נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 60

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/01/06

אכלנו מספר פעמים אצלכם גם בחצר וגם בפנים היה אוכל נפלא ושרות נהדר וגם אוירה נעימה מאד נמליץ לעוד חברים בחיפה גג מחוץ לחיפה שיבואו ויהנו מהכל. תמשיכו כך ולתראות בשמחות. יהודית כרם... ומירה כרם שאוכלות הרבה בחוץ בשבתות ובחגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
4.0
24/12/05

לדוזאן, אתמול חגגנו משפחתי ואני ימי הולדת במסעדה שלכם ויש לנו רק תשבחות!!! האוכל היה מדהים, השרות טוב והמקום היה מעוצב יפה. כל הכבוד ואני בטוח שנשוב להתארח במקום. משפחת קיברי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/11/05

נכנסנו במקרה והתאהבנו. במקום, בממולאים ובאנשים. באנו לחגוג יום הולדת כפול לאמא וסבא ונהננו מאוד. העיצוב של המקום יוצר אוירה נעימה ונינוחה ממש תענוג לשבת, הממולאים של אמא ממש תאוה לחיך. ... תודה רבה, שרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/05

מקום מיוחד בסגנון עיצובו וייחודי באופיו, ממוקם במושבה הגרמנית בחיפה למרגלות הגנים הבהאיים. תפריט עשיר ומיוחד בסגנון אירופאי. מומלץ לבקר ולהנות ממגוון המעדנים והקינוחים הבלעדיים של... המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/10/05

רבותי !!! קראתי את התגובות, רובן אמיתיות, היו כמה פלצניות, של אנשים החושבים שהם מבינים באוכל גורמה, אז... ברצוני לומר לכולם, בראש ובראשונה כי בעל המקום, פאדי, הוא אחד ויחיד ביחסו לבאי... המקום, איש חם ורגיש מאוד, מפנק כל אחד באופן אישי, אדם מקסים, איש מקצוע כאדריכל המקום, וכמסעדן. מקבל את אורחיו בכבוד גדול, מקשיב לכל בקשה, האוכל !!! משהו, משהו !!!! אחלה, טעים מוגש בצורה יפה, הפרפה והמאלבי אין שני לו בכל מקום שאכלתי בחיי (ואכלתי בהרבה מקומות). ומילה למלצרים, יחס אישי וחם, ואפילו זריזים אני מבקרת הרבה מאוד במקום, וכשאני בחיפה אני חייבת להתישב לכוס קפה והמאלבי. יישר כח יא פאדי !! כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/09/05

הזמנתי מקום ל-20 איש. כבר בטלפון היו אדיבים ומאוד סימפטים. באנו בסיום יום טיול, עייפים ולא רעבים, חיכתה לנו קבלת פנים כמו שצריך אוהדת ומזמינה, שולחן מסודר טיפ טופ עם נוף נהדר לגן הבהאי... כפי בשיקשתי.אכלנו רק מנות אחרונות שהיו מצוינות, קיבלנו מלבי ע"ח הבית והסבר על המסעדה מפי פאדי בעל הבית. עיצוב המקום מדהים השירות נעים ומפנק. ישבנו כשעתיים ונהננו מכל רגע. כמובן שנחזור ונשתדל להמליץ על המקום המדהים לכמה שיותר חברים. תודה ולהתראות לפאדי והצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
10/09/05

הגענו באופן מקרי לחלוטין, התקבלנו ע" פאדי וקיבלנו הסבר היסטורי ואומנותי על המקום כולל סיור. המלצרית היתה מדהימה במקצועיותה ואדיבותה. האוכל פשוט מעולה טעים טעים , ישבנו מס' שעות והתכבדנו... במלבי המדהים ע"ח הבית. ברצוני לציין שאני לא מאוהדי המלבי אבל בהחלט השאיר טעם של עוד. מחירים ממש סבירים, מלוא התמורה לתשלום ויותר. ללא ספק בכל ביקור באזור אבקר במסעדה שנית ואמליץ בחום לאחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
10/09/05

היחיד מכל התגובות שקראתי עד כה והתקרב לאמת היה של האורח הירושלמי. הצורה היחידה בה המסעדה מזכירה גורמה, היא במנות הקטנות מאוד. הזמנו 5 מנות - פילה עגל, פילה לבן, סלט עוף מוקפץ, שרימפס... ואצבעות סינטה, ולקינוח פרפה תאנים ומלבי. המנות האחרונות היו טובות כפי שתואר ברוב התגובות. המנה הטעימה והמשביעה היחידה, היתה פילה לבן. מלבד השרימפס שהגיע עם אורז, כל המנות הגיעו עם אנטי פסטי, שהיה ברובו לא טעים (וזה מאנשים שאוהבים ירקות). מנת הציפס שהזמנו אומנם היתה ענקית (מספיקה לפחות ל4 אנשים) אך בעוד הצד החיצוני היה מטוגן ופריך, הפנים לא היה מבושל דיו. בשרימפס היו סה"כ 6 חתיכות קטנות, ובאצבעות סינטה 5 פרוסות דקות מגולגלות (הערכתי היא לפחות מ150 גר' בשר). פילה העגל היה חסר מעוף ויבש, וסלט העוף המקופץ היה דומה (עוף יבש וירקות שלא הוקפצו מספיק). בנוסף, שירותי הנשים היו מטונפים. את היחס האישי המהולל של פאדי לא זכינו לקבל, אך סה"כ שירות סביר בהחלט. והמחיר - כמאה שקל לסועד כולל קינוח ושתיה אחת. במחיר כזה אפשר למצוא מסעדות טעימות ומזינות בהרבה. לא מקום שאחזור אליו בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/08/05

מקום יפיפה עם עיצוב מזמין, נח ונעים - גם לעין וגם לאזור שיושבים עליו. האוכל מעולה מנות גדולות ולא קונבנציונאליות נטולות פוזה וטעים טעים . לכו על המלבי, מנה שבדרך כלל לא תעלה על דל שפתי... וכאן היא עשויה בצורה מדהימה שאי אפשר לעמוד בפניה גם אם אתה מפוצץ מהמנות העיקריות. בקיצור,מקום מעולה ומחירים הוגנים ביותר. פאדי,הבעלים, מקסים והמלצרים מאד נחמדים אבל עסוקים כל הזמן. הנאה באחריות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
26/08/05

בסה"כ הפתעה טובה,מסעדה נעימה עם אווירה מזרח תיכונית מיוחדת.מנות ראשונות נחמדות.מנות עיקריות (בשר) - סביר בהחלט הן בתימחור והן ברמה (אם כי הבשר לא הוכן כפי שנידרש - יתכן ויש נטיה ל well... done אצל השף??!). מנות אחרונות טובות מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה