נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
יפה
5.0
03/10/17

הפתעה נעימה ערב בנות ביום ג נחמד וכיף.........מנות פתיחה מעולות.קינוחים יצירתיים.בטוח נבוא שוב.......

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rita - תמונה
Rita מבקר מתחיל
תודה!!!
5.0
21/09/17

חייבת לשתף! לכבוד יום הולדת של בני הזמנו שולחן לארוכת צהריים - משפחה לא גדולה אבל - כל הגיליים. הכל היה נעים וטוב, קיבלנו משקאות ומנות פתיחה - ואז חמותי הרגישה מאוד לא טוב! נאלצנו... להזמין אמבולנס וכל הזמן עד שהם באו הצוות של מסעדה היה לידנו - מים? קרח? מפיאות ?להעביר למקום שהיא תרגיש בו יותר בנוח - הם חשבו אלנו כמו על משפחתם, וגם לא לקחו מאיתנו גרוש על משכבר קיבלנו. תודה מכל הלב על היחס ותשומת לב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzikal - תמונה
yitzikal 24 ביקורות
קולינריה הרבה,שירות פחות...
3.3
05/09/17

הזמנו שולחן במסעדה לאחר קריאת ביקורות חיוביות עליה.התארחנו ביום שישי בשעה 21:00 שבעה סועדים רעבים עם תקוות מרובות.לצערינו תקוותינו התבדו מהר מאד,מרגע הזמנת המנות העקריות ועד הגשתם... לשולחן חלף פרק זמן של כשעה תמימה!!! המסעדה אומנם הייתה בתפוסה מלאה אך ציפינו ממקום כזה המתיימר להציג קולינריה ושירות ברמה אחרת באזור,לעמוד בסרוויס גם במצב של לחץ!למען ההגינות אציין כי נוכח התקלה , אחראי המשמרת מצא לנכון להזרים לשולחן מספר מנות ראשונות נוספות מעבר לאלה שהוזמנו אך תחושת ההחמצה,למרות המנות הטובות שהוגשו בסך הכל בהמשך,פגעה בחווית האירוח הכללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
איטלקית מאוד מומלצת
3.8
21/08/17

סילו במתלם לה פארק - מסעדה איטלקית טעימה מאוד! מנות הפסטה טעימות ולא מביישות אף מסעדה איטלקית! יש להזמין מקום מראש ואף עדיף, מאשר להמתין בתור. קינוח - פחות התלהבנו. הזמנו עוגת גבינה NY... והמנה די ממוצעת לקינוח. יש לקחת בחשבון כי המחירים גבוהים - לפינוק עם חברים או בן זוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה איטלקית עם אוכל מדהים!
4.5
20/08/17

מסעדה קיצית עם אווירה כייפית, תפריט איטלקי מגוון, עשיר וטעים (יותר טוב מאיטליה). מתאים לאירועים, ארוחות משפחתיות ועם חברים, מתאים לדייטים, יש גם בר בחוץ. חייבת לציין שהקינוחים היו... טעימים גם. המחירים לא יקרים בכלל והשירות היה מצוין. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
נחמד
3.8
02/08/17

חברתי הזמינה מקומות לחגיגת נישואין שלה ושל בעלה, היינו 4 זוגות. התיישבנו בזמן ללא המתנה, כל אחד הזמין מנה אחרת, לי זו פעם ראשונה במקום, וחייבת לציין שהמקום מדהים בשעות הערב, הושיבו... אותנו על המרפסת ליד האגם, האוירה היתה טובה,אני הזמנתי פיצה שהיתה בדיוק כמו פיצה שהזמנתי ברומא, בעלי הלך על סטייק שהיה לו טעים, שאר החברים הזמינו מנות מגוונת של פסטות למינהם, האוכל טעים, אבל המחיר יקקר להחריד, זו דעתי. המחיר מעיב על האוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
בסדר גמור אילולא לא צריך להמתין זמן רב
3.8
08/07/17

הגענו למסעדה עם 2 אורחים מחו"ל. המסעדה היתה מלאה אבל הזמנו מקום והתקבלנו ישר. העיצוב מדהים המקום יפיפה. ישבנו מעל האגם ואוירה היתה טובה. רק מה. זמן המתנה למלצרית היה מוגזם. ועד שהיא... הגיעה ולקחה הזמנה שוב המתנו זמן רב למנות. המחירים די יקרים.פוקצ'ה יחידה רזה וקטנה עם מטבל 21 ש"ח. שערוריה זהו מחיר של 2 ככרות לחמים טריים ממאפיה מכובדת האורחת הזמינה טורטליני עם גבינה ואגוזים. לטענה המנה היתה כבדה מדי. אני הזמנת רביולי שהיה מעל ומעבר. וכנ"ל הסטייקים שהיו מעולים. חיכינו לקינוח כאילו שכרגע התחילו רק להכין אותו. אבל לבסוף היה שווה. הקינוח היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
מעולה! מומלץ מאד!
4.8
15/06/17

ישבנו לארוחת צהריים משפחה של 10 אנשים, כולם נהנו מאד. העסקית משתלמת ביותר! מנות ראשונות מצויינות, מנות עיקריות מעולות וקינוחים טעימים מאד. טעמנו את רוב התפריט ולא נרשמה שום... אכזבה. קיבלנו כמה מנות ע"ח הבית ויינות לטעימה. הילדים הוזמנו להכנות פוקאצ'ות על הבר ומאד נהנו מהחוויה. הארוחה לוותה בשרות אדיב, צמוד וחייכני של צוות המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת למשפחות
4.8
01/05/17

הגענו למסעדה זוג ילד ותינוקת בת שנה וחצי היה מאוד כיף וטעים בתור בילוי משפחתי הפיצה, והעוגת שוקולד מעולים שווה לבקר שם יותר מפעם אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מקום עם קסם
3.8
28/04/17

כיף להיכנס למקום, מאוד נעים, מעוצב בקפידה , וכמו כן גם השירות, הבשרים והסלטים שהזמנו היו קצת מאכזבים כרמה חובבנית - מחירים סבירים אך עם כל זאת בסך הכל נהנו מאוד מהשירות ומהחוויה... הייחודית שהמקום מעניק לקהל הלקוחות, אולי נשוב לסעןד במקום בזכות הקסם שלו ולא בזכות התפריט הדל והמשעמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה