נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

Elad - תמונה
Elad 13 ביקורות
מנות קטנות ועלות יקרה
3.0
04/10/16

אכלנו במסעדה באחד מאחרי הצהרים הריקים של אמצע השבוע. האווירה הכללית היא של מסעדה המכבדת את עצמה, המעוצבת בצורה כפרית איטלקית, שולחנות, מפיות ומלצרים בהתאם. הארוחה כללה מנת ספגטי ברוטב... עגבניות מפונפן (ריקוטה בזיליקום לימון וכו') וברוסקטה מסקרפונה כמהין ועוד תוספות מפוצצות. בפועל הגיע אלינו מנת ספגטי קטנה חסרת כל יחוד ואלמלא הייתה תוספת פרמזן בצד המנה הייתה חסרת טעם בכלל. הברוסקטה הייתה לחם ארומה דגנים פשוט עליו מרוחה מחית המזכירה אבוקדו. לבסוף חשבנו כי הקינוחים יענו על ציפיותינו והזמנו את התפריט. חצי מהקינוחים לא היו זמינים והזמנו את הקרם ברולה. כצפוי גם כאן לא נפלנו מהכיסא, הקרם היה טעים אך ציפי הסוכר היה שרוף מידי והשפיע על הטעם. לסיכום אוכל סביר+ , אווירה נחמדה ושירות מעולה(המלצר היה חדש אך יוצא מהכלל), אך יקרה ולטעמי ממש לא מצדיקה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
לא מלהיב
2.0
28/09/16

הגענו למסעדה באמצע השבוע בערב, המסעדה לא הייתה מלאה, המלצר שקיבל את פנינו היה אדיש והשירות היה איטי. המנות שהוזמנו היו קטנות יחסית ולא מספקות. יצאנו בתחושה לא נעימה. בהשוואה לסניפים... אחרים של ג'ויה, הסניף הזה לא מוצלח לדעתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri מבקר מתחיל
שירות נוראי
1.8
18/01/16

הייתם פעם במסעדה, איפה שהזמנתם כוס יין עם שלושה מלצרים וכולם שכחו את ההזמנה?, ואחרי 15 דק' מלצר רביעי שואל איזה יין הזמנתם? ברוכים הבאים ל ג'ויה! וזאת רק הייתה ההתחלה. אז קיבלתי סלט... ירוק במקום האנטיפסטי שהזמנתי, ואז אחראית המשמרת הודיעה לי שהפיצה שלי נשרפה בתנור... בכל מסעדה נורמלית לא הייתם משלמים גרוש אחרי אסון כזה. בג'ויה דורשים את הסכום המלא... לא, רגע, הם כן מציעים קינוח בחינם כפיצוי – קינוח אחד לשני סועדים. נ"ב. השארתי הודעה אצל המנהלת כדי להתלונן. תנחשו מה: היא אף פעם לא חזרה אלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 2 ביקורות
חוויה נהדרת
4.8
16/01/16

הגענו ביום שישי למסעדה כל המשפחה, נהננו מהכל, השירות החייכני, האווירה, והמנות המעולות. אנחנו בטוח נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 2 ביקורות
שירות נפלא
4.8
26/12/15

הגענו ביום שישי בשעה 20 למסעדה לחגוג יום נישואין עם כל המשפחה, סה"כ 8 אנשים, הזמנו שני בקבוקי יראון שהיו מצויינים, האוכל היה מעולה, שידרוג משמעותי. השירות היה מדהים ובסוף גם קיבלנו... פינוק כייפי. אנחנו בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתםקונה - תמונה
סתםקונה 14 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה
2.8
20/12/15

היינו אתמול (19/12/15) 3 אנשים פעם ראשונה במסעדה ברמת החייל והיה מאכזב בחלק מהמנות: מנה ראשונה הזמנו כרובית עם רוטב חמצמץ - הרוטב היה טיפה מלוח מידי לטעמי והמנה ממש מיניאטורית ויקרה ולא... שווה את המחיר הגבוה. אנטריקוט הגיע ממש מדיום-רייר ברובו למרות שביקשנו מדיום-וול וחלקים ממנו לא נאכלו מרוב שהיו רייר...עם המנה הגיע פירה גבשושי וחמוץ שהגיע במן מחבת מיניאטורית קטנה ומוזרה שלא מתאימה לצלחת הכבדה (פירה בדר״כ מגישים עם האנטריקוט באותה הצלחת או בכלי נורמאלי יותר), שהוחזר ובמקומו התקבל פירה חם וקרמי אך ללא מלח. הזמנתי פסטה ראגו עם בשר והפסטה הגיעה אל-דנטה ומאוד קשה לטעמי. מנת הקרבונרה הייתה בסדר. בנוסף נתקלנו בכיסא אחד רועד וזווית מוזרה של הרצפה שגרמה לנו להרגיש קצת באלכסון ומלצרים אדישים ולחוצים. לא התלהבנו וציפינו ליותר ויש כ״כ הרבה מבחר של איטלקיות טובות שפשוט אין טעם לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קורין - תמונה
קורין 2 ביקורות
חוויה מעולה
4.5
19/12/15

אתמול, בשישי בערב הגעתי למסעדה עם משפחתי על מנת לחגוג לי יומולדת ואכן בחרנו במסעדה הנכונה לחגוג. השירות היה מצוין, המנות הגיעו די מהר, התפריט במסעדה השתנה והמנות החדשות היו מעולות!... אנחנו בטוחים שנשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 2 ביקורות
שבת בצהריים
3.0
07/12/15

קודם כל השירות היה מעולה. א.א.. הפיצה "סופיה לורן" גם היית טעימה ובמחיר סביר. הבעיה היא ששאר הדברים לא היו טובים - הכוס והכף היו מלוכלכים, הספגטי עם העוף היו במחיר מופרז ולא נראו טוב... ולא היו טעימים. כוס תה עולה 15 שח- שזה לדעתי שבר את הכלים... ובשבת בבוקר מפוצץ בילדים קטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
אכזבה
2.5
22/08/15

הגענו שבעה אנשים לארוחת שישי בערב,אוירה נחמדהושירות בסדר.כל המנות מהראשונות ועד לקינוח היו מאכזבות ,הסטיק אנטיריקוט היה טפל , הפסטה הייתה מלווה בטעם לא ברור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami.ate - תמונה
rami.ate 14 ביקורות
בדרך למטה. חבל ...
2.5
16/08/15

היינו לקוחות קבועים, ונעדרנו מספר חודשים. חזרנו אתמול בערב וגילינו שכמה מהמנות נעלמו מהתפריט (אין יותר עוף בעקריות????) והמחירים עפו למעלה. נכון, היה טעים אבל זה כבר לא "תמורה שווה... למחיר". לדעתי (מנסיוני), ככה נראות מסעדות לפני שהן נסגרות. חבל. אולי יתעשתו...

עוד פרטים
הוספת תגובה