נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

leon - תמונה
leon מבקר מתחיל
ערב רומנטי ונוסטלגי
5.0
02/12/16

היינו קבוצה של 50 איש וחגגנו יום הולדת 70. קיבלנו שרות ויחס יוצאי מן הכלל: השרות היה איכותי, שקט ומהיר. על כל בקשה שלנו קיבלנו תגובה חיובית, האוכל היה מאוד טעים ומאוד אישי: היו מנות... כשרות, מנות ללא גלוטן וכו'. הצוות פעל כמו שעון - מהר ובשקט. יין הבית היה איכותי מאוד. מסעדה מצויינת, מתאימה מאוד לאירועים משפחתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
טעים, אווירה נעימה ושירות אדיב
4.5
27/11/16

ישבנו לבראנץ' בוקר ביום שישי. מדובר בבופה טעים, עשיר, שירות נחמד ואווירה נעימה. המיקום מעל האגמון של פארק פרס, ויש אזור מקורה ונעים לימות החורף. המחיר די גבוה בימי שישי אולם שווה בהחלט... כי יש באמת מגוון של מנות, כולל פינת מתוקים, פסטות, פיצה, סלטים, גבינות, ירקות, פירות וכו'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talysh12 - תמונה
talysh12 2 ביקורות
פשוט תענוג !!!
5.0
14/11/16

היינו לקראת ערב שישי ,מאוד נהננו המקום מקסים מלא צמחייה שזה משמח ונותן אווירה קסומה , האוכל נהדר וטעים להפליא... השירות מעולה ונדיב פשוט תענוג , מומלץ !!! 😍 התאהבנו במקום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/11/2016
תודה על הפידבק המפורט והחיובי! נשמח לראותכם אצלנו בעתיד!
ינת - תמונה
ינת מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.3
04/11/16

אווירה נוחה ונעימה, עיצוב כפרי ולא צפוף, שולחנות וכסאות נוחים, מוזיקה בעומצה סבירה שאינה מפריעה לשיחה. הזמנו שולחן למפגש בנות בשעות הערב המוקדמות. אכלנו סלט כוסמין ובורגול, פרפר פורל... אפוי בתנור, פיצה תפוח אדמה ופטה, ולקינוח - בר שוקולד. כל המנות היו טעימות, נהנינו מכל ביס. מומלץ להזמין שולחן מראש במיוחד לשעות הערב המאוחרות. כשהגענו בערב, ביום חמישי בשבוע, היו הרבה מקומות חנייה פנויים בפארק קרוב למסעדה. לקראת שעות הערב המאוחרות כבר לא היו בפארק חניות פנויות בקרבת המסעדה, אבל היו חניות בשפע במרחק של 300-200 מטר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat Paz - תמונה
Osnat Paz 5 ביקורות
ארוחת בוקר הטובה ביותר שאכלתי.
5.0
06/10/16

אחת הארוחות בוקר הטובות ביותר שאכלתי,מיוחד ביותר,מעניין,איכותי,ולא שיגרתי.מחיר שווה ביותר.מומלץ ביותר.מיקום מצוין על האגם.עיצוב מושקע ויפה.הקינוחים מיוחדים וטעימים,אכלנו המון והצטערהו... שכבר אין לנו מקום להמשיך ולאכול,הכל היה ככ טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה עסקית!
4.8
08/09/16

הגענו לעסקית צהריים והיה מקום. היו אנשים במסעדה אבל לא מפוצץ זה היה כיף. יש המון מלצרים יחסית והשירות אדיב ומהיר. קיבלנו במחיר העיקרית גם פלטת מטבלים ולחם וגם שתיה קלה. בין הדברים... המעולים שיש בראשונות: אמפנדס בשר, סיגר תרד וגבינות, סלט קיסר עם עוף פולנטה עם פטריות ועוד סלטים ואנטיפסטי הכל היה מאוד מאוד טעים לעיקריות לקחנו רביולי ארטישוק וגבינות וקנלוני עגל. הפסטה טריה ומאוד טעימה ופשוט הכל היה טעים כל ארוחה עלתה 70-80 שקלים, קצת יקר אבל מקבלים המון אוכל ובאמת הכל טעים מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranco - תמונה
moranco 16 ביקורות
סביר מינוס
3.3
05/09/16

מסעדה חדשה בחולון שמדברים עליה המון וגם הרבה סלבס מגיעים לשם (אנחנו קוראים על זה במוקומון מקומי) דיברו המון על מסעדה איטלקית שיש בחולון. הזמנו פיצה וסלט עגבניות שבאמת היה טעים אבל... השירות היה מאכזב מאוד וגם עד שהמנות הגיעו לקח הרבה זמן לגבי אווירה האווירה היתה טובה כי המקום באמת יפה ומושקע מאוד במידה והם ישתפרו עם השירות אשמח להגיע לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/09/2016
תודה על המשוב. אנו עושים הכל לשפר את רמת השרות אצלנו. נשמח להזדמנות נוספת. צוות סילו
Nofar - תמונה
Nofar 3 ביקורות
מאכזב
2.0
28/08/16

היינו אני ובן זוגי בסילו ביום שבת. המנות פשוט לא טובות, אפשר לעשות אוכל כשר טעים ומודרני אבל משום מה השף של המקום מכין מנות מאוד מיושנות וחסרות מעוף. מבאס כי המקום באמת קסם ורצינו לחזור... אליו. בנוסף המלצרים מאוד מבולבלים וכל פעם מלצר אחר בא לשאול אותנו אם הזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbalila - תמונה
inbalila 3 ביקורות
היה לנו כיף וטעים
4.8
21/08/16

נפגשנו במסעדה ביום שישי בערב, משפחה ובני זוג והיה מעולה- מנות נדיבות וטעימות ושירות מקסים. אכלנו בין היתר 2 סלטים, חולונית מעורבת ושניצל. המקום עצמו יפה ומפתיע. בהחלט נחזור. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Meron - תמונה
Tal Meron מבקר מתחיל
לא משהו!
2.0
07/05/16

שירות חובבני ,מנות נשכחו או לא נרשמו , טעמים לא מקצועיים ללא כל קשר לאיטלקי. מחיר יקר ביחס לטעם או התמורה. לא נשוב! (אמנם קיבלנו קינוח מתנה על כך שהיה בלגן אבל זה לא מפצה על התחושה... והטעם שלא היו משהו...)

עוד פרטים
הוספת תגובה