נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

גולש - תמונה
גולש 2 ביקורות
נחמד ומתאים לכל כיס
3.8
24/10/18

האוכל היה מדויק ומגוון. יין טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
גרוע מאוד
1.0
04/10/18

לא נהנתי בכלל חוויה גרועה מחיר מופקע מנות קטנות שירות איטי ולא ברור

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעוז - תמונה
מעוז מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה - טעים מאוד ומומלץ
4.8
03/10/18

ערכנו בג'ויה את חגיגת הבר מצווה של בנינו, עם כשישים אורחים כולל ילדים ותינוקות , ממליץ בכל לב ,המקום אורגן וסודר על פי בקשתנו , המנות שבחרנו מתוך התפריט, החל הראשונות דרך העיקריות... וכמובן הקינוחים ....היו טעימות וקיבלו מחמאות מכל האורחים (גם מהדודה שתמיד מתלוננת) , המלצרים הסתובבו ושאלו כל הזמן אם מישהו רוצה תוספת או שתיה ..בקיצור מומלץ מכל הלב וכל זאת במחיר סביר לעומת אלטרנטיבות אחרות שבדקנו וטעמנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
הם מעולים וטעימים
5.0
04/05/18

תמיד טעים כאן והשירות מקסים, מצוין ולבבי באופן מיוחד. אבל היום פשוט התעליתם על עצמכם! טיפלתם ברגישות מדהימה ובסבלנות ובידידותיות בלקוחות שהיו צריכים עזרה. לא יודעת מה הייתה הבעיה ולא... מעניין אותי, רק ראיתי מהצד את היחס המדהים שלכם וכל כך התרגשתי. יש הרבה מה ללמוד מכם. כל הכבוד, ותודה על ארוחה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צפריר - תמונה
צפריר מבקר מתחיל
יחס מזלזל . אוכל ומחירים בסדר.
2.3
04/05/18

הגענו למסעדה לארוחת שישי משפחתית עם 3 ילדים קטנים (בני 8,4,2) לאחר שהצלחנו להזמין שולחן ברגע האחרון, ביקור ראשון במקום . ישבנו במרפסת השירות במהלך הארוחה היה סביר, לרגע היה נראה שהמלצר... קצת "ממהר" לסיים את הארוחה ושואל באינטנסיביות האם לפנות והאם הכל בסדר אך סהכ היה בסדר. האכל עצמו- סלט מוצרלה, לזניה, סטייק אנטריקוט- סביר ביחס למחיר, לא משהו שהייתי מתאמץ לכתוב עליו לא רע ולא טוב. מנת הטורטליני אם כבר הייתה הטובה ביותר . סיימנו את הארוחה (500 שח, 3 עיקריות+סלט+קראפה יין ישראלי וקינוח ילדים) יצאנו לדרכנו, בהתמקמות ברכב בחניון, הבנו ששכחנו 2 מוצצים על שולחן המסעדה. חזרתי להערכתי בטווח 10 דק' בערך לאחר שיצאנו, השולחן כבר סודר והמלצר שלנו לא היה מולי, שאלתי את המארחת אם מצאה מוצצים. היא הייתה נמרצת "לא, אם יש מביאים אלי, מצטערת". ניסיון לשכנע אותה לחפש וניסיון ללוות אותה שתבדוק לא הועילו, היא חזרה והסבירה שאין. הלכתי, באוטו הילדה בכתה, אשתי החליטה להגיע בעצמה ונכנסה- פגשה את המלצר שסגר לנו את החשבון שמיד ציין שהעביר את המוצצים למארחת. היחס המזלזל מצד המארחת שלא טרחה לבדוק ו"נפנפה" אותי כדי להמשיך פגע בכל החוויה . מצער שדווקא המארחת שאמורה להיות מנוסה ורצינית יותר מגלה זלזול כה מופגן מבלי להסתירו, מציע למסעדות שמציעות מנות ילדים להתייחס בכבוד מינימלי גם לילדים עצמם והוריהם. עלות המוצצים ,40 שח אבל העוגמה אני מניח מובנת לכל הורה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
האוכל די גרוע :(
2.5
25/10/17

נחמדים ושירותיים אבל המנות מאכזבות. הפסטות באיכות נמוכה וגם הגיעו יבשות עם מעט רוטב. המחירים גבוהים בהשוואה למקומות אחרים של אוכל איטלקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Slava - תמונה
Slava 5 ביקורות
בזבוז זמן מיותר
2.0
01/08/17

חובבנות מזלזלת בשירות. ארוחת צהריים (עסקית) - חמישה סועדים. לקח יותר מרבע שעה עד שניגש אלינו המלצר הראשון לקבל הזמנה. עוד עשרים דקות עד שהגיע "מרק היום". שני סועדים לא קיבלו פוקצ'ה,... ואחת לא קיבלה שתייה. אחרי עוד רבע שעה קיבלנו את החוסרים (אבל בסוף הארוחה חויבנו עליהם). במהלך הארוחה אחד המלצרים שפך (בטעות) לימודה עליי ועל בחור משולחן שכן. הלך בלי להתנצל, ושלושית הלימונדה נשארה שם עד לאחר שעזבנו יותר מחצי שעה אח"כ. ביקשנו מאחד המלצרים לתקן את הטעות, הוא לקח את החשבון ולא חזר. בסופו של דבר בילינו כמעט שעתיים!!! במסעדה עד שהצלחנו סף סוף לשלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה מקום ומאוד טעים
4.0
17/02/17

מסעדה איטלקית ממש טובה, הפסטות טובות (אכלתי גם טורטליני מדהים) וגם הפיצה טרטופו מעולה, אחלה שירות וגם הקינוח נוטלה מהמם! מבחינת מחיר נראה שקצת מעל לממוצע מבדר"כ אבל שווה את זה, מקום... נהדר לזוג ולדעתי גם למשפחה שרוצה לחגוג יום הולדת

עוד פרטים
הוספת תגובה
h - תמונה
h 29 ביקורות
מנות קטנות מאוד (ותפלות)- מאפיל על הכל.
3.0
31/12/16

שירות יעיל ומהיר, מקום מעוצב ונעים, והמחיר סביר למדי. אבל.... על הכל מאפיל גודל המנות העיקריות- הללו קטנות מאוד. בנוסף, ישבנו משפחה לארוחה מלאה. המנות העיקריות השונות הגיעו לכולם בו... זמנית. כולם טעמו ביס ראשון ובעת ובעונה אחת, כולם שאלו איפה המלח. המנות היו תפלות לכל הסועדים. בנוסף, כהרגשה סובייקטיבית שלי, שאותה אני רוצה לחלוק עם הקוראים, המקום מתואר כמסעדת שף, אבל בחזית המסעדה בחלל האוכל, היכן שהדלפק ותנור האבן לא עומד שף ומכין את הפיצות ואופה אותן. כלומר, להרגשתי חשבתי שבמסעדת שף יש לצפות לטבח שף ואולי סו שף, שיכין פיצות ומנות נוספות בדלפק הקדמי לשם אפייתן בתנור האבן המיוחד שבדלפק. בכל אופן זה מה שקורה בפרונט לעיני כל הסועדים. בשירותים היה אילתור לסבון הידים ולא היה נייר לניגוב הידיים והאוויר החם לייבוש הידיים לא פעל. הוגש לנו תפריט קינוחים אבל שתי מנות קינוחים שהופיעו בתפריט אזלו (דה..?!).. היינו 5 סועדים- 3 מנות ראשונות, משקאות קלים לכולם, 5 מנות עיקריות של פסטה, שני קינוחים וקוקטייל עלה 600 ש"ח ללא שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
לא אחזור לשם
1.0
12/12/16

פשוט אכזבה. אין מילה אחרת. הגענו למסעדה לאחר שהזמנו מקום, והושיבו אותנו באזור המרפסת של המסעדה. חוץ מאיתנו היו שם עוד 2 שולחנות שישבו בהם אנשים, שאחרי 10 דקות המתנה ליחס פשוט קמו והלכו.... לאזור לא ניגש אף מלצר. כנראה הם חיכו שם הרבה לפני שבאנו, אבל רצינו לתת צ'אנס. טעינו. הזמנו לזניה שהייתה חצי שרופה, פסטה שהגיעה כמעט ללא רוטב, המתנה מטורפת למלצרים שייצאו לאזור המרפסת - הם פשוט לא באו לשם. בכלל. כאילו לא היינו שם. וחדר השירותים היה מטונף ברמה מזעזעת. בתחנות דלק לא מטונף כל כך. היית מצפה ממסעדה שמשדרת "יוקרה" שהשירותים יהיו עם ניקיון מינימלי. לא היה שם. פחד לחשוב מה הגישה שלהם לניקיון אם ככה נראים השירותים. לא אחזור שוב לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה