נגישות
נגישות

סילו - SILO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סילו

Lior - תמונה
Lior 7 ביקורות
בראנץ' בוקר בשישי
4.3
07/09/19

הגעתי עם אשתי לבראנץ' בוקר ביום שישי. נאמר לנו שעלינו לקבוע מקום מראש, וכך עשינו. המסעדה עצמה מעוצבת יפה והייתה עם אווירה נעימה, גם אם מעט צפופה. האוכל היה מצוין. נהנינו מאוד מהסלטים,... מהפסטות, מהפיצות, מהקינוחים ומשאר הדברים בבופה. הזמנו עין פלורנטין ואומלט עם שתי תוספות, שהיו טעימים. מקבלים שתי כוסות שתייה לסועד. המחיר (89 ש"ח לאדם) בהחלט סביר בהשוואה לתמורה. נשמח לחזור בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti 2 ביקורות
מומלץ
5.0
04/07/19

מחירים ממוצעים כבכל מסעדה. מנה ראשונה של פוקצה, סטייק אנטריקוט וקינוח -כ200 שח לסועד. נהננו מאוד מהשירות האדיב ויחס המלצרים, האוכל היה טעים מאוד. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים
3.8
13/04/19

אחרי שביצענו הזמנה ל4 אנשים הגענו למסעדה. הריח במסעדה היה של פחם שרוף ולכל ביקשנו לשבת במרפסת המלצר הגיע וביקשנו להזמין קודם סלט רומאי ופוקצות ואחר כך מנות עיקריות. הכל הגיע ביחד מאכזב... מאוד. אומנם בסוף קיבלנו את הפוקצות על חשבון הבית אבל זו לא היתה המטרה. מדוע מלכתחילה המלצר לא הגיש את הפוקצות. מזל שבכל טעים שם אז הכל תמיד נסלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
בופה ממש כיפי והמבחר גדול, אל תשבו בחוץ..
3.8
17/02/19

הגענו ספונטנית בשישי בוקר קריר. הושיבו אותנו בחוץ וזה היה קצת מבאס, כי היה ממש קר בחוץ והיינו עם תינוק קטן..בכל מקרה הבופה ממש כיפי והמבחר גדול. הלחמים והפיצות הם המלכים של הארוחה וגם... יש מבחר גדול של סלטים שונים וגבינות. במנה העיקרית כמעט לא נגעתי אבל גם היא הייתה מוצלחת מאוד - שמנת ותרד עם ביצי עין. וגם קבלתי 2 שתיה. המלצרית הייתה חביבה ונעימה ואמנם המחיר קצת יקר לארוחת בוקר אבל בהחלט מקבלים תמורה יפה. פעם הבאה נשב בפנים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
ארוע מושלם!
5.0
10/01/19

חגגנו בת מצווה בשבת חורפית, קיבלנו מחמאות מכל אורח ואורח! האוכל היה מעולה, מנות נדיבות ברוחב לב וטעימות מאד, השרות היה לבבי וקשוב לכל צרכינו ובקשותינו, מומלץ מומלץ מומלץ!!!!! תודה... במיוחד לבן מנהל הארועים שהיה אדיב ומקצועי, נעים ונדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara מבקר מתחיל
חבל על דאבדין ולא משתכחין!
3.8
17/12/18

זו היתה אחת המסעדות האהובות עלי. מאוד קיוויתי שהיא תמשיך להיות כזו לאורך השנים, אך לצערי התאכזבתי בפעם לפני האחרונה, ובאחרונה- החלטתי שזהו. סעדתי במקום כ15-20 פעמים עם חברות, ו... קולגות / אנשי עסקים. מאוד נהנתי מהמיקום המפתיע,שרות נהדר, מנות טובות, קינוחים מעניינים ויצירתים. וכשטוב לי המחיר לא מעניין אותי ואני נדיבה בטיפים. זו היתה אחת מתוך 3 מסעדות אהובות ואמינות עלי. אתחיל מהסוף להתחלה: בפעמים האחרונות הקינוחים היו מזעזעים, הייתי נבוכה! השארנו את הרוב בצלחת, זה לא הפריע למלצרים. 2 מתוך 4 המנות העיקריות הוגשו לא בהתאם לבקשה. מלצר/ית יקר/ה , אם את טורחת לשאול אם הכל בסדר, השארי נא לשמוע תשובה, ולהתייחס אליה. בפעם האחרונה היו מתמחים, האחראי היה עסוק, והיחס בהתאם. הראשונות - אין תלונות! מושלם. האווירה נעימה מאוד, לזוגות יכול להיות רומנטי (אני הגיתי עם חברים לאכול אחרי יום עבודה ארוך) המקום נגיש ונעים, התפאורה נעימה, שרות מהבר זריז. את הפגישות הבאות , קבעתי במקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/12/2018
היי, צר לנו לקרוא. אנא כתבי לנו את מספר הטלפון שלך על מנת שנוכל לטפל בנושא בזריזות: silolaprak@gmail.com
Liat - תמונה
Liat 6 ביקורות
המקום האידיאלי לבראנץ
4.5
01/11/18

הגענו לסילו לחגוג יומהולדת בבראנץ, אחרי ששמענו עליו רבות. ראשית המיקום של המסעדה פשוט מושלם! משקיף על בריכת המים וסמוך לפארק - פשוט נפלא! האוכל היה טעים מאוד עם מגוון ממש עשיר המתאים גם... לילדים. הקינוחים שלהם טובים אבל טעמתי טובים יותר והמחיר סביר לארוחת בופה. מומלץ בחום ואני בהחלט אגיע לשם לחגיגות הבאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kelevbis - תמונה
kelevbis מבקר מתחיל
לא אחזור.
1.8
24/08/18

עקריות כבדות מאוד ולא טעימות. מנות ראשונות טובות שירות בינוני.מרבית המנות העקריות הוחזרו. רטבים מאוש שמנים וכבדים . הריזוטו היה בלתי אפשרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilagiv - תמונה
gilagiv 3 ביקורות
יקר, דומני ולא תמיד טעים.
2.8
30/07/18

המנות לא איכותיות. האוכל שומני מאוד. אפילו הסלט. מחירים גבוהים במיוחד ללא הצדקה. המחירים הוציאו אותנו מהמסעדה לחכות בחוץ למרות שהיו שולחנות ריקים ולא היתה מארחת שנכנסנו. קיבלנו מנה אחת... ואת השניה שכחו. קיבלנו אותה אחרי שהילדים סיימו לאכול. והם אוכלים. לאט...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/08/2018
שלום, שמחנו לשוחח עמך טלפונית לשביעות רצונך. תודה רבה על המשוב, אנו שמחים ללמוד ולהשתפר. צוות מסעדת "סילו"
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
איטלקיה אמיתית עם שירות מהמם
4.5
17/07/18

הגענו לערב בנות של פיצה וסלט - השירות היה ממש מקסים ולא מציק אכלנו פיצה עם קרם חצילים וארטישוק שהייתה קלאסית וממש ממש טעימה (בהחלט מספקת 3 בנות רעבות) וגם חלקנו סלט עם בטטה קרוטונים... וגבינה שהיה גם מהמם, הכל טרי וטעים ארוחה מקסימה שעלתה לכל אחת בערך 40 שקלים גולת הכותרת שהשף המקסים הגיע אלינו לשולחן ושאל אם הכל היה טעים, זה היה ממש מגניב נחזור בקרוב(:

עוד פרטים
הוספת תגובה