נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 58

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

et - תמונה
et 2 ביקורות
4.7
16/07/06

כל פעם מחדש באים למקום כשרוצים לקבל שירות מפנק ויחס אישי וחם של פאדי (בעל המסעדה), האוכל מעולה, העיצוב מיוחד ומזמין, האווירה מקסימה וחמה...ללא שום ספק, אחת המסעדות הטובות בחיפה (אם לא... הכי טובה), מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
5.0
08/07/06

לפאדי וכל הצוות, הייתי אצלכם עם משפחתי ביום שלישי שעבר ואני חייב להגיד כי היה שווה להפסיד את איטליה נגד גרמניה עבור אוכל מצוין ושירות מהמעלה הראשונה.תודה על הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/07/06

אוכל מדהים, שירות מקסים, בעל הבית בעל אופי נפלא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/07/06

אתמול חגגנו בדוזאן יומולדת לאמא שלנו, ואירחנו שם את משפחתנו המורחבת. מה אפשר לומר- אפילו במשפחה קפדנית כמו שלנו, היו לכל האורחים רק מילים חמות לומר. איזה אוכל משובח! מנות הפתיחה... הטעימות, הסלטים האסטטיים ואפילו הרוסט ביפ, שבשאר המסעדות לא עונה על הציפיות, היה עשוי בדוזאן באופן מצויין ובדיוק ברמת הצליייה הנכונה! שלא לדבר על הקינוחים המדהימים שמשאירים בפה טעם מענג ומיוחד (אגס שיכור בשוקולד- יאמי!). פאדי נתן לכולנו הרגשה חמה ודאג שנרגיש בבית. כשעזבנו, לקחו האורחים כרטיסי ביקור והבטיחו לחזור למקום. הייתי גאה על הבחירה שלי בדוזאן! תודה רבה לכם על הכל, ולהתראות בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/06/06

לפאדי ולכל הצוות, איננו יודעים במה להתחיל: ביחס האישי והחם, בשירות המעולה והקשוב או באוכל המענג והמגניב. אנו מודים לכולכם על הערב הקסום שחווינו ועל התחושה שקיבלנו שיש מי שדואג לנו ושמח... לשרתנו. עכשיו, אחרי שגילינו את "דוזאן" יש לנו כתובת לעצמנו ולהמלצות. הצלחתם לכוון את המיתרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/06

חגגנו יום הולדת בצהריים. האוכל מצוין, האוירה נעימה והשירות (המלצר לואי) מסביר פנים. פאדי תורם בהכנסת האורחים, בקיצור דוזאן - הרמוניה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלמוג בן-שחר - תמונה
אלמוג בן-שחר מבקר מתחיל
4.7
15/05/06

האוכל מצויין החל מן המנות הראשונות ועד האחרונות. אצבעות הסינטה בלתי נשכחות וכך גם האגס המבושם העטוף בשוקולד.בעל הבית אכפתי ומארח בלבביות רבה. השירות מצויין על פי רוב והאווירה במקום... רומנטית ונעימה במיוחד. אם נוסיף את גני הבהיים התלויים מעל, קיבלנו את המתכון המלא לערב מהנה במיוחד.* בהחלט נעים גם בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
29/04/06

האוכל טוב מאוד.האוירה מצויינת.היחס מעולה. בקרו אותנו בקומונת"ירדנה ארזי וחברים"וראו את המלצותינו מתאריך... 29.04.2006. http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=6947&smsMsg=

עוד פרטים
הוספת תגובה
דידי - תמונה
דידי 2 ביקורות
4.3
26/04/06

פאדי שלום,ראשית ברצוני לציין שכל פעם שאני מגיעה (מאיזור ת"א) זו חוויה מחדש.המקום עם אווירה מדהימה, האוכל מעוצב ויפה לעין וכל מנה טעימה יותר מהשנייה, המלצרים מקצוענים ונחמדים להפליא,... המקום עצמו מעוצב בטעם מעולה (שלך כמובן).פאדי, יש משהו שאין במקומות אחרים והוא חשוב ללא ספק וגורם לי בכל אופן לחזור שוב ושוב הוא היחס האישי שלך לכל אחד ואחד בנפרד, הכבוד שאתה נותן לאורחים שלך, הקירבה שלך, לעבור משולחן לשולחן, לחייך, לשאול אם הכל בסדר, אפילו לשבת מספר רגעים עם האורחים... פשוט אין מילים.בקיצור... מקום מדהים, אוכל מעולה, יחס חם ומי שרוצה להבין את כל שנאמר כאן חייב להתנסות.מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/04/06

WOW, this is what we have to say about Douzan! We have been in Israel for 10 days, 7 nights have been spent at the Douzan. We arrived mostly in the evenings; the atmosphere was... wonderful and invigorating thanks to Fadi and his team. Our children aged 3 and 11 loved the attention, smiles and the warmth of all the staff. The food is beyond delightful and tasteful. Look at us now stuck in cold Belgium and counting the days to come back… as soon as possible. Fadi we thank you so much for everything! Victor, Solange, Renata and Nino Nicola Smakelijk eten, Saha, Beteavon, Bon apetit!

עוד פרטים
הוספת תגובה