נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9429695 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות איטלקיות בתל אביב

ארנסטו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
גוסטו  בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
נונו מימי רמת אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
פיאצה גרנדה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר
פלורנטינה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר
סרפינה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גוסטבו - תמונה
גוסטבו 2 ביקורות
טעים ונעים!
3.8
08/12/21

הגענו זוג לארוחת צהריים באמצע השבוע, מבלי להזמין מראש. התקבלנו במאור פנים, ללא קושי, כנראה כי במקביל יצאו כל הזמן משלוחים למי שלא חזר ממגבלות הקורונה. הזמנו פסטה שורט ריב עם פטריות... וערמונים שהיתה מעולה! ופסטה קסרצ'ה עם סלק ופירות ים שנתנה גיוון לאוהבת שרימפ כמוני. השרות היה אדיב וידעני. בקיצור -נעים וטעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
באסה
2.3
11/07/19

חוויית שירות על הפנים. באמת. הגעתי לקחת טייק אוויי בשעת הפסקת הצהריים מהעבודה. שאלתי מראש את המארחת אם המטבח בעומס ואמרה שלא והכל בסדר. התייעצתי איתה ארוכות לגבי מה כדאי להזמין והיא... באמת הייתה נחמדה וסבלנית. התחיל אופטימי סך הכל. התיישבתי על הבר והמתנתי להזמנה שלי. בינתיים אנשים מגיעים, מתיישבים, אוכלים, השירות במסעדה ממשיך, אוכל יוצא לאנשים שהגיעו הרבה אחריי והטייק אווי לא מגיע. אחרי יותר מ-20 דקות שאלתי את אחראית המשמרת אם היא יכולה לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלי. הלכה חזרה הלכה חזרה בסוף חזרה אלי ואמרה שתיכף יוצא. המתנתי עוד. אחרי כחצי שעה של המתנה ביקשתי לבטל את ההזמנה. ניגשתי לעמדת המארחת עם כרטיס האשראי ביד, הסברתי למנהלת המשמרת שאני צריכה לחזור לעבוד ואם הייתי יודעת שזה ייקח כל כך הרבה זמן לא הייתי מזמינה ושאני מבקשת לבטל. מהרגע הזה החלה סאגה שהיא אמרה ש״תבדוק״ הלכה וחזרה והמשיכה לשרת שולחנות ואנשים אחרים בזמן שאני מתייבשת וממתינה עם הכרטיס ביד שמישהו יגאל אותי מייסורי. ככה התעלמו ממני עוד עשר דקות שאף אחד לא ניגש או מאפשר לי לבטל, כנראה בכוונה כדי שכבר ייצאו אלי עם השקית ביד מה שאכן קרה, 40 דקות לאחר שעשיתי את ההזמנה. מיותר לציין שפיצוי כלשהו לא הוצע. גם לא התנצלות. שום התייחסות. האוכל אגב היה סביר ולא יותר, הפוק׳צה הייתה נחמדה וסלט קינואה טעים. הפסטה הסיציליאנית הייתה חיוורת וחסרת טעמים ותיבול, הייתי צריכה לשפוך עליה מלא פרמז׳ן ומלח כדי שיתבסס איזשהו טעם. בקיצור, היה נסיון ראשון ואחרון. אני לשם לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SHAULIKO - תמונה
SHAULIKO מבקר מתחיל
טעים לאכול בבית לא במסעדה .
2.0
05/04/19

חגגנו יום הולדת 8 אנשים שבועיים מראש הזמנתי . הגענו בזמן אולם נאלצנו לחכות חצי שעה איחור ! 3 סיטינג בערב לא הגזמתם ? האוכל טעים מאוד מנות קטנות ומאוד יקר שירות לא נעים נחזור... ? שאלה טובה . פיצוי ניתן עבור האיחור, אולם טעם לא טוב נשאר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edna - תמונה
Edna מבקר מתחיל
לא מומלץ לארועים
2.3
02/11/18

ערכנו ארוע ל 70 איש. התנהלות בחודש האחרון מול מנהל הארוע היתה מייגעת ומתישה בכל הנוגע להעברת מידע ומתן תשובות לשאלות פשוטות ובסיסיות. לעניות דעותינו, כך ההתנהלות לא אמורה להיות.... סוכם, בהכוונת מנהלת הארוע, כי בארוע המנות יוגשו למרכז השולחן. המשמעות היא שהצוות יגיש את המנות לשולחן על פי הביקוש. בפועל, הוגשו מעט מנות ביחס למספר הסועדים והאורחים, שחשו בהתנהלות הזו החלו לספור, מיוזמתם את מספר המנות שהוגשו לשולחן. גם כאשר ביקשו תוספות הם חוו התנגדות מצד חלק מהמלצרים, התעלמות ומשיכת זמן. גם יין הבית שהיה כלול בעלות של מנה לא הוגש ולא הוצע לאורחים. רק מי שמיוזמתו פנה למלצרים ובקש קבל יין. רבים מהאורחים חלקו איתנו חוסר שביעות רצון מההתנהלות המתוארת לעיל. התחושה היתה שלא במסעדה הזו לא נותנים תמורה הוגנת בעבור התשלום שגבו וההתנהלות לא ישרה. היה טעים אבל החוויה היתה מרה. טוב שם טוב משמן טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימון - תמונה
סימון 3 ביקורות
חוויה לא נעימה . לא אחזור למסעדה.
2.5
26/10/18

הגענו בדיוק בזמן לאחר שהזמנו שולחן ל-5. השיבו אותנו במרפסת המקורה . היה חשוך לגמרי ורועש מאוד. ביקשנו לעבור שולחן אך נאמר לנו שזב לא ניתן. נאמר לנו שהאזור שלנו חשוך כי מנורה נשרפה ושזה... קורה. בעיניי זו חוצפה. תמורת 400 ש"ח (כולל שירות) אני מצפה לשבת במקום נעים ולא בחושך. המארחת הציעה לנו לעבור שולחן כשכמעט סיימנו כך שכבר לא היה טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

15
תפריט מגוון
10
אווירה רגועה
9
מומלץ לארוחה עם חברים
6
מנות נדיבות
6
מומלץ לארוחה משפחתית
6
אווירה רומנטית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6447031

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה