נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

hillahag - תמונה
hillahag מבקר מתחיל
זמן הגעה מוגזם, אוכל לא טעים, לא קיבלנו את ההנחה ע"פ הקופון
1.5
07/06/15

פעם ראשונה שאנחנו עושים הזמנה מג'ויה ולצערנו גם פעם אחרונה. האוכל הגיע באיחור ולאחר שלוש שיחות טלפון למסעדה. היה לא טעים. רציתי לצלם ולשלוח למסעדה ובסוף ויתרתי. במנה שלי היה כתוב שיש... בזיליקום ולא היה לו זכר. במנה של בן זוגי היה כתוב שיש עוף ואווז- היו שתי חתיכות מכל דבר. כנ" פטריות- 2 חתיכות פטריות.. מזלזל בלקוחות... ובנוסף, גילינו שעל אף שהיה כתוב שיש 25% אחוז הנחה על התפריט חייבו אותנו במחיר מלא. כשהתקשרנו לא רק שלא קיבלנו התנצלות או פיצוי- הטלפנית תהתה האם בכלל זה תקף.. הייתי מתווכחת ודורשת פיצוי אבל תכלס לא רציתי לבזבז את זמני. ממילא יותר לא אזמין משם. הפסטה שאני מכינה ברבע שעה בבית בעצמי טעימה פי כמה. על זה כל המשפחה הסכימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aloni - תמונה
aloni 3 ביקורות
מאכזב
2.0
30/05/15

שלום , ביום שישי ה 29.05.2015 הגענו למסעדה ברמת החייל בשעה 20:00 לאחר שהזמנו מקומות כרגיל . לאחר שהתיישבנו חיכינו למעלה מ 10 דקות למלצר / ית . למרות שהודעתי הן בהזמנת המקומות והן בהגיעי... למסעדה שזהו יום ההולדת של אישתי ובאנו לחגוג לה בארוחה רומנטית במסעדה שהיא בחרה ואוהבת . אחרי שהזמנו בר את המנות שהתעקבו מאד מאד הגיעה המנה שאני ביקשתי לינגוויני סיציליאני מריחה נורא ולא טעימה כלל . מכיוון שראינו איך הדברים מתבצעים החלטנו לוותר על המנה והסתפקנו בכך שאישתי אכלה את המנה שלה בלבד . בסיום ביקשנו להזמין קינוח קלצונה מסקרפונה ונוטלה וככשאלנו את המלצרית כמה זמן נצטרך להמתין לקינוח הנ"ל ... זו ענתה שלמעלה מ 20 דקות . החלטנו להזמין חשבון ולהסתלק מהמקום כל עוד אנחנו שפויים . רשמתי לכם את השתלשלות העיניינים אך לא בכוונה לקבל פיצוי ו / או לדרוש פיצוי אנחנו את ההחלטה שלנו לגביי המסעדה כבר קיבלנו . תודה ובהצלחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
עסקית צהרים משתלמת
4.0
03/05/15

ישבנו במסעדה מספר פעמים לעסקית צהרים. במחיר 55 ש"ח מקבלים נשנוש לחם עם מטבל, מנה ראשונה, עיקרית ושתיה קלה. המנות משביעות וטעימות, השירות מהיר וטוב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 6 ביקורות
מסעדה לעיסקיות צהרים מקסימום
1.5
02/03/15

שבת בצהרים, צוות טינאייג׳רים לא מרוצים מהמקצוע שלהם וכך השירות. הזמנו לזניית תרד - מנה פיצית ודלה בטעם, לינגוויני סביר, פיצה - מנה אישית בסגנון שכונתי, סלט שרי ומוצרלה - חמוד. עם משקאות... הגענו ל320 ש״ח. לאוכל שמתאים לעיסקיות צהרים. מאכזב מאוד. בסינמטק דווקא נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
עסקית טעימה ומשתלמת
4.3
25/02/15

לקחתי TA עסקית צהרים של פסטה, עם אנטיפסטי לראשונה ומיץ תפוזים. תן ביס מעניק הנחה של כ-15% כך שהעסקית הופכת למשתלמת עוד יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת שמח - תמונה
ליאת שמח מבקר מתחיל
חוויה נעימה וטעימה מאוד
4.8
02/02/15

ביום ראשון בערב נפגשנו חברות מהעבודה במסעדת JOYA ברמת החייל. האווירה היתה נהדרת, האוכל מצוין והמחירים סבירים. ממליצה בחום. אנחנו בטח נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nathalie - תמונה
nathalie 23 ביקורות
שבת בג'ויה
3.3
25/01/15

היינו בשבת , רצינו להחליף את התוספת במנת ילדים בפסטה במקום תפוא ונאלצתי להתווכח עם המנהל כ10 דקות עד שהסכים למרות שכבר שלוש פעמים בעבר זה נעשה ללא בעיה , חבל שתקלה זו העיבה על אוכל טוב... ואוירה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti yakovian - תמונה
moti yakovian 7 ביקורות
ביקורת
3.8
25/01/15

המנות היו טעימות מאוד והוגשו בזמן סיבר חבל שהמלצרית היתה חמוצת פנים ולא הקשיבה לכל הזמנה עד הסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לבילוי קליל
3.3
18/01/15

הגענו בערב באמצע השבוע. המקום לא מלא בזמנים כאלה, מה שמאפשר כנראה לקבל שירות טוב יותר. הארנצ'יני טובים מאוד, חמים ופריכים עם נוכחות מורגשת של גבינה. המינוס היחיד הוא הכמות לעומת המחיר.... לעיקריות הזמנו פסטה פירות ים, שהייתה טובה, וסטייק רוקה, שמגיע בימים אלה כשתי חתיכות דקות וגדולות יחסית על פלנצ'ה. הבשר היה לא רע, אבל לא אחיד במרקם ובטעם- חתיכה אחת הייתה פשוט יותר טובה מהשנייה. האווירה חביבה- מתאימה לארוחה משפחתית או לבילוי זוגי קליל. למרות העיצוב החמים והמושקע, אין כאן אווירה רומנטית או אינטימית- פועל יוצא גם של גודל המקום. כשיבוא הקיץ, נגיע לשבת בחצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.0
14/12/14

אני ובעלי ביקרנו במסעדת ג'ויה ביום שישי בערב. הזמנו מקום שעתיים לפני באינטרנט וכשהגענו נכנסנו מיד. המלצר היה מקסים ומצחיק. הזמנו מנה ראשונה פוקצה עוף שהייתה מנה מעלפת. מנה עיקרית הזמנו... ספגטי ברוטב שמנת עם פטריות וחזה אווז, היה מצויין וספגטי ברוטב בולונז עם חצילים שבעלי מאוד אהב. מנה אחרונה הזמנו קרם בורלה, טעמנו כבר יותר טובות... לדעתי בקינוחים הם קצת חלשים אבל סה"כ מאוד מאוד נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה