נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.8
24/06/12

אני לא אחת שמתלהבת מאוכל באופן כללי, אבל הרבה זמן לא אכלתי במסעדה ובכל ביס הרגשתי שחומרי הגלם נבחרו בקפידה, אין פשרות על הטריות, וכל מנה נבנתה עם הרבה מחשבה ותשומת לב. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צפי - תמונה
צפי מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
4.8
17/06/12

אני תל אביבית וביום שבת האחרון החלטתי לעשות טיול ולנסוע לירושלים בלי תיכנון מראש. חיפשתי מסעדה בירושלים עוד לפני שיצאתי ראיתי את זו לאחר חיפוש רב והזמנתי מקום (דיי הימור כיוון שלא שמעתי... עלייה המלצות אז ציפיתי להכול) כשהגענו למסעדה האוירה הייתה מדהימה!! הבניין עתיק האוכל בכמות המתאימה נראה צבעוני ומגרה והוא גם באמת כזה! מאוד נהננו! בסוף גם הופתענו לגלות שהמחיר לא יקר! אני בהחלט אחזור למקום הזה! פשוט היה גן עדן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
מעולה !!!
4.3
03/06/12

מקום מופלא במרכז עין כרם ביסטרו קטן סטייל פריזאי מנות בכמות נכונה ובהגשה מכובדת סכום לתשלום הגיוני ביותר מומלצת מנת הפוקצ'ה והמטבלים עם כבד קצוץ כפתיח ומנת דג לעיקרית בקיצור , מקום... נפלא לבלות בו ערב שישי עם סיבוב בשכונה שלאחר הארוחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lina Katzap - תמונה
Lina Katzap מבקר מתחיל
תודה למלה ביסטרו
5.0
23/05/12

לכל מי שמבין באוכל איכותי ושרות ברמה גבוהה, אני ממליצה בחום על מלה ביסטרו בעין כרם שהגישו בסוף השבוע האחרון ארוחה טעימה במיוחד, עם מנות מיוחדות ומוקפדות. השרות היה יוצא מן הכלל ובכלל... האוירה היתה נעימה וטעימה. כל הכבוד ותמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
almogy2 - תמונה
almogy2 מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
4.8
19/05/12

בחרתי לחגוג את יום הולדתי במסעדת "מלה ביסטרו". אין מילים לתאר את האווירה האינטימית והחמה, השירות האדיב, הנעים והמקצועי, ובעיקר האוכל האיכותי מעורר התיאבון שיש למקום להציע. נהניתי מכל... רגע! תודה! תודה! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esther Peled - תמונה
Esther Peled 2 ביקורות
ממליצה בחום!
4.3
08/05/12

בעקבות המלצה שקיבלתי, בחרתי לחגוג את יום הולדתי במסעדת מלה ביסטרו, דבר שהתברר כבחירה פשוט מצוינת. סידרו לנו שולחן ארוך מכיון שהיינו קבוצה גדולה וכשנוספו עוד חמישה אנשים המלצרית ומנהלת... המשמרת התארגנו במהירות, ודאגו שעדיין יהיה נעים לשבת כולם יחדיו. המנות הגיעו בזמן סביר לגודל הקבוצה וכל המנות שהוזמנו היו טעימות ומוצלחות. לסיכום, יצאתי בהרגשת סיפוק נעימה ובטוח שאחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Liron Brikman - תמונה
Roni Liron Brikman מבקר מתחיל
רוני
4.8
05/05/12

הגעתי למסעדה ביום שישי שעבר עם חברים. סיום מושלם לטיול מקסים בירושלים. הגענו למסעדה הנמצאת בבית אבן ישן בעין כרם המקסימה. השירות היה אדיב מאוד והאוכל היה טעים ומגוון. הומלץ לנו ע"י... המלצרית על הניוקי שוק אשר באדיבות השף הפכה ממנה ראשונה למנה עיקרית, שווה בדיקה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana Cohen Farhan - תמונה
Ilana Cohen Farhan 2 ביקורות
זו דעתי וניא מוסכמת על כל הסועדים שהיו איתי
4.0
04/05/12

לפני שבועיים ביקרתי לראשונה במסעדה ומאוד מאוד נהניתי מהאוכל הנפלא הצבעונית שלו , צורת ההגשה והכי הכי מהטעם הנפלא, כמו כן נהנינו מהאווירה והיחס הנהדר של המלצריות וכמובן חזרתי ביחד עם... חברים אחרים שרצו לבדוק מקרוב ממה התלהבתי ואיך הסכמתי לצאת למסעדה בשישי בערב, ואיזה פלא, הכייף חזר על עצמו,ואפילו היה עוד יותר טוב, לכן הרגשתי שאני חייבת להגיב שוב , תמשיכו ככה יישר כוח לשף הנפלא אלי מזרחי ולכל צוות המסעדה ושוב תודה על הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
פשוט טעים.
4.5
04/05/12

לקחתי את החבר׳ה התל אביבים לטיול בירושלים והחלטנו לסיים בעין כרם הציורית. בחרנו במלה ביסטרו שנמצאת בכניסה לשכונה, ישבנו בפנים במבנה ערבי מטופח ונעים. כראשונות לקחנו רק את הפוקצ׳ות שהיו... פריכות וטעימות. לעיקריות ממולץ מאוד מנת הניוקי שהייתה טעימה בצורה יוצאת דופן. ההמבורגר היה מעולה למרות שאני החזרתי אותו לצלייה נוספת. (כאן יש לציין את טל שנתנה לנו שירות מצויין והייתה זמינה לכל הבקשות המוזרות שלנו). לסיכום המלצה חמה אלון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה מזרחי - תמונה
שרה מזרחי 2 ביקורות
ארוחה במלה ביסטרו
4.3
28/04/12

יום שישי האחרון ישבנו לסעודה במסעדת מלה ביסטרו. אתחיל מהסוף ואציין שהאוכל היה מצוין, המנות יפות,טעימות ועם המון תשומת לב. עם זאת הצטרכנו מספר פעמים ל"טרטר" את המלצרים,בגלל טעות שלהם... בהזמנה. כמו כן מעולם לא נתקלתי במסעדה קצרת סבלנות, שממש טרחה לגרש אותנו מהמסעדה לאחר כשעה ומחצה. האירוני הוא שהמלצר הגיע לקחת את כוסות השתייה שלנו בתואנה שחסרות לו כוסות. האמת? אם זה לא היה מצחיק זה פשוט עצוב ומקומם.טיפ למרות הכל השארתי ביד נדיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה