נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
איטליה טעימה ומחוייכת בישראל.מקסים.
5.0
13/07/18

שלום רב, שמי אבי , ואני לא פעם 1 במסעדה זו, מרוב דברים טובים על מקום זה אינני יודע מהיכן להתחיל , שירות מקסים ויחס מקצועי , צוות מעולה, רואים שהמקום ממוקד לקוח והאוירה מושקעת בכל היופי... האפשרי , והאוכל פשוט חוויה קולינארית לא ויתרנו על טיפת רוטב בצלחות ,ניגבו אפילו עם הפיצות את רוטבי הניוקי ערמונים ורביולי הבטטה, באיטליה לא טעמתי טעמים מדהימים כאלה , אפילו בקשתי מהמלצרית לשאול מי השף כאן?והוא בכבודו ניגש אליי בצניעות אדיבות וחיוך לבבי , אין ספק שהאיש הזה טל עושה את האוכל באהבה גאונית. פשוט כייף לא רגיל לאכול שמה , אווירה מיוחדת , אוכל מדהים , צוות אינטליגנטי ענייני ומקצועי, אני מקווה שהמסעדה הזו תשאר לנצח . ברגשות כבוד ואהבה. אבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 2 ביקורות
זלזול בלקוחות
1.0
22/06/18

שירות גרוע ביותר! הזמנתי 2 מקומות לשעה 9.00 ביום שישי (שמונה ימים מראש). ביקשתי שולחן עם נוף לפארק ומזרקות. קיבלנו סמס שהם לא מבטיחים אבל יעשו את כול מה שביכולתהם כדי למלא את הבקשה.... באנו ב-9.00. המסעדה היתה ריקה. קיבלנו מקום בכניסה, במעבר עם "נוף" למטבח. אף אחד מהצוות לא ניסה לעשות שום מעמץ כדי "לעשות את כול מה שביכולתם". קיבלנו תשובה מסוג "זה מה יש". הסתובבנו ויצאנו החוצה. בהתחלה נאמר לנו שהמקומות בחוץ מיועדים ל-4 סועדים בלבד. אבל ראינו שהמארחת מלווה לשולחנות בחוץ זוגות. זלזול מוחלט בלקוחות! חבל שמקום עם אוכל מאוד מיוחד ואווירה מדהימה גורם לאחזבה כזאת. לצערינו לא טעמנו את האוכל. נתתי ציון הכי נמוך בכול הקטגוריות בגלל האחזבה כללית ובוקר מכולכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
יאמי
3.8
11/06/18

אווירה נעימה, עסקיות טעימות ומשתלמות, שירות ברמה גבוהה ואדיבות שיא. המנות גדולות, משביעות וטעימות. אין ספק שאחת האיטלקיות המוצלחות שיש באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan 2 ביקורות
להיות בחולון ולהרגיש באיטליה
4.8
07/06/18

הייתי בחולון והרגשתי באיטליה ,שירות אדיב ,מחיר שווה לכל כיס ,אוירה רומנטית מומלץ מקום ברמה אחרת מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום איטלקי באוירה נוסטלגית
4.0
21/04/18

אנחנו נהנים לבוא ובכל פעם לראות שיש היכן לקבל תמורה נאותה לאוכל טעים וטוב , שירות אדיב , אוירה טובה. הדניס וקילשון פרגית ראויים לציון מיוחד . נשוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
טעים ונעים
4.5
17/12/17

אחלה מקום! כל מה שאכלנו היה לא פחות ממעולה. החל בפוקצ'ה שהגיעה עם מטבל חלומי ועוד צ'ופר של לחם גבינה קלוי ומפנק. הזמנתי סלט רומאי למנה עיקרית ובאמת שזה היה אחד הסלטים המוצלחים שאכלתי,... ונדיר להתפוצץ ככה מסלט.. בן זוגי הזמין פסטה פטוצ'לה מהגינה, מנה מצויינת וקלילה למי שלא רוצה שמנת ודברים כבדים. המלצר היה מעולה והאווירה נעימה. בקיצור, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
OritY - תמונה
OritY 39 ביקורות
יקר אבל טעים
3.8
29/11/17

ישבנו במסעדה בשבת בערב. עיצוב המסעדה פשוט למדי ולא זכור לי כמשהו מיוחד. מחירי המנות אמנם יקרים, אך לא ניתן להתעלם מהעובדה, כי כל המנות שהזמנו היו טעימות ומשביעות. קינוח טירמיסו הפתיע... במיוחד בגודלו - לאחר ארוחה מלאה, בקושי הצלחנו לגמור אותו (היינו 5 והזמנו 2 קינוחים) - המנה טעימה במיוחד. השירות היה מצויין: המלצרית ידעה להסביר במפורט על כל מנה ועל כל משקה ששאלנו. הייתה מאד אדיבה ומקצועית. ככל הנראה, נחזור לשם שוב למרות המחירים הגבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
sofia - תמונה
sofia מבקר מתחיל
אכזבה קשה
2.5
19/11/17

רציתי לחגוג יום הולדת במסעדה איטלקית(5 אנשים, ביום שישי בערב) והזמנתי שולחן בסילו. לשעה שרציתי לא היה מקום , המליצו לי להזמין לשעה 6 בערב ( לא נוח - לא צהריים ולא ערב) , הסכמתי כיוון... שהבטיחו לי שולחן במרכז מסעדה, שולחן נוח ללא אילוצים. בפועל קיבלנו שולחן ליד השירותים, מאוד מאוד צפוף, מ2 מקומות לא היה ניתן לקום באמצע הארוחה. בקרבת השולחן שלנו היה ארון כלים ששימש את כל המלצרים. כל פתיחת הארון לוותה בצליל דק וחזק ולא נעים - צליל שריקה -שכל פעם הקפיץ אותנו וגרם לצמרמורת. הסברנו למלצרים שזה ממש מפריע , התשובה הייתה - ידוע לנו על הבעיה , לא ניתן לעשות כלום. הזמנו את האוכל ורצינו להזמין גם יין . נאמר לנו שלהזמנת יין יש מלצר מיוחד ושהוא מיד יוגש אלינו. בפועל אחרי שקיבלנו כבר מנות ראשונות ורק לאחר בקשות חוזרות זכינו לקבל תשומת לב של מלצרית היינות. בסופו של דבר יין הוגש בכוסות מים ולא בכוסות יין המיועדים לכך. מנות ראשונות היו טעימות - קרפצ'יו, קלמרי וריזוטו. למנות העיקריות הזמנו בשר ודגים ( דניס וסלמון). דניס הוגש לא מספיק צלוי ( כמעט נע) , החזרנו וביקשנו להשלים את הצלייה. קיבלנו בחזרה דג לא אכיל.. שאר המנות היו סבירות ולא יותר מזה.. המחיר - המחיר סביר ולא בשמיים. אבל יחסית לתמורה שמקבלים - לא שווה חבל... יכול היה להיות יום הולדת מושלם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפה - תמונה
יפה 6 ביקורות
אוכל טעים אבל מצריך המתנה מאד ארוכה
3.3
15/10/17

המתנה מאד ארוכה לאוכל, אמנם קיבלנו מנות שלא הוזמנו בעת ההמתנה אולם היינו מעדיפים לקבל את האוכל במועד. מנה ראשונה ועיקרית היו טעימים, קינוח בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
איטליה באמצע חולון
4.0
06/10/17

הגענו פעם נוספת לארוחת שישי בערב , לשמחתנו הכל נשאר כפי שהיה האוכל טעים וטוב השירות מעולה ואוירה טובה ונעימה . ראוי לציון מיוחד הפילה בקר ונתחי העוף . הקינוחים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה