נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
הבראנץ של סילו
5.0
02/04/17

תשכחו מכל מה שאתם מכירים בופה כזה עשיר בטעמים, צבעים וניחוחות טרם ראיתם, זאת הייתה אחת הארוחות בוקר הכי טובות שאכלנו עד היום (ותאמינו לי שאכלנו). מדובר כאן בבראנץ' איטלקי שופע ועשיר... שכולל מבחר רחב של גבינות איכותיות, סלטים, ממרחים ומטבלים, שקשוקות במנות אישיות, מבחר קישים , אנטיפסטי, פסטות, פלונטה עם פיטריות וגבינות (חלומי), פיצות, פוקצות, כדורי ארנציני ועוד ועוד ועוד... כל המטעמים מוגשים בשפע רב לאורך כל הבראנץ שמתקיים בין השעות 9.00-12.00. הארוחה הינה באופן חופשי לחלוטין, כך שכל סועד בוחר את המטעמים אותו הוא אוהב ובכמויות אותם הוא בוחר. הבופה מוגש 7 ימים בשבוע ,ארוחת בוקר 09:00-12:00 ארוחת הבוקר כוללת שתייה חמה או קרה, לימונדה/תפוזים לבחירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moniyanco - תמונה
moniyanco מבקר מתחיל
לא חוזרים
2.8
22/03/17

המליצו לנו על המסעדה. הגענו לחגוג יום הולדת לבעלי ביום שישי. הגענו מבאר שבע השיבו אותנו באמצע המסעדה ליד המטבח לא נעים כל הזמן רצו מלצרים לידו.. השרות היה בינוני המחיר מאוד יקר לגודל... המנה. היינו 8 איש לא נהננו לא היתה אוירה נעימה הכל נעשה מאוד מהר לא היה זמן לאכול בנחת.. לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
בופה ארוחת בוקר מדהים!
4.3
19/03/17

הייתי עם כמה חברות בבופה ארוחת הבוקר. מבחר עשיר של סלטים , גבינות, פסטות,פשטידות,מאפים וגם של דברים מתוקים. הכל ברמה גבוהה וכפי שציינתי, מבחר עצום! למרות שמדובר בבופה, השירות של המלצר... היה טוב (הביא שתייה,פינה את השולחן וכו'). ממליצה בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aa - תמונה
aa 2 ביקורות
שירות הזמנות מזעזע
1.0
15/03/17

הזמנתי שולחן פנימי לשבת בבוקר. אישרו. יומיים לפני המועד צלצלו אלי והודיעו שיש להם קבוצה גדולה באותו יום. אם ירד גשם הקבוצה תשב בפנים והאורחים שהזמינו בפנים ישבו בחוץ. התנהגות מזעזעת!... לכן אין לי מה להגיד על האוכל, וגם לא יהיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/03/2017
צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה לכם. מזג האוויר ההפכפך מתעתע אותנו לפעמים ולכן נאלצנו לפנות אלכם לשינוי הזמנתכם. השרות ללקוח תמיד עומד בראש סדר העדיפויות שלנו ונשמח לקבל צאנס נוסף בכדי לשנות את הרושם. מסעדת סילו
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/03/2017
שלום, נשמח לקבל את שמך ומספר הטלפון שלך בהודעה פרטית (אפשר בפייסבוק) תודה.
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
היה מקסים ביותר
3.8
12/03/17

יום שבת היה די עמוס. הגענו בני משפחה לחגוג ארוע אישי. המקום היה די עמוס. אבל השירות היה די מהיר. זו לא פעם ראשונה במקום זה. התפריט השתנה לטובה. הזמנו. סלט יווני מעולה. ופוקצות , שהגיעו... עם קרם של חציל קלוי. למנות עיקריות התחלקנו המנות ניוקי עם 4 גבינות מניסיון המנה די גדולה .הוזמנו גם פיצה מרגריטה עם מוצרלה לילדים שדי הוכיחה את עצמה. המגש התרוקן בדקה . החומרים איכותיים. וטבעיים. מקום נעים עם נוף לנהר מים. נעים לשבת במרפסת. אוירה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
יפה, נעים וטעים - מומלץ
4.8
01/03/17

פעם ראשונה שם, מקום יפה מאוד, השקיעו בעיצוב אווירה נעימה ושירות מעולה (במיוחד על ידי המלצרית רותם) - האוכל לא יקר מדי אבל שווה בהחלט, טעים מאוד. מומלץ, בהחלט אחזור בקרוב מחיר ממוצע 100+... (ראשונות ועיקריות) אווירה רומנטית ומשפחתית. מנות נדיבות וטעימות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/03/2017
תודה!!!!!
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
ה"מסעדה" הכי טובה שיש
5.0
06/02/17

למי שלא מכיר מסעדת סילו היא מסעדה איטלקית, מוקפדת ואיכותית ביותר הממוקמת בפארק פרס בחולון, צופה לעבר האגם והמפל שבמרכזו, העיצוב במסעדה מוקפד מאוד ונותן תחושת חמימות, ברקע מתנגנת לה... מוזיקת רקע שקטה ונעימה אשר תורמת לאווירה, צוות המלצרים אדיב וחייכני, מכיר בקפידה את התפריט. במטבח של סילו מצליחים להשיג טעמים מיוחדים ובלתי נשכחים בזכות חומרי הגלם האיכותיים, כאשר כל מרכיבי המנה מיוצרים במקום. כאן לשים את הבצק לפיצות ומרכיבים את הקינוחים המיוחדים שלב אחר שלב, מבלי לעגל פינות ולקצר תהליכים. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, בכל שעות היום, ולכן זהו מקום מושלם ליהנות בו מארוחת בוקר טעימה ומזינה, מארוחת צהריים מצוינת או מארוחת ערב ולילה. לכל שעות היממה יש תפריט מיוחד, שמכיל מנות בהתאם לשעת היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 4 ביקורות
מושלם
4.5
25/01/17

היינו אתמול אני וחברתי במסעדה בערב נשים. אוכל מדהים בטעם ובמראה, שירות לבבי, יחס מפנק, אווירה נעימה. לא רצינו ללכת. ממליצות מאוד. בודאות נגיע שוב. תודה לכל הצוות המקסים ששירת אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elena - תמונה
Elena 4 ביקורות
חפשו משהו אחר.
2.8
21/01/17

היינו באירוע צהריים. המסעדה היתה עמוסה. שירותים מלוכלכים עד מגעילים. המתנה מרובה למנות. פיצות הגיעו לשולחן לאחר שכולם כבר סיימו לאכול. בפתיחת השולחן המתנו הרבה זמן עם כוסות ריקות אפילו... מיים הגיעו מאוחר. מלצרים לא יודעים מי הזמין מה בשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 3 ביקורות
אוכל טעים באווירה נעימה
4.5
08/12/16

אכלנו בראנץ ביום חמישי, המקום היה חצי מלא , מוסיקה רגועה ואווירה נעימה מאוד .המזנון כולל מבחר גדול של סלטים , גבינות , מאפים שונים , עוגות . האוכל ברמה גבוהה מאוד והכל היה טעים מאוד... כולל קפה הפוך . מומלץ בהחלט .

עוד פרטים
הוספת תגובה