נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 55

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

zvika - תמונה
zvika 3 ביקורות
4.3
14/04/07

פעם ראשונה. באנו לפי המלצה של סועדים אחרים ולא התאכזבנו, נהפוך הוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/04/07

באנו סתם כדי לשתות קפה ויצאנו בהרגשת גן עדן. כל הכבוד לבעל הבית על העין החדה ועל הנעמת זמננו כמו שלא חשנו מזה הרבה זמן במסעדה.מסעדה מעולה, תנסו ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
-- - תמונה
-- 8 ביקורות
1.3
09/04/07

התארחתי בפעם השלישית במסעדה ולמרות שהזמנתי מראש הושיבו אותנו בשולחן קטן ליד הבר שבו עישנו. בפעמים הקודמות מאווד נהנתי מהארוח הפעם לא נהניתי כל כך מהאוכל והארוח היה על הפנים המלצר הגיש... חשבון למרות שלא ביקשנו ממש גרש אותנו עקב לחץ כנראה זו פעם אחרונה שאני מגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/07

ביום חמישי האחרון 05.04.07 חגגה לי אחותי יובל שנים ביום פינוק משגע. את ארוחת הצהריים סעדנו במסעדה הנפלאה הזאת. קבל את פנינו המלצר אליאס האדיב שערך עבורנו מראש שולחן זוגי בפינה אינטימית....  המליץ לנו על מנות טעימות להפליא (סלט טורקיז וקבבי טלה על מקלות קינמון). את הקינוח קבלנו בטקס משמח שכלל מוסיקת "יום-הולדת שמח" וזיקוק מרשים ולמנת המלבי שהוזמנה צורפה מתנה מהמקום: פרפא תאנים משגע. לסיכום, יופי של מקום, שירות מצויין ואוכל נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבורה - תמונה
דבורה מבקר מתחיל
4.7
06/04/07

חגגנו יומולדת לאחותי בת ה50. אליאס ארח אותנו למופת. אוכל משובח, תפאורה נפלאה, שירות שופרא דשופרא. מחיר - ממש סביר. ממליצה בחום, עם כל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
4.7
03/04/07

לא הכרתי את המקום ולא שמעתי עליו. הגענו למושבה הגרמנית והיינו רעבים, אז בדקנו לפי התפריטים ובחרנו את המסעדה הנ"ל. אני חייבת לציין שהבחירה הייתה מצוינת.התפריט עשיר מאוד, מתאים גם לאוכלי... כשר ופרימיטיבי וגם ל"סועדים ליברלים" :), המחירים נוחים, האוכל טעים מאוד, האווירה מדהימה ממש ביתית ונוחה, מוזיקה מרגיעה ושקטה, רהיטים מהממים ומיוחדים, המסעדה הייתה מלאה (כנראה שהרוב מקומיים שכבר מכירים אותה). היו שם אנשים מכל הסוגים, החל מצעירים וחתיכים ועד למשפחות מתורבתות והשירות פשוט מושלם.חבל שאין לנו כאלה מסעדות בת"א. נהנינו מכל רגע, ונראה שנחזור במיוחד בשביל מסעדה זו:).מבינתי הרבה במסעדות אני בהחלט ממליצה לכם עליה, מקווה שתיהנו כמונו.חג שמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/03/07

חגגנו יום הולדת 70 לאמא שלי כ 70 איש ביום שבת בצהריים, והכל היה נפלא.אוכל נהדר, החל מהמנות הראשונות - סלטים מאד מיוחדים, עלי גפן, חצילים ממולא גבינה, סיגרים עם גבינה וזעתר וסמבוסק עם... בשר שהיו (כולם) פשוט מדהימים, דרך העיקריות וכלה באחרונות. הכל הוגש בשפע בלי חשבון.השירות היה עם חיוך, הענות מהירה לכל בקשה ורצון אמיתי להשביע את רצוננו.ומעל הכל מרחף פאדי בעל המקום, שמסתובב ומוודא שכולם מרוצים, דואג להוציא אוכל מהר לילדים על מנת שירגעו, מספר קצת על המקום ונותן לאורחים חוויה אחרת ממסעדה רגילה - הרגשה ממש ביתית וחברית. מומלץ, מומלץ, מומלץ. * כשקראתי לפני כן את ההמלצות האחרות חשדתי שזה "שתול" - זה ממש לא - אתם מוזמנים לשלוח לי מייל ואשמח לענות באופן אישי לכל המעוניין. גלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/03/07

חגגתי יום הולדת - יובל שנים.הבחירה ב"דוזאן" אינה מקרית. בכל הפעמים שפקדנו את המסעדה נהנינו מהאוכל ומהאווירה הקסומה של המקום. פאדי, מבעלי המקום נותן תחושה שהוא מארח אותך בביתו. הדאגה לכל... פרט ולו הקטן ביותר יוצרת אווירה והרגשה מרוממת. ההקפדה על עיצוב המנות וטעמם, האוכל המגוון צרפתי /לבנוני כל אלו הופכים את דוזאן למסעדה שחובה לבקר ולהנות - אל תחמיצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avigdor - תמונה
avigdor 6 ביקורות
4.3
11/03/07

היינו קבוצה של 14 אנשים, הושיבו אותנו בחדר נפרד, שירתה אותנו מלצרית מאד נחמדה, מאד אדיבה, ומאד מקצועית, הזמנו כל אחד מנה אחרת, לא היו תלונות מאף אחד, המנות גדולות טעימות ומוגשות בצורה... מאד אסתטית. המחיר אינו זול, האוירה נעימה, ישבנו הרבה אחרי שסיימנו לאכול, ואף אחד לא לחץ עלינו לפנות את המקום. תודה לפאדי ולצוות העובדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/07

אנחנו חגגנו לבננו בר מצווה במסעדה, עם כ- 70 אורחים, ביניהם ילדים קטנים. הכל היה מאורגן למופת, כמו שקבענו מראש עם פאדי, האוכל נהדר, כך גם אמרו כל האורחים, השרות מעל ומעבר עם הרבה סבלנות... וסובלנות לכל בקשה, בקיצור מומלץ בחום לכל אירוע וסתם ביום רגיל. פאדי התרוצץ במשך כל זמן האירוע למלא כל בקשה ולבדוק שהכל כשורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה