נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 54

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/06/07

הייתי בארוע משפחתי , היו נוכחים כ20 איש , אין מילים בפי לתאר את היחס האדיב שקבלנו מבעל המקום , האוכל היה טעים, השרות אדיב ומפנק ,אין ספק שנחזור למקום הנהדר הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/05/07

ממש מפתיע לראות מנעד כזה של הערכות. נחתנו על המקום במקרה. ממש.חידדנו כיוונים לאוכל של האמא. אנו מכירים אוכל פלסטיני טוב.והיה מעולה. הכול. בטוב טעם. שרות מקצועי, קשוב והבנה בשתייה ובאוכל... עצמו.מגיע לנו מקום כזה שחורט על דיגלו את הדו קיום תוך פתיחות לשוני בין יושבי הארץ הזאת. כן, אוכל טוב הוא "מלט" בין אנשים ותרבויות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
24/05/07

יחס אישי, אוכל טעים ותפריט מושקע. מלצרית מפנקת ובעל בית שיודע להעריך כל אחד שנכנס למסעדה. מסעדה עם אופי! לא לפספס את הסחלב החם לקינוח. כיף לבוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/05/07

קשה לי להבין איך אפשר לפשל כלכך הרבה בערב אחד! בסך הכל חיפשנו להנות בבית קפה, ולדוזאן אנחנו בטוח לא נחזור. רעש של מוזיקה מחרישה שאי אפשר לנהל שיחה, והיה צריך כנראה להזמין מלצר שעתיים... מראש כדי לקבל קצת יחס. התאכזבנו מאד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/05/07

אנחנו שבים לבקר כל הדרך מתל אביב. לפעמים הטיול צפונה הוא רק תירוץ ללכת לאכול בדוזן.מומלץ בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/05/07

לפאדי, שלום.תרשה לי לומר ביקורת על המסעדה שלך.ביום שבת, 5 למאי 2007, אכלתי שם במרפסת הסגורה, בקבוצה מוזמנת בת כמה עשרות סועדים.היה זה ארוע חברתי, בו נפגשנו בוגרי מחזור 1953 של בית... הספר.מטבע הדברים, כאשר נפגשת קבוצת אנשים כזו, מתעוררות שיחות רבות והחלפת דעות וזכרונות.במסעדה שלך, החסרה כל טיפול אקוסטי, לא ניתן היה לדבר בנחת. הרעש היה אדיר ולא נעים.בארצות הברית שום ארכיטקט לא היה מעלה על דעתו לתכנן מסעדה ללא מתן תשומת לב לאקוסטיקה.(הבעיה בארה"ב פחות חריפה, מאחר ונהוג שם לרצף בשטיחים).העובדה שהגג יפורק בעתיד אינה מנחמת אותי כסועד היום.גם בגוף המסעדה ניתן לטפל באמצעים לא יקרים ובאופן בלתי נראה. יש חומרים חדשים ושיטות חדשות.ברור כי לא אחזור לאכול במסעדה זו בתנאים של היום.אני מקווה שמכתבי זה יועיל לענין.בברכה,אורי רפאלי.נ. ב.אני הוא זה שהפנה את הקבוצה אליך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
05/05/07

הייתי היום פעם ראשונה. במקום לחלק ציונים, אני מוצא עדיף לשאול את שאלת המפתח: האם אני מוכן לבוא שוב? התשובה שלי היא "כן".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/04/07

ביקרנו במסעדה פעם ראשונה וכנראה גם אחרונה. למרות שבטלפון נאמר לנו שלא מעשנים בתוך המסעדה חלק מהאורחים ואחת המלצריות עישנו בתוך המסעדה. הופעלה מוזיקה רועשת שלא הוסיפה לאוירה.האוכל היה... מעניין אם כי חלק מהמנות היו קטנות וחלק גדולות.השרות היה לא טוב, לקח למלצרית הרבה מאד זמן (היתה צריכה לעשן בין לבין). ההסבר על הרכב המנות היה חלקי ובקיצור, החוויה היתה לא מוצלחת.בחלק מהמנות המחיר לא היה מוצדק כיוון שהמנות היו מזעריות.חבל שכך נגמר הבילוי שלנו. התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
24/04/07

שלום רב,אתמול זכיתי לבילוי עם שתי האחיות שלי וגיסי באזור חיפה, ובמקרה החלטנו להיכנס לאחת המסעדות, שהתברר לי בדיעבד שזו מסעדת ובית קפה דוזאן. אשר הגענו בסביבות 12 בלילה ויצאנו כמעט... אחרונים.רציתי להגיד שנהנתי מאוד מהאווירה והיחס של המלצרים בכלל ומבלי לפרט, בעל הבית נראה בן אדם נחמד אשר בא ושוחח איתנו.מהמבט שלי על הסועדים ולוגמי השתיה החמה, הקרה והחריפה במקום הרגשתי שמדובר במקום ברמה טובה, ואת זה אפשר לראות באופן ברור מהאורחים.בקיצור, ראיתי מאוד נכון לכתוב לכם מילה חמה, ואני אמשיך החל מהפעם לבקר רק אצלכם.שיהיה לכם כל טוב.Taiseer Musa.Planner & Buyer of SeemFree Division.Delta Galil Industries.Office:972-4-9904602.Fax:972-4-9903255.Mobile:972-547-882588.Private:972-505-422283.Email: <A href="mailto:Taiseer.Musa@Deltagalil.com">Taiseer.Musa@Deltagalil.com</A>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/04/07

היינו ביום העצמאות, הזמנתי לשתות את היוגורט פסיפלורה ומרוב שזה היה טעים הוא נגמר בשלוק אחד. הסלטים ממש גדולים ואפילו 2 אנשים לא יצליחו לרוקן את הצלחת העמוסה. בקשר לעוגות - טעון שיפור (:

עוד פרטים
הוספת תגובה