נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 56

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
4.3
27/02/07

חיפשנו מקום שיהיה בו אוכל טעים אך לא פלצני מידי, שירות קשוב אך לא מציק מידי, אוירה כייפית אבל לא המונית מידי, זוג חברים מרסלה וגיא המליצו לנו על המקום, ועד היום אנו מודים להם!! מרסלה... היללה את החציל המוקרם ואנחנו גנחנו מאושר כשטעמנו אותו, גיא אמר לא לוותר על מנת פירות הים ואנחנו הרגשנו בגן עדן כשטעמנו אותה. קינחנו בעוגת קוקוס שמיימית וצ'אי הודי מתוק וטעים, ואצלנו דוזאן קיבל דוז פוואה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/02/07

הגעתי למסעדה עם חברות מהצפון (אסיה ומרינה) ופשוט התלהבתי מהנעימות, האוכל והשירות ממש תענוג. כאחת שמגיעה מהמרכז אני חייבת להגיד שהמקום פשוט שווה שיגיעו אליו מכל מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
31/01/07

מסעדה מדהימה, אוכל מעולה ויפה למראה.המסעדה עצמה יפיפייה.תקפידו על הגשה מהירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
21/01/07

אני מטורף על המקום מאז שהגעתי עליו פירסט טיים.בשבת האחרונה חגגתי לאימי בת ה-60 יום הולדת במקום. סמכתי על פאדי - בעל המקום וסגרתי איתו טלפונית תאריך שעה ומחיר. שום הוראות, שום בקשות.... ידעתי שאקבל דה בסט ואכן כך היה. המקום היה מסודר ומקושט בטוב טעם, אוירה חמימה ונעימה, אירגון ותזמון המנות הנפלאות. בקיצור, לא יכולתי לבקש יותר. מעולה! מומלץ לכולם.תודה לפאדי והצוות ו... רק בשמחות כולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peter - תמונה
Peter 10 ביקורות
3.7
15/01/07

לפני שאני בא לבקר במסעדה אני נוהג לבדוק את התפריט ומחיריו.למה בתפריט שלכם אין מחירים? בכבוד רב פטר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/12/06

חגגנו היום בת-מצווה לבת שלנו, אירוע של 90 איש שבאו מכל קצוות הארץ. קיבלנו אין סוף מחמאות על יופי המסעדה, השרות החם והנעים, האוכל המצויין ובשפע. הקשר שלנו עם פאדי וכל הצוות היה לבבי, עם... תשומת לב לכל פרט קטן.בקיצור - חוויה נפלאה!תודה לפאדי ולצוות.שרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/12/06

זוהי פעם ראשונה לביקורנו על לפי המלצת חברה שבאה למקום פעמים רבות. קיבל אותנו פאדי שהיה ממש נחמד ונעים, מצא לנו מקום למרות שהמקום היה מפוצץ, האוכל היה טעים מאוד, המנות היו גדולות במיוחד... ומוגשות יפה מאוד. אכלנו סקלופיני עוף ברוטב טריאקי, ללקק את האצבעות. רצינו לקינוח עוגת שוקולד חמה שהמלצר בפרוש אמר שהוא מוכן להביא מהמקררים אך ציין שהיא קפואה ואם ישים אותה הרבה זמן במיקרו היא לא תהיה טעימה.כל הכבוד ליושר וקינחנו במשהו אחר טעים. הילדים מקבלים כל מיני צעצועים לשחק כדי שההורים יוכלו לאכול בנחת.אנו ממליצים בחום להיכנס למקום ולהנות ובגדול וטוב שאפשר לסמוך על היושר.ולדוזאן! המשיכו כך ותזכו בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/12/06

מאוד מאוד מאוד נהנינו. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/06

חיפשנו בחיפה מקום לעשות בו עצירה קצרה למרק, בערב קריר, בדרך לקרובי משפחה בצפון והגענו במקרה לדוזאן. כמה שעות אחר כך יצאנו מהמקום "מפוצצות" ושמחות עם טעם טוב שליווה אותנו הרבה זמן אחר... כך.הבילוי התחיל באירוח לבבי של המלצר נעים ואחר כך הצטרף אלינו פאדי בעל המקום שסיפר לנו על המסעדה, הרעיון, האופי, העיצוב ודאג לארח אותנו בנדיבות לאורך כל הערב ולדאוג שנאכל הכל! כמו שאמרנו לו הרגשנו כמו בבית עם אמא פולניה עם כל כך הרבה חום ודאגה - היה מרגש! בטוח שנחזור ולא להחמיץ את המלבי בסירופ פירות יבשים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/06

באנו מפתח תקוה לחגוג לאבי יום הולדת 80.את המסעדה הכרנו מפגישה קודמת לפני כשנה.חוינו חויה קולינארית מדהימה. מרים המלצרית המקסימה שלנו הושיבה אותנו במיקום נפלא עם שימת לב מיוחדת להורי.... הרצון לפנק נמשך במשך כל זמן הארוחה. האוכל היה מדהים, כל מנה היתה באיכות ובטעם נפלא. ואולם גולת הכותרת היה הסיום שבו הופיע פאדי המדהים שהסביר אודות המקום ובחום רב חגגנו לאבי את יום הולדתו עם זיקוק ושיר מתאים. צריך היה רק לראות את עיניו הבורקות של אבי כדי להבין את ההנאה המושלמת שלנו.תמשיכו כך, אתם ממש נפלאים ואין ספק שאנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה