נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

דרור - תמונה
דרור 7 ביקורות
Silo - בופה עשיר וטעים באווירה טובה
4.8
06/05/16

ישבתי במקום יחד עם חבר, המקום נמצא במתחם חדש בכניסה הדרומית של חולון - מקום יפה. למטה יש בריכת מים שמוסיפה לאווירה הנעימה. העיצוב של המקום נעים. לעניין האוכל, בופה עשיר וטעים. יש מגוון... של גבינות, ממרחים, מאפים, סלטים ועוד. מבחינתי, אחד המקומות הטובים שהייתי בהם - מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 2 ביקורות
שווה ללכת ולהנות שם פעם אחרי פעם
5.0
11/02/16

מקום מדהים!!! קודם כל השירות מעולה ותמיד ידאגו שהכל לטעמכם. האוכל באמת טעים. המנות גדולות והמחירים באמת באמת זולים בשביל מסעדת שף ברמה הזו! אין בעיות חניה (ביחס לתל אביב כמובן) ובנוסף... לכל זה בופה הבוקר שלהם גדול ועשיר מאד וטעים, באמת ממליץ לכל אחד ללכת ולנסול לפחות פעם אחת את הבופה בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
מומלצת בחום ואני ללא ספק אחזור!
4.8
08/02/16

לא מצפים לקבל שירות מוקד וקשוב ואוכל טעים ומעוצב בחולון. כשחושבים על מסעדת שף לא חושבים על חולון שלא ידועה כבירת קולינריה כלל. אז להגיע לכאן, לקבל שירות ממש איכותי ונעים, מלצרים חייכנים... שמתמצאים בתפריט, יודעים להמליץ על מנות טובות ולהחמיא על בחירות ולכוון ביד עדינה אל עבר מנות שמתאימות יותר לשולחן הנבחר, מלצרים שזוכרים לגשת ולשאול בשימת לב האם הכל בסדר, זוכרים בקשות מיוחדות של הלקוחות ונראים שבאופן כללי חשוב להם שלקוח (ה) יהנה ויהיה מרוצה ואם משהו חורק, הוא מטופל ברגע. היתה חוויה נעימה, השירות היה מעולה, האוכל מדהים, המגוון עצום וכל אחד מצא משהו וללא ספק אני אחזור לטעום עוד ועוד מנות מהתפריט. תמחור המנות הוא לא זול אבל ביחס לגודל המנות והעובדה שמדובר במסעדת שף, זה ללא ספק מחיר הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena מבקר מתחיל
מקום חמים ונעים עם אוכל לא נדוש ומאוד טעים ושרות נדיב
4.8
24/01/16

חגגנו במקום ארוע בסביבות 25 אנשים וכולם מאוד נהנו! המקום מעוצב יפה, האוירה חמימה, ביתית ומאוד נעימה. השרות היה אדיב, מתחשב ומהיר. מנות האוכל מיוחדות, שונות מרוב המסעדות, מאוד טעימות.... האוכל טעים והמנות גדולות. הדג והבשר היו מעולים! חוויה כיפית ומענגת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nurit - תמונה
nurit מבקר מתחיל
מושלם!!
5.0
17/01/16

כבעלת מסעדה איטלקית באמסטרדם רוצה לציין שכל האוכל השרות האוירה מעל המצופה, וזה בחולון ולא בתל אביב, עדיין לא מבינה את כל התגובות השליליות של האורחים, בהחלט בביקורי הבא הגיע שוב והמלצתי... בפני כל חבריי, המשיכו בדרכם שאו ברכה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Motti - תמונה
Motti מבקר מתחיל
חבל שהשתנתם כל כך מהר...
1.8
25/12/15

לפני כחודש סעדנו עם חברים בער שישי. השרות והאוכל היו טובים מאדץ והחלטנו לשוב למסעדה - חבל... יום שישי 18/12/15 שעה 21:30 שישה סועדים. מנות ראשונות מוגשות בזמנים שונים. לשאלה מדוע -... נענינו: בעיה בתיזמון הטבון. אם כך- מדוע לא מחכים עם המנות הקרות ומגישים לכל הסועדים יחד?? מנה עיקרית - לא מוכנים ל"זוז" מהרשום בתפריט. הטיעון: השף אינו מוכן. מעניין - אותו שף באותן מנות לפני כחודש כירכר סביבנו ורק שנהיה מרוצים - כל שביקשנו אז - וזה לא היה הרבה, בוצע. לאחר תקרית המנה העקרית - המארחת לא התקרבה לשולחן - בעוד שלפני כן - לא זזה מאיתנו.. שיא השיאים. בקבוק היין שהזמנו הגיע פתוח !!! ביקשנו לקבל בקבוק סגור ושיחלצו את הפקק ליד השולחן. הכעס עלינו היה רב מאד. רק כשביטלנו את הזמנ ליין - נאותו לפתע להגיש לשולחן בקבוק יין סגור. לדברי המארחת - ואני מצתת - " ברוב המסעדות באץ ואפילו הטובות ביותר מגישים בקבוק פתוח (???), וכל האוליגרכים שמתארחים אצלינו - דורשים זאת.." כשביקשנו לקבל את חוות דעתו של בעל העסק - הציג מישהו את עצמו כבעלים ונזף בנו קשות על שאנחנו מתלוננים.. בקיצור, מסעדת סילו - הפסדתם. אנחנו וחברינו ידירו רגלם מכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/12/2015
תודה על המשוב. אכן מנות מהטאבון לא ניתנות לתיזמון כפי שהוסבר לכם כי הטאבון לא ניתן לתיזמון. במסעדת סילו הוקדשה מחשבה רבה בבניית מנות התפריט בניצוחו של השף רובי פורטנוי ולעיתים לא ניתן לשנות מנות.לבסוף הוגש לכם דג כפי שמוגש במסעדה וגם מנה זו ככל המנות בשולחן הייתה לטעמכם. שמחים שאהבתם את האוכל ונשמח לשרתכם בעתיד
אמנון - תמונה
אמנון 4 ביקורות
נו...שיהיה...
1.8
15/12/15

מקום שאמור להיות "יוקרתי" אבל מושיב אורחים על רציף מעץ כשכל פעם שעובר מלצר אתה מטלטל בכיסא שלך לכל עבר....לקרוא ל-3 נתחי חזה עוף (טעימים...בסדר..) "חצי עוף בגריל" זו פשוט הטעיה...חזה... עוף זה פשוט חזה עוף ולא חצי עוף (שיש בו חלקים אחרים...) אבל מה שלא שוכחים...מחיר בשמיים...לא מומלץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוארד - תמונה
אדוארד 3 ביקורות
מקום נחמד
3.3
15/11/15

נתחיל בזה, שהאוכל היה טעים. לא משהו מיוחד, אבל טעים. הזמנו 4 מנות עיקריות. אף אחת מהם לא היתה גדולה מספיק, למרות שבמסעדה טוענים שיש להם מנות גדולות. האווירה מעניינת. הבעיה שהתמורה... שמקבלים לא שווה את המחיר. אין לי בעיה לשלם יותר עבור האוכל, אבל לא בשביל כלי הגשה "המיוחדים", שיש במסעדה. אחרי הכל, במסעדת שף אתה מצפה לקבל משהו מיוחד מבחינת האוכל, וזה היה חסר לי. עוד הפעם, האוכל באמת היה טעים. אבל זה אוכל, שהייתי מצפה לקבל בכל מסעדה, שקצת מכבדת את עצמה. השירות, אגב, היה מעולה. הקיצור, אני אחשוב פעמיים אם לחזור לשם בעתיד. יש הרבה מקומות שאפשר להנות לא פחות מהמסעדה הזאת ולשלם הרבה פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
הפתעה איטלקית
4.0
31/10/15

מקום מעניין אוירה מיוחדת אוכל טעים ושירות קשוב.הפיצה פונגי ראויה לציון, כמו עוגת הגבינה המעולה.קונספט הכלים של שנות השישים מוצלח ,מעניין ונותן אוירה מאוד מיוחדת למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מקום מושלם
5.0
24/10/15

איטלקית עם נגיעות ישראליות ומנות פיוז'ן מדהימות במחירים הוגנים! מנת קובניה דג מעולה, סלט עגבניות עם מוצרלה לפי מיטב המסורת האיטלקית, סיגר ממולא במוצרלה ופסטו עם קרוביות מטוגנות ופולנטה... - הכל טעים ברמות. בגזרת העיקריות ממליצה בחום על פרגיל על קילשון, מנה ענקית שמוגשת על קילשון מדלית ונראה פשוט יפהפה וגם ריזוטו בטעמים איטלקיים אמיתיים! לא לוותר על קינוח - קנולי שעושים פה מבצק אגוזים מיוחד טעים בקטע אחר!

עוד פרטים
הוספת תגובה