבעלים הכאריזמטי של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה