נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 57

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/11/06

חיפשנו מקום מיוחד לערב מיוחד ואחרי שיחה עם פאדי, היה ברור לנו שזה זה. האוכל היה מעולה ובשפע, השירות היה אדיב ומפנק ופאדי תרם ונתן מכל הלב למען הנשים. לסיכום, זכינו לחוויה מיוחדת במינה... ונעימה במיוחד. המון תודה, ונשמח לחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/10/06

המקום מקסים, האוכל טעים ופאדי הבעלים מאד שירותי. הייתי ואהיה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/10/06

אכלנו ביום שישי האחרון. מומלץ מומלץ!!! שישה זוגות (הגענו מת"א) ורק מילים טובות יש לנו על המקום. האוירה הנעימה, האוכל המפתיע והשרות המעולה - יש להרבה בעלי מסעדות מה ללמוד מפאדי, בטוח... נחזור. טיפ - לקחת את הקופון הקינוח, שווה ועוד, התפריט במסעדה הרבה יותר עשיר ממה שיש כאן באתר -(למתחזקי האתר) אולי כדאי לכם לעדכן אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/10/06

רוצים להנות ? רוצים טעים ? רוצים עוד ? רוצים אוירה ב א מ ת ? ואח"כ לספר לחברים לכו לדוזאן , לכו לפאדי תבלו ערב בחיפה.. חוויה. טעים מפתיע ועוד פעם טעים. היינו ששה זוגות וכולם לבטח... יוסיפו המלצתם באתר זה. המנות גדולות ומכובדות. לא לחשוב פעמיים תבואו לאכול תבואו לשבת שם ואז תוסיפו גם אתם המלצתכם. אה כן ותבקרו בשרותים. ב ת א ב ו ן לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/10/06

מאז ביקורנו הראשון, שהיה בדיוק ביום הפתיחה של המסעדה המקסימה הזאת, כל נסיעה לחיפה כוללת גם ביקור בדוזאן. בשל האוכל המעולה, קבלת הפנים החמימה תמיד של פאדי, הנעימות של המקום, השירות וכו'... - הדברים ידועים. שלשום באנו עם זוג חברים לארוחת מנות אחרונות. אני מודיעה בזה לכל אוהבי האוכל המתוק, אניני הטעם באשר הם - אין, פשוט אין כמו הקינוחים של דוזאן, מהלבייה, פרפה תאנים, תפוח עץ בתנור, אגס שיכור - גן עדן, כיף אמיתי. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YAAKOV - תמונה
YAAKOV מבקר מתחיל
3.7
12/10/06

מקום נחמד ורומנטי.אכלנו פטריות ממולאות שהיו מעדן אמיתי.סטייק אנטריקוט בינוני למדי (אבל סטייקים זה מומחיות בפני עצמה אז לא נפסול על הסף).מנות הקינוח היו מעדן אמיתי.המקום מעוצב באווירה... מיוחדת.אבל גולת הכותרת הבעלים פאדי נאג'ר (ארכיטקט במקצועו) אשר יוצא מגידרו לפנק ולארח נראה טוב מאוד וסקסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/06

לפאדי המארח המושלם ולצוות המפנק, וזאת בנוסף לחויה הקולינרית ולאוירה המיוחדת שהעיצוב הנעים משרה על האורחים, כל הכבוד!נהנינו בפעם הראשונה, ובפעם השניה, ושוב ושוב החלטנו לאמץ את דוזאן... לפינוקים נוםפים לחיך ולנשמה.להתראות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/08/06

מה יש לומר?נקלענו לחיפה בשעת צהריים, חיפשנו סתם מקום לאכול, מקום לשבור את רעבוננו ונכנסנו שלא בכוונה ל"דוזאן". מצאנו מסעדה מעוצבת באיפוק ובחום, בעל בית נעים הליכות, מלצרים יעילים והכי... חשוב האוכל. הנאה צרופה מכל ביס, מנות נדיבות ומחיר סביר. אכלנו סלט לבנוני כמנה ראשונה (מספיק לשניים), אצבעות סינטה, קורדון בלו והתכבדנו בקינוחים של מלבי ואבטיח. נחזור לשם ונמליץ לחברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארילון - תמונה
ארילון מבקר מתחיל
4.7
18/08/06

הייתי אתמול במסעדה יחד עם אישתי.אין לי מילים לתאר את איכות המנות ואופן השירות.ממליץ מאוד על פלטה מעורבת ועל החציל המוקרם עם שלושה סוגי גבינה.מומלץ ביותר.ארילון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/07/06

זה הרבה שנים חשבתי שהגיע הזמן לשפץ את המושבה בגרמנית ולהקים כך מרכז בילויים בעיר חיפה. והנה בביקורי האחרון בארץ הופתעתי למצוא שדרה מדהימה ביופיה ותוססת חיים. אני מתוודה שהבחירה היתה קשה... היכן לסעוד. אחרי סקירת האפשרויות בשדרה החלטנו להצטרף לסועדים במסעדת דוזאן. אני שחי באירופה נדהמתי מהשרות למופת מעיצוב המסעדה והגינה ובעיקר היחס החם והאוכל הנפלא שהוגש לנו במקצוענות והמון תשומת לב. אני חושב שהמקום שבה את ליבי ואני טוען שזה היה הביקור הכי מוצלח במסעדה ישראלית. גם השילוב של באיי המקום והקונצפת של הבעלים ירשים כל מבקר ואני משוכנע שמי שאוהב אוכל טוב אך לא יקר ישוב שוב ושוב למקום. אני מאחל לבעלי המקם הצלחה ושיקפידו שהשרות והיחס כמו גם האוכל ימשיך להיות עמו שהוא עתה.מכל הלב,מנחם דגן,ברלין.

עוד פרטים
הוספת תגובה